Boş kalan salonda Ömer'le bakışmamız sürerken üzerimde kurmaya çalıştığı baskıya daha fazla dayanamayıp aniden ayaklanarak merdivenlere yöneldim.Adımlarımı bir an önce oradan uzaklaşmak için hızlandırırken arkamdan belime sarılan kollarla ayaklarım yerden kesildi.-Hop hop böyle nereye portakal? Daha açılacak defterlerimiz ,verilecek hesaplarımız var hayatım oluyor mu böyle hemen kaçmalar ?Bak zibidin senin için ne oyunlar oynadı burada hem de Onur Karlı' ya ,ayıp olmuyor mu ama bana?
Sırtım Ömer'in göğsünde ayaklarım havada çırpınırken sesimi normal tutmaya çalışarak Ömer'e sıktığım dişlerimin arasından cevap verdim.
-Ömeeer!İndir beni çabuk rezil olacağız .Gerçekten saçmalıyorsun ama.
-Rezil olacağımız son insan da az önce kaş göz yapıp seni bana sattı hayatım ,muhtemelen Sonay uykuya dalmıştır bile. O yüzden kaygılanacak bir şeyimiz kalmadı rahat olabiliriz.
Ömer az önce hışımla kalktığı koltuğa kucağında benimle oturarak kaçmamam için belimi sıkıca sardı.Tabi kocaman adamın yanında sinek gibi kaldığım için bu eforunun gereksiz olduğunu ben biliyordum ama artık adam bana nasıl güvenmiyorsa tedbirini fazla fazla almayı tercih etti.
-Tamam gitmiyorum bir yere biraz rahat bırakır mısın beni?
-Sana güvenmiyorum turuncu kafa üzgünüm.
-Ömer eğer bu şekilde oturmaya devam edersek sana yemin ediyorum ağzımdan tek bir kelime alamazsın.Şimdi izin ver karşına geçip oturayım ,söz veriyorum kaçmayacağım ya.
-Söz?
-Of söz dedik tamam.Allah'ım sen sabır ver.
-Tamam ama bak mızıkçılık yaparsan çok kötü şeyler olur baştan uyarayım Betül.
-Tamam dedim tamam.İğrençleşme hemen.Bırak!
Ömer kollarını gevşetir gevşetmez hızla kucağından kalkıp az önce oturduğum karşısındaki berjere geri döndüm .Kendimi korumaya çalıştım her anda olduğu gibi kollarımı göğsümde kavuşturup çatık kaşlarla Ömer'in duelloya başlamasını bekledim .Tıpkı yıllar önce ilişkimizin başladığı gece çıktığımız yemekte olduğu gibi...
-Eee nasılsın hayatım?
-Sanane Ömer!
-Betül!
-Of çok iyiyim oldu mu ?Harikayım ,mükemmelim!Yıllar önce ardıma bakmadan gittiğim şehre gelip, geldiğim gün de onun yüzünden arkamda bir sürü güzel anımı bırakmak zorunda kaldığım herifle karşılıklı oturdum hayatımın nasıl olduğunu konuşuyorum .Sence nasılım Ömer ya da şöyle söyle sorayım nasıl görünüyorum oradan?
-Kaçtığını kabul ediyorsun yani!
Hala kaçıyor musun peki?Ara vermiş gibi görünüyorsun da.-Yıllar önce için evet ! Hala mı sorun için hayır!Ayrıca da bana kaçak diyen adam bütün düzenini burada bırakıp, aniden plan değiştirip playboyluğa İtalya'da devam etmeye karar verdi buna ne diyorsun Ömerciğim o da kaçmış olur mu?
-Kafasını dinledi diyelim.
-Hah kafası varmış gibi!
Ömer yapmaya çalıştığım espriye dalga geçercesine gülerek;
-Gittim Betül.Tamam kaçtım.Ne yapmamı bekliyordun?Beni göt gibi ortada bıraktın lan sen.
-Düzgün konuş benimle gerizekalı.
-İlişkimizin birinci ayında ben zorlamasam açıklama bile yapmadan ayrılmaya kalktın.Allahtan ben direttim de derdini anladım yoksa öylece çekip gidiyordun İzmir'e.
Ömer'in ayrılık hikayemizi anlatırkenki rahatlığına şaşırarak bakışlarımı gözlerine çevirip sinirle haykırdım;
-Beni aldattın hayvan herif.İlişkimizin senin deyiminle daha birinci ayında beni aldattın o kızıl sürtükle.
-Bak hala!Aldatmadım ,delirtme beni hala aynı şeye inanıyor olmana inanamıyorum Betül.O zaman da dedim iki yıl geçti hala diyorum ben seni aldatmadım Betül.Ama sen o geri zekalı Tuna'nın lafına inandın ve beni hayatından sorgusuz sualsiz siktir etmeyi tercih ettin.Tuna itinin yanında benim sözümün hiçbir hükmü kalmadı.
-Hah!Asıl ben sana inanamıyorum.Gerçekten hala kendini böyle yüzsüzce savunmana inanamıyorum.Fotoğrafınızı gördüm Ömer ,elin kızın belinde restoranın birinden çıkarken fotoğrafınızı gördüm sana da gösterdim doğru düzgün açıklama bile yapamadın bana. Hadi o dediğin gibi şirket yemeğiydi senin şirket işlerinden tiksindiğin düşünülürse o bile çok dandik bir yalan da neyse hadi ona inandık.Kızın bütün aramalarına cevaplamışsın.Dakikalarca telefonla konuşmuşsunuz ona niye bir şey diyemedin.Seni tanımasam yalan bulamadın diyeceğim de oda zor.Tilki gibi olduğun için bu konuda hiç zorlanmazsın ama bana zorla nasıl tuttu.
-Açıkladım onu da açıkladım anladın mı ama kız eskisi gibi olalım dedi yalvarıyordu ben de olmaz anlattım.
-Ya bırak Allah aşkına ya .Hala aynı terane evet aynen böyle açıkladın, şu an yaptığın gibi hissettiklerimi umursamayarak ,o kızın ne hissettiğini umursamayarak önemsiz bir şeymiş gibi açıkladın.Sana nasıl inanmamı bekledin ya.Senin gibi rahat bir adamla ben nasıl devam edecektim ki?
-Sevseydin ederdin Betül.Sen de bana yalan söyledin seviyorum dedin ama ilk kafa karışıklığında gittin. Böyle mi sevdin?
-Benim mi kafam karıştı ha?
-Bağırma insanları uyandıracaksın.
- Saçma sapan konuşup bağırtma o zaman.Sen çok ölüyormuşsun ya aşkından abinin düğününe bile o kızla geldin geri zekalı.O kızın elinden tutup resmen gözüme soktun.
-İstemiyordun beni.Yalvardım sana dinlemedin bile.Gittin Tuna piçine inandın.O herifin hırsından her şeyi manipüle etmesine izin verdin.
-Sen ne yaptın dur ben şu Tunayı haklı çıkarayım mı dedin?
Sorum Ömer'i utandırmış gibi sesi bu sefer kısık çıktı;
-Hayır!Canım yandı seninkini de yapmak istedim.
-İyi bok yedin Ömer.
Ömer'in son isyanımdan sonra şaşkınlıkla açılan gözleri arkamda kilitlenirken ben de merakla arkami döndüm.Kavgamızın neresinde olaya dahil oldular biz ne derece bağırdık da uyandı bu insanlar bilmiyorum ama şu an karşımda Onur Abi, Eda Abla ve Sonay üçlüsünü görmek benim tutmaya çalıştım gözyaşlarımın şiddetle akmasına sebep oldu.İşte ben hep bundan kaçtım yıllarca insanların bana acıyan gözlerle bakmasından ,psikoloji mezunu olup karşındakini tanıyamamışım olmaktan ,hayal kırıklığına uğradığımı etrafıma belli etmekten...Ama işte bu da bir yere kadarmış.
Oturduğum koltuktan kalkıp herkesi arkamda bırakarak kimseyle göz göze gelmeden hızla merdivenleri çıktım.Kendimi odama kapatırken geçmişin hala bu kadar canımı acıtmasına bir yandan şaşırırken bir yandan da artık bu kalp ağırlığına dayanamadığımla bir kere daha yüzleştim.
Yıldıza dokunup bölümü oynamayı unutmayınız efenim🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Portakal Çiçeği (TAMAMLANDI)-II
ComédieOyunbozan kitabından tanıdığınız Betül ile Ömer'in kavgayla başlayan tutkulu aşk hikayesi.. Bu inatçı çiftin sınanan aşklarına yakından tanık olmak isteyenler kahvelerini alıp buyursunlar..🍊 Başlangıç Tarihi:07.06.2020 Kapak tasarımı yine canım...