31.Müptezel

2.4K 339 83
                                    

Kafayı yedirtecek bu herif bana.Şeytan diyor yapış gırtlağına bir nefeste sen de kurtul Betül de kurtulsun.Yetti arkadaş bu neymiş böyle .Bu adamı başıma bela diye mi doğurdu benim rahmetli annem ?Hayır kadıncağız kendi gitti ,babam da bir Samsun da bi burda.Zaten hep burda olsa ne olacak geçinemiyorlar ki Ömer sığırıyla.Bunu benim başıma bıraktı ikisi de.Yok İtalyaya gidecek yerini yap,yok okulu değiştirecek kimseye çaktırma,yok okul bitti ülkeye dönecek şirket istemez,yok mekan aç,yok aşık oldu beceremedi aptal, onu topla.Benim ne suçum var ?Ama hata benim ben kendi kafama sıçayım.Kardeş de kardeş ,az delirtmedim bizimkileri.Bok varmış gibi.Al sana kardeş.

                    Sonay'ı ve karımı Betül'ün ardından yukarıya gönderirken bir yandan da kendi bahtıma saydırdım uzun uzun.Neden uzun?Çünkü sakinleşmem lazım ,sakinleşmezsem ben kardeş katili olurum.Bu kımıl zararlısını geberttiğime yanmam de Eda'm ile prensesimi yalnız bıraktığıma yanarım.Sakinleş Onur...Sakinleş oğlum...Sakinleşemiyorum...Yetti artık ama...Ya da sakinleşme ya bir kerede bitir şu işi

-Ulan!!

İçeriye hışımla girip ayaklarını sehpaya uzatarak koltuğa yayılan Ömer'in tepesine biniyordum ki Gökhan önüme geçip ;

-Aman abim.Aman!Sakin ol.Ne yapıyorsun diyerek omuzlarımdan tutup beni
sakinleştirmeye çalışıyordu.

Ömer ise ayaklarını kendine doğru çekip korkan gözlerle bana bakarken;

-Ne oluyor ya?diye söylenip beni daha da delirtmeye çalışıyordu.Onun bu gevşekliğine kızıp bir hamle daha yaparken;

-Bak hala! Lan bir de soruyor musun utanmadan?Delirttin yine kızı müptezel herif.Daha bugün ne konuşmadık mı bi seninle mal?

-Konuştuuuukkk.Konuştuk da anlamadım ki ben şimdi senin neden kızdığını.

-Gökhan al bunu öldür, göm oğlum.Vallahi hiç aramam.Babamlara da İtalyada kliniğe kapattım arayıp sormayalım tedavisi on yıl falan sürecekmiş derim.Emin ol o da aramaz.Zaten adam da usanmış bundan.Hadi kalk sen Vedat Abi'yi ara o anlatır sana, yol yordam gösterir.Nasıl yapılıyor bu işler biliyordur herhalde değil mi?

-Abi?

Gökhan bir yandan salonda volta atarak kendisine emirler yağdıran beni dinlerken bir yandan da gülmemek için kendini zor tutuyordu.Sanki ben anlamıyorum.Bunu da gebertmek lazım.Ama önce yerine birini bulup sonra bulduğum adama geberttireyim en iyisi bunu.

-Ne gülüyorsun oğlum?

-Abi ne bileyim.Komik değil mi ya?

Bu da işin şamatasında bak.Komik değilmiymiş.Bana soruyor bir de.Adımlarımı hızla ona yöneltip benden en az 5cm kısa olan Gökhan'ın önünde dikilerek;

-Komik mi Gökhan?diye sordum.Hadi bir de böyle cevap ver göt herif.

-Değil abi.

-Ha şöyle.Bir de sen çıkma şimdi Gökhan.Neyse asıl meseleye dönüyorum.Ömer!

-Buyur abi.

-Sen neyin peşindesin oğlum?Yeni bir karar aldın ,kızı İzmir'e alkışlarla uğurlayacağız da benim mi haberim yok?

-Yok abi olur mu öyle?Plan yaptık ya daha yeni.

-Plan yaptık .Tabi.Lan ortada plan mı bıraktın öküz?.Şu an kız senden nefret ediyor salak herif.Niye durup dururken kızdırdın şimdi Betül'ü?

-Abi sen kendin ol demedin mi bana?Ben de kendim oldum işte.Gökhan demedi mi oğlum?Konuşsana ya.

-Ha ben kendin ol deyince sen de en yavşak halinle kendin oldun.Hay senin kendinin Allah belasını versin Ömer.Bu nasıl kendin olma şekli oğlum.Gevşek it.Kız seni en iyi ihtimal sarhoş sandı.Bak en iyi diyorum.Ben sana kendin ol derken biraz doğal ol,Betül'ün üzerine çok düşme , darlama demek istedim.Ama tabi yine kulakla dinlenmediğim için.Bunu da yanlış anladın sen değil mi?

-Öyle oldu galiba abi.

-Galiba tabi...Toparlıyorsun bu durumu Ömer.O kız bu kapıdan çıkarken sana az önceki gibi tiksinerek bakarsa dinime imanıma bu işi fes ederim.Ne bok yersen tek başına yersin artık.

-Aman abi.Deme öyle kurban olayım.Tamam ben hallederim vallahi bak.Zaten dayanamaz turuncu kafam bana.

-Bak hala ne diyor?Dayanamıyordu da niye terk etti lan seni o zaman Ömerciğim?Sövdürecek kendine bak yine.Gökhan al bunu biraz bahçeye çıkar.Gözüm görmesin biraz sakinleşeyim.Sonra gelirsiniz.Elimden bir kaza çıkacak.

-Tamam abi,hemen.Ömer ,kalk lan.

Gökhan, her zamanki çevikliğiyle ayaklanıp Ömer'i beklerken merdivenlerdeki hareketlilikle çocukları anında durdurdum.

-Dur lan dur.Geliyorlar çıkmayın şimdi.Ömer dediğimi unutma ,sıçarım bacağına bu sefer .

İşaret parmağımı Ömer'e doğrultmuş son tehditlerimi ederken Eda da kızları arkasında bırakıp kollarımın arasındaki yerini aldı.Bu kadının kalbe ,ruha ,bedene, beyne her bir yerime iyi gelen harika bir kokusu olduğunu söylemiş miydim?

-Vallahi Betülcüğüm ,Onur abin biraz emrivaki yaptı son akşam beraber yemek yiyelim diye.Yoksa ben de baş başa geçirelim hiç bu gerginlikler yaşanmasın isterdim hayatım.Ama işte kocam sonuçta plan yapınca bozmak istemedim.Hem nasıl diyeyim kardeşini çağırma diye değil mi ama?

Bak sen cadıya hem topu bana attı Betül'ün gazını aldı,hem cümlenin son kısmını sessiz söyleyip Ömer'i harlamadı.Yalana dolana bak şundaki...Ah be güzelim sen nasıl bir kadınsın?

-Değil mi aşkım?

Eda konuşmasını bitirip sorusuyla benden destek beklerken bir taraftan da kollarını doladığı belimi sıkarak ufak çapta bir tehditte bulundu.

-Ha?Haaa evet öyle düşündüm.Beraber oluruz iyi olur diye...Kusura bakma Betül.Ama bundan sonraki kısmı topalarız biz değil mi Ömer?

-Evet.Evet abi.

Eda'm verdiğim destekten memnun ,göğsüme daha da sokulurken ben de gülümsememi gizlemek biraz da fırsattan istifade etmek için dudaklarımı onun başının üzerine bastırdım.

Yıldıza dokunup bölümü oylamayı unutmayınız efenim🌼

Portakal Çiçeği (TAMAMLANDI)-IIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin