56.Edasız

2K 320 141
                                    

Eda'nın Anlatımıyla

Sonay ve Betül'ün kitapçıya çok yakın olan minicik ancak çok da sevimli apartman dairesi evlerine vardığımızda kapıyı bir süredir göremediğim kardeşim Sonay açtı.Dağılmış halini dergideki iş yorgunluğuna versem de Gökhan ile durumlarını da merak etmiyor değildim aslında.Ama Sonay'ın bu konuda konuşmaktan kaçtığını düşündüğüm için zamanı gelince bana ya da ev arkadaşı da oldukları için daha çok vakit geçirdikleri Betül'e açılmasını bekliyordum.

-Abla?

-Sonayım?

-Abla hayırdır?

-Hayır sayılır.Sonay sen beni gördüğüne sevinmedin mi yoksa canım benim?

-Aaah!Sevinmez olur muyum abla?Şaşırdım sadece geçsenize içeriye.

Sonay montlarımızı alırken bir yandan da hal hatır faslına geçmiştik.Ne haber ,nasıl gidiyor derken ayaküstü sohbet girizgahımızı da yapmıştık.

Oturma odasındaki pofuduk koltuklara kurulduğumuzda Betül ürkek bakışlarıyla beni süzerek ruh halimi çözmeye çalışıyordu.Her şeyden habersiz Sonay ise Betül'ün bendeki göZlerinden işgillenmiş olacak ki merakla neler olduğunu anlatmamızı bekliyordu.Betül sonunda dayanamayıp;

-Abla bir sorun yok değil mi?

-Bilmem var mı Betül?

-Abla Onur abi öyle demek istemedi aslında sen de biliyorsun değil mi?

-Biliyorum hayatım?

-Ne dedi ki?

-Yani hani bir anda çıkar ya ağzımızdan.

-Farkındayım Betülcüğüm.

-Ne çıktı ki Onur Abinin ağzından?

-Ama sen çok kızmış gibiydin abime Ömer'in kahvecide.

-Öyle yapmam gerekiyordu canım.Biraz burnunun sürtülmesi lazım bu erkeklerin. Öğrensinler de iki düşünüp bir konuşsunlar.

-Ne oldu kahvecide ya?

-Ay çok fenasın Eda abla ya.Yani bi ara anladım gibi blöf yaptığını ama emin olamadım .Sen çok ciddi olunca.

-Ya ne oldu!Ne oldu?Beni duyar mısınız artık?

Sonay oturduğu koltukta elleriyle minderi döverek ağlamaya başlayınca öylece donup kaldık.Sonay bir yandan ağlarken kısık sesle hıçkırıklarının arasında;

-Duyun beni artık diyordu.Konuşmamızın hararetiyle Sonay'ın sorularına tepkisiz kalmamız onun sinirlerinin boşalmasına bizim ise utanıp susmamıza sebep oldu.Ama Betül bu durumdan memnundu sanki.Benim Sonay'ın haline paniklediğimi görünce kaş göz yapıp beklememi istedi Betül.Öylece durdum sadece.Bir süre sonra Betül sessizce ayaklandı. Sonay'ın dizlerinin dibine oturup kuş gibi dokundu ellerine;

-Sonay çok özür dileriz canım benim.Tamam tamam,ağla canım ağla güzel kardeşim.

Sonay'ın yaşadığı katarsis sonrasında Betül ile ben mahcup hallerimizle sarıldık Sonayımıza.O ise daha bir rahatlamış haliyle gülümsedi bize .Sıkı sıkı sarıldık.Tıpkı eski günlerdeki gibi.Konuşmak istedik ,anlatsın istedik daha sonra dedi.Yine erteledik Sonay'ın içini dökmesini.Betül en azından ağladı dedi.Onunla teselli etti beni de.

Kızlarla çok güzel bir masa hazırladık ,pikaba İstanbul Çalgıcıları'nın Bir Rüya Gördüm plağını koyduk,fonda şarkımız keyifler yerinde ,sohbet -muhabbet derken harika bir akşam geçirdik.Tıpkı kitapçıda yaptığımız eski keyifli akşamlarımız gibi.

Gecenin ilerleyen saatlerinde Ömer'e mesaj atıp Ela'nın uyuduğunu,abisinin 'orası Edasız ,senin ev daha yakın karıma' deyip bizim eve değil Ömer'in evine geçmek istediğini o yüzden bu gece Ömerde kalacaklarını öğrendim.Onur'u sormadım.Ömer abisine onu merak ettiğimi ispiyonlardı çünkü.Karlı Karlı'yı ısırır mı hiç?Sonra kızlar bana salondaki koltuğu açtılar.Gerek yok dedim ama böyle daha rahat edermişim öyle dediler.Gece yarısı kahkahalarımız apartmanı inletince kızlar da kış vakti sokakta kalmasın diye en iyisi uyuyalım artık dedik.

Sabaha karşı belimi saran kollarla uyandım uykumdan .Önce bir panikledim ne oluyor diye ödüm koptu ama sonra o tanıdık koku her zamanki huzurla doldurdu içimi.Kocam yanımdaydı;

-Onur?

-Eda'm.Uyu güzelim.

Sırtım Onur'un göğsünde kıpırdanmaya çalışınca daha çok sardı beni.

-Sen nasıl?Kim açtı kapıyı sana?

-Betül.

-Neden geldin?

Soruma cevap vermek yerine saçlarımın arasına yüzünü gömüp içine çekti kokusunu;

-Onur?

-Uyuyamadım sensiz .Yarın evimize gidelim mi güzel gözlüm?

-Oluuur,gidelim aşkım.

Bizim küslüğümüz de bu kadardı işte...

Yıldıza dokunur ve fikirlerinizi benimle paylaşır mısınız lütfen?🧡lütfen🤎lütfen❤️

Portakal Çiçeği (TAMAMLANDI)-IIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin