—Hahaha.İnanmıyorum .Gerçekten orada olup Ömer'in yüzünü görmeyi çok isterdim.Neymiş dertleri peki?Betül'ün yeni odasını düzenleyip eşyalarını yerleştirdikten sonra ellerimizde kahvelerimiz radyoda çalan şarkımız ile hasret gideriyorduk.Birkaç gündür Betül ,Eda Ablada kalıyordu çünkü eve onun için aldığımız mobilyalar yoğunluktan dolayı ancak bugün gelebilmişti.Benim de çalıştığım derginin yeni sayısı çıkmak üzere olduğu için geç saatlere kadar eve gelemiyordum.O yüzden Betül'ün İzmir'den döndükten sonraki ilk karşılaşmamız bugüne ve kendi evinize kalmıştı maalesef.
Betül İzmirdeki son gününde ablamları misafir ettikleri yemeği hararetle anlatırken ben kahkahalarımla sık sık lafını bölmek zorunda kalıyordum.Siz de tahmin edersiniz ki konu Ömer idi.Kendisi eve girer girmez Betül'ün ailesi ile selamlaşıp herkes salona doğru geçerken arkada kalıp Betül ile sarmaş dolaş olmuş.Yetmemiş Betül'ü öperken Betül'ün kardeşi Barış'a yakalanarak ortamı şenlendirmeye devam etmiş.Betül'ün annesi her ne kadar Ömerdeki şeytan tüyüne kanıp çok sıcak davransa da babası Barıştaki Ömer'e karşı olan gerginliği fark edip Ömer'e fazla temkinli yaklaşmış.Sohbetleri daha çok Onur abi ile devam ederken alttan alttan Ömer'i sorgulamayı da ihmal etmemiş.Sanki Ömer emekli öğretmen olan Zafer amcanın öğrencisiymiş de habersiz sözlüye kaldırılmış gibi gerilmiş karşısında.Eda abla ile Betül ise Ömer'in o hallerine gülmemek için kafalarını eğip yemek boyunca susmak zorunda kalmışlar.Ela'nın amcasının kucağına gitmek istemesiyle Ömer önündeki suyu masaya devirmiş panikle aniden kalkınca Ela korkup ağlamaya başlamış.Onur Abi Ömer'e Ela'yı korkuttuğu için söylenince Ömer üstüne yaşadığı mahcubiyetle kendini balkona zor atmış.Onur abi ise sinirlenip Ömer'in arkasından ters ters bakarken onu sakinleştiren yine Eda ablamın flörtöz bakışları olmuş.Betül bir kere daha emin olmuş ablamın Onur Abinin üzerindeki etkisinden..Ona ne şüphe canım.Bunu hepimiz çok iyi biliyoruz.
Zirve Ömer'in sigara içmek için çıktığı balkonda Barış ile karşılaşması olmuş.Artık aralarında ne geçtiyse Betül Ömer'i Barış'ın burnunun dibine girmiş halde;
-Gel al lan,hadi gel al diyerek dişlerini sıkarken bulmuş.
Barış ağzının içinde küfrederek içeriye geçerken Ömer de hala kendi kendine ;
-Bok alırsın.Canım çıktı benim her şeyi düzeltene kadar.Gelip alacakmış puşta bak diye söyleniyormuş.
Allah Allah bunun sebebini ayrıntılı öğrenmezsem çatlardım.O sebeple sordum bu gerginliğin sebebini;
-Barış delisi Ömer ile aramızda bir şeyler olduğunu anlayıp tehdit etmiş işte Ömer'i
-Eyvah eyvah...Ömer'i bir de.Eee?
-Benimki de delirmiş işte.Ne olduysa artık Tatar Ramazan'a dönüşen kardeşim 'Canımı sıkarsan gelir alırım ablamı' demiş.Ömer de 'Çok özür dilerim ama bok alırsın kardeşim' demiş.Barış atarlanınca bizimki daha da coşmuş.İşte son anlarına da ben denk geldim.Barış ile konuşup biz yola çıkmadan gönlünü aldım ama Ömer yol boyunca söylenip durdu.Sanki bıraksa kaçacakmışım gibi bir an çekmedi ellerini üzerimden.
-Alem bunlar ya.İşin zor gibi görünüyor Betülcüğüm.Daha ilk aile temasında kriz çıkmış.Devamı için başarılar diliyorum cNım benim.
-Sorma kuzum hiç sorma.Ne yapacağım hiç bilmiyorum.Ama ben kardeşimi tanıyorsam Ömer'e takmıştır kafayı.Ömer'i de zaten biliyorsun delinin teki.Ölse geri basmaz.Artık bir çaresini bulup onlara barış imzalatmam lazım.Yoksa arada perişan olurum.
-Hahahah.Off çok güldüm.Çok uzun süredir böyle eğlenmedim ben ya.İyi ki geldin Betüşüm.Çok mutluyum seni tekrar burada eskisi gibi yanıbaşımda gördüğüm için.Çok özlüyordum seni.Dostluğuna çok ihtiyacım vardı.
-Ah canım benim ben de çok mutluyum Sonay'ım.İyi ki geldim.İyi ki kavuştuk.Tıpkı eskisi gibi.Hatta daha fazlası...Artık bir de ev arkadaşıyız.Eee hep ben anlattım biraz da sen anlat bakalım .Nasıl gidiyor?
Betül'ün gözlerime diktiği güzel gözlerine dalıp giderken düşünüyordum.Nasıl gidiyor?Bilmiyorum ki nasıl gidiyor.Ben de soruyorum ne zamandır kendime aynı soruyu ama...Bana hiçbir şey girmiyor gibi geliyor.Bu soruya ne cevap verilir ki şimdi?
-Sonay?
Gitmiyor desem Betül rahat veriri mi bana?İyi gidiyor desem ne alatacağım?Ölü takliti yapsam Serdar'a yaptığım gibi.Ya da Gökhan'ın Almanya'ya hatta yaptığımız o kavgadan sonra bana yaptığı gibi hiç yokmuş, olmamış gibi varlığını mı sorgularsam?Ne desem şimdi ben sana Betüş'üm.
Yıldıza dokunup bölümü oylamayı lütfen unutmayınız efenim🤎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Portakal Çiçeği (TAMAMLANDI)-II
HumorOyunbozan kitabından tanıdığınız Betül ile Ömer'in kavgayla başlayan tutkulu aşk hikayesi.. Bu inatçı çiftin sınanan aşklarına yakından tanık olmak isteyenler kahvelerini alıp buyursunlar..🍊 Başlangıç Tarihi:07.06.2020 Kapak tasarımı yine canım...