12.Bana Arkadaşını Söyle

2.8K 375 58
                                    


-Allahın belası ,pis sapık.Zaten arkadaşı ne ki bu Tuna iti ne olsun.Boşuna dememişler bana arkadaşını söyle sana nasıl bir sapık olduğunu söyleyeyim diye.

-O atasözü tam öyle değil ama neyse.

-Sonay!Arkadaşın burda çirkin imalarla bir nevi tacize uğramış senin takıldığın şeye bak.

-Haklısın canım özür dilerim.Anlatır mısın lütfen bana ben de bileyim ne olduğunu?

-Tuna Bey ahbap çavuş ilişkimizden sıkılmış.İki haftadır berabermişiz.Benimle doğru düZgün vakit geçirememiş.Artık mesafeler bitmesin miymiş?Eğer ben de tamam dersem Bodrumda ailesinin yazlığı müsaitmiş.

-Hih!Hayvana bak ,ne sanıyor o seni be.Pislik.

-Ne bileyim ne sanıyor.Ama imalarına bakılırsa pek iyi şeyler sanmadığı kesin dangozun.

-Ee sen ne dedin?

-Ne diyeyim işte Tuna Bey teklifiniz beni ziyadesiyle üzdü.Rica edicim bu bahsi kapayalım dedim.Ne diyeceğim kızım saydım sövdüm.Çok sinirlendim haklı olarak.Allah'ın belası Ömer yüzünden geldi bütün bunlar başıma zaten.

-Ömer'in ne suçu var ya?Kaç kilometre uzakta adam.Kaç gündür Muğladayız.Yüzünü bile görmedin.

-Bak bak.Nasıl da sevgilisinin arkadaşını koruyor bak.Ben neyim burda Sonaycığım?Saksı mıyım acaba ben?Hem sen bilmezsin ne sapıktır o.Tunayı da başıma o sarmadı mı?Ama sen git onu koru.Tabi adam Gökhan'ın ev arkadaşı ,onu koruyacaksın.Beni mi koruyacaksın?

-Ay Betül şiştim,yemin ederim şiştim.Bu ne ya?Tamam Ömer suçlu!Hepsi Ömer'in yüzünden oldu!Gökhan'a söyleyeyim dövsün onu sen de rahatla olur mu?

-Aaa olur.Çok da güzel olur .Süper fikir valla hadi hemen ara bir güzel dövsün o salağı.İçim soğur benim de.

-Saçmalama Betül .İyice delirdin sen.

-Of tamam be.Güzel fikirdi ama kabul et.

-Haha deli.Tuna işini Ömer 'e söyleyelim haddini bildirsin arkadaşının  olmaz mı?

-Hayır asla olmaz.Onun yardımına ihtiyacım yok benim.Ben hallettim zaten.Bir süre kendine gelemez o Tuna gerizekalısı.Gökhan'a da bir şeyden bahsetme Sonay'm sakın.

-İyi öyle olsun bakalım.Sen de sıkma canını artık.Kurtuldun o aptaldan .Zaten nasıl sevgili oldunuz hiç anlamamıştım.Ne alaka yani?

-Olduk işte,olmaz olaydık.

                 Olmaz olaydık tabi.Ömer'in tavrına sinir olup tanışalım demiş bulundum.Tanışınca da işler buraya kadar geldi işte.Benimki imama kızıp orucu bozmak biraz.Ne yaparsın ben de böyle bir türüm işte.Zatem kurtulasım da vardı kendi bacağına sıktı işimi kolaylaştırdı Ömer'in sapık arkadaşı benim ex sevgilim Tuna.Iyy söylerken bile midem bulandı neden kendine böyle şeyler yapıyorsun Betülcüğüm ya?

                 Ömer demişken acaba haberi var mıydı arkadaşının yaptığından.Yok canım olsa izin vermezdi Betül.Öyle bir çocuk değil Ömer.Allah Allah nasıl bir çocuk bu Ömer?Belli ki baya iyi tanıyorsun sen onu.Keşke bu insan sarraflığını Tuna malını tanırken de kullansaydın canım.Ama uzak duracaksın Betül.O Ömer de çevresi de aenin kalemin insanlar değil kızım.Bak Tuna neler anlattı.Şirketteki kızıl saçlı kadınla takılıyormuş Ömer Bey ne zamandır.Kadının evinden çıkmıyormuş.Canı mı sıkkınmış neymiş teselliyi o kızılda bulmuş.Bulursa bulsun çok da umrumda sanki.Bana bulaşmasın da ne yaparsa yapsın.Sebepsiz geriyor zaten beni.

                  Hah işte yine andık iti .Mesajı geldi.Sar başa Betülcüğüm ,sar.

                  Nasıl mışım?Bir haftadır Tunayla görüşmediğimi yeni öğrenmiş.Tuna sıkıştırıyormuş.Arkadaşı üzülmüş.Hayırdır ne olmuşmuş?

               Sanane lan.Ne olduysa oldu ,sana mı anlatayım şimdi özel hayatımı?Öyk özel hayat dedim ya.Tunayla benim ne özelim olur Allah aşkına.Kusma Betül tamam.Ya da söyleyeyim ya söyleyeyim de nasıl bir sapığı başıma sardığını bilsin Ömer Efendi.

                 Oha!Çok sinirlendi vallahi baya baya .Ağzını yüzünü dağıtacakmış Tuna'nın.Dağıt bana neyse.Niye öyle sinir yaptı ki şimdi?Benim için yaptı dimi?Yumuşama hemen Betül.Adamın kızılı varmış duydun.Bu adamlar hep aynı işte görmüyor musun?Akıllan biraz.Al Tuna'yı vur Ömer'e hepsi aynı bunların.

Yıldıza dokunup bölümü oylamayı unutmayınız efenim.🙏🏻🌼

Portakal Çiçeği (TAMAMLANDI)-IIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin