Eda'nın Anlatımıyla
Sabah gözümü açar açmaz yüzünü boynuma gömmüş mengene kollarıyla beni kaçacakmışım gibi sıkan Onur ile karşılaştım.Önce bir 'ne oluyoruz be, ben neredeyim ?'havasına büründüm ama Allahtan sonra 'saçmalama Eda çorlu çocuklu kadınsın yanındaki de kocan zaten' dedim de kendime geldim.Zihnimi toplayınca doğrulayım da saate bakayım dedim ama Onur beni tekrar yapıştırdı yattığım yerden ancak on santim kalkabildiğim koltuğa.Kafam da dolu bak.Allah Allah.Bir şey vardı ya benim aklımda, ne unuttum ben acaba?
-Hih.Ela yok!Kızım yok!Onur kalk.Onuuur!
-Hııııı?
Beni hiç sallamadığı yetmiyormuş gibi kafasını boynuma daha da gömen kocama bir tane yapıştırıp ayıltmak için silkelemeye çalıştım ama zerre kıpırdamadı ki uyuz adam.
-Onuuur!Kızımız yok diyorum.Nerede unuttun çocuğu?
-Of Eda!Unutmadım.Baktım ilişkimizi zedeleyecek gibiydi postaladım evden .Onunla mı uğraşalım güzelim ya?
-Onuuurr!
-Ah bu acıdı ama.Sakin ol kızım nerede olacak prensesimiz ,amcasının yanında.Dün gece Ömerdeydik.Ben sabaha karşı buraya gelirken Ela'yı amcasının yanına yatırdım.
-Hihhh Onur ne yaptın ama?Ya Ömer çocuğumu ezerse?Yataktan düşürürse kızımı?
-Korkma.Uyandırdım Ömer'i.Bol bol da tembihledim ,o korkuyla Ela amcasını ezer.Kenarlara da yastık koydum düşmez de yani.
-Olsun ,hadi kalk hemen gidip alalım bebeğimi.
-Hayır bence biraz daha uyuyalım.Ben yanına gelene kadar hiç uyuyamadım Eda .Vallahi bak.
-İyi oluyor sana.Onur ,uyanmıştır Ela ya.Kalk dedim acıktı çocuğum.Annesi dün kocasına kızıp onu babasına bıraktı sözde.Babası da yememiş içmemiş hemen amcasına satmış yavrumu.
-Babası annesi için deliriyor ne yapsın?Mecbur kalmıştır.
-Çenesini tutsun mesela.Üzmesin annesini.
Kaşlarımı çatıp yüzüne diktiğim gözlerime sevgiyle bakan kocam ,başımı göğsüne alıp devam etti konuşmasına;
-Eda?Özür diledim ya güzelim.Vallahi köpek gibi pişmanım ,sabaha kadar bile bekleyemedim sensiz görmüyor musun halimi?Koca adamı ne hale düşürdün bak.Gece vakti Betül'ü aradım beni eve alsın diye.Ömer de buraya geleceğimi duyunca benim 'sevgilimin evi bana ne ben de geleyim 'diye tutturdu salak.Ela uyuyor dedim 'onu da götürelim 'diyor bir de .Allah'tan sonra şu isteme işi ile tehdit etmek geldi aklıma da zor da olsa ikna oldu.Gülme kızım rezil olacaktık ya gece gece apartmana.Düşünsene kucaklarında ağlayan bir bebek iki herif..Bak hala gülüyor.Kaşınıyorsun ama Eda!.
****
Ve sonunda hafta sonu geldi Ömer'in sürekli hatırlatıp bizi bezdirdiği, Betül'ün annesine yardım etmek için günler öncesinden gittiği ama bence Ömer'in çenesinden kaçtığı İzmir'e gideceğimiz hafta sonu...
Vaktimiz az olunca uçakla gidelim dedik ama Emine halamın uçak fobisi sebebiyle karayolunu tercih etmek zorunda kaldık.Ama olsun Ela da arabada daha rahat uyuduğundan bizim için de bu seçenek fena olmadı hani.Orhan babam ve Emine hala Ömer'in arabasında önde ,biz de çekirdek Karlı ailemizle arkada İzmir'e gidiyoruz .
Bugün çok yorgun olacağımız için bu akşam isteme olmayacak .Betüllerde yemek yedikten sonra otele geçeceğiz.Kız isteme merasiminin yarın akşama olması çok da iyi oldu çünkü hala eksiklerimiz var. Sonay bugün önemli bir toplantısı olduğundan yarın sabah uçakla İzmir'e gelecek ,Sonay'a ise yine bugün için maalesef izin alamayan Serdar eşlik edecek.Biraz böyle parça parça teşrif edeceğiz ama ne yapalım ?Uzaklardan kız da böyle alınıyor.
Ah az kalsın söylemeyi unutuyordum Gökhan'ın geçen pazartesi annesi etti.Hepimiz çok üzüldük özellikle annesini çok geç bulan Gökhan için.Onur ,Ömer ve Sonay apar topar Almanya'ya gittiler cenazeye.Onun annesi kaçar gibi gittiği ve oğlundan başka kimsesi olmadığı ülkesine gömülmek istememiş o yüzden mezarının Almanya'da ikinci kocasının yanıbaşında olmasını vasiyet etmiş.Bizimkiler de destek amacıyla yanında oldular birkaç gün Gökhan'ın.Gökhan sanırım uzunca bir süre Türkiye'ye dönmeyi düşünmüyormuş.Onur'a da istifa konusunda bir şeyler gevelemiş bizim oğlan.Orada sanırım düzen kurmaya başlamış bile.Onur ne zaman isterse şirkette eski işinin hazır olduğunu söylemiş ama gökhan pek net konuşmamış gelecek için 'şimdilik böyle iyiyim abi 'demiş sadece.Ömer'e düğüne katılma sözü vermiş Allahtan.
Sonay?Oradayken Sonayla epeyce vakit geçirmişler ama ne konuşmuşlar ,ne karar almışlar hiç anlamamış bizimkiler.
Onur'u ayrı Ömer'i ayrı sıkıştırdım.İkisinin de dünyadan haberleri yok.Sonay zaten demir leydi...Ölse konuşmuyor.Bekliyoruz biz de öyle Betül ile beraber.Bu işin bir kokusu çıksın diye.Bakalım...Yıldıza dokunup bölümü oylamayı unutmayınız efenim❤️Finale çok az kaldığı da belirtmek isterim🤎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Portakal Çiçeği (TAMAMLANDI)-II
HumorOyunbozan kitabından tanıdığınız Betül ile Ömer'in kavgayla başlayan tutkulu aşk hikayesi.. Bu inatçı çiftin sınanan aşklarına yakından tanık olmak isteyenler kahvelerini alıp buyursunlar..🍊 Başlangıç Tarihi:07.06.2020 Kapak tasarımı yine canım...