Gözlerimi perdenin kenarından sızıp yüzümü yalayarak beni taciz eden kaçak güneş ışıklarıyla açtım.Uykunun verdiği sersemlikle doğrulup bir süre nerede olduğumu anlamak için etrafı süzdüm.
Eda abla,Sonay ve ben sohbetin ucunu kaçırıp sabaha karşı ancak uyuyabilmiştik.Saatin kaç olduğunu merak edip elime telefonumu aldığımda bu kadar erken uyanmama şaşırdım dogrusu.Sabahın dokuzuydu ve biz sadece birkaç saat önce uyumuştuk.Normal şartlarda benim uyanmam akşamı bulurdu ama bu sabah içimde beni uyutmayan bir kıpır kıpırlık vardı.Acaba dün 'Heyecanlı mısın?' diye soran Sonay'a 'Hayır sadece korkuyorum' derken gerçeği inkar mı ediyordum? Gerçekten heyecanlı mıyım? Ama neden heyecanlı olacağım ki kendim istedim ondan uzak olmayı.Ya da neden korkuyorum?Acaba Eda Ablamın da dediği gibi korkmam heyecanlanmamdan daha mı kötü? Of Betül ya psikolog olan sensin derdini kendisi bile anlayamayan yine sensin.Ne olacak senin bu sefil halin ?
Odamdaki banyomda rutin işlerimi halledip kahvaltı hazırlamak için aşağıda indiğimde Onur abimi kucağında minik Elamız ile tv karşısında buldum.Ela,televizyonun karşısına oturup ayaklarını önündeki sehpaya uzatmış olan babasının kucağına kurulmuş gülümseyerek çizgi film izliyordu. Ancak babası elindeki kumandayla televizyonu kapatınca Elacık kararan ekranla şaşırıp babasına döndü.Onur abinin başının üzerine bıraktığı minik öpücüklerle kendisine ayrılan sürenin sonuna gelindiği anlayan miniğimiz anında mızmızlanmaya başladı.
-Hayır babacığım.Ağlamak yok.Süremiz doldu.Bak on dakika da fazla izlettim.Annen duysa ne yapar biliyor musun? Aramızda kalacak ama tamam mı?Sakın anneye babayı ispiyonlamak yok aşkım.Yoksa bir daha izletmem ha.
-İstese de yapabileceğini sanmıyorum abiciğim.
-Haha.Günaydın Betül.Ama sen benim kızıma haksızlık ediyorsun teyzesi.Şu gözlere baksana,konuşamasa da gözleriyle anlatır o.Şimdi biraz çizgi film keyfi bozulduğu için biraz dolu dolu oldu ama.
-İlahi abi ya.Madem yasak neden izletiyorsun?
-Hep o gerizekalı amcaları yüzünden, alıştırlar kızımı.Şimdi biz de kaçak göçek on beş -yirmi dakika izliyoruz arada.Tabi ablan bunu daha az sanıyor o ayrı.
-Oo sizi suç ortakları sizi.Ela,teyzoşum sen bu yaşta gizli kapaklı işlere mi giriştin kuzum?Nasıl da sırıtıyor bak.Melek yüzlü cad seni.
-Annesi gibi ...
-Hih! Ablam duymasın abi.
-Neyi duymuyorum canlarım?
Arkamızdan gelen ses ile sabahlığıyla merdivenlerden inen ablama dönüp sorusunu gayri ihtiyari aynı anda;
-Hiiiç diye cevapladık.
Hadi ben tamam da dağ gibi adam ablamın sesini duyunca nasıl da irkildi.Ah be abla kadınların pirisin sen.Onur Abi gibi adamı da şu hale getirdin ya senden korkulur vallaha.
-Bana pek hiç gibi gelmedi ama şimdilik susuyorum.Bu durumun da keyfini çıkarın çünkü son zamanlarınız.Prensesim konuşmaya başlayınca her şekilde ispiyonlar sizi.İspiyonlar sen babayı .Değil mi annecim?Acıktın mı sen bebeğim?Gözler niye ıslak ıslak olmuş bebeğim.Ağladın mı yoksa yine sen?
-Yoo.Ağlamadı.
Onur abimin devam eden paniğiyle Ela'nın az önce ağlamak üzere olduğunu saklamaya çalışması da takdire şayandı yani.Bebek değil mi arkadaş ağlasa ne olacak.Çiğnedikleri yasak ortaya çıkmasın diye ne yapacağını şaşırdı adam.Ablam kocasının kaşları havada durumunu anlamaya çalışır gibi süzüp kendisine kollarını uzatıp minik ellerini açıp kapayan Ela'yı kucağına aldı.Kızını emzirmek için yukarı çıkarken bize de komut vermeyi ihmal etmedi tabi.
-Siz de öyle gözünüze fener tutulmuş tavşan gibi duracağınıza kahvaltıyı hazırlayın.Akşama prensesimin doğum günü var.Burası hep insan dolacak hazırlık yapmamız lazım.Hadi!
-Hallediyorum ablacığım.
-Onur?
-Efendim güzelim?
-Kime diyorum hayatım?
-Betül hallediyorum dedi ya güzelim?
-Sen?
-Ha ben!Ben boş durmayacağım ki gelip kızımın doyup doymadığını kontrol edeceğim.
-Onur!
-Canım geliyorum tamam.
-Of ben ne diyorum sen ne diyorsun Onur ya.Biliyorum ben senin derdini.Arsız adam.
Lütfen yıldıza dokunup bölümü oylamayı unutmayınız efenim🙏🏻♥️🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Portakal Çiçeği (TAMAMLANDI)-II
HumorOyunbozan kitabından tanıdığınız Betül ile Ömer'in kavgayla başlayan tutkulu aşk hikayesi.. Bu inatçı çiftin sınanan aşklarına yakından tanık olmak isteyenler kahvelerini alıp buyursunlar..🍊 Başlangıç Tarihi:07.06.2020 Kapak tasarımı yine canım...