💛55💛

4.2K 219 25
                                    

Od razu po otworzeniu swoich oczu poczuł na ciele ciężar, bardzo przyjemny

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Od razu po otworzeniu swoich oczu poczuł na ciele ciężar, bardzo przyjemny. Spojrzał na starszego i miał ochotę piszczeć. Wyglądał tak nieziemsko dobrze. Blond kosmyki opadające na jego czoło, lekko rozchylone usta które miał ochotę całować, rumiane policzki które tak bardzo chciał gładzić całe wieki, delikatne, wątłe ciałko, kruczowo trzymające jego koszulkę dłonie.

Uwielbiał ten widok - mógłby być jego uzależnieniem - oh przepraszam, już był. Mierzwił delikatnie jego włosy i nucił po nosem jego ulubioną piosenkę.

Twenty-four, it feels like I grew up faster than anyone else My life has been a movie all the time I’ve been running toward where the sun rises Every single night It’s like I’ve been to someone’s tomorrow.

The whole world was too big for that boy Keep on runnin’ errday pick up your mic Friends riding’ the subway. I’ll be in the airplane mode I’ll rock on this world. I made my own lotto But maybe it was too fast, missing traces.

Don’t know what to do with Am I living’ this right? Why am I alone in a different time and space Oh I can’t call ya. I can’t hold’ ya Oh I can’t.

And yes, you know, yes, you know Oh I can’t call ya, I can’t touch ya Oh I can’t Let me know Can I someday find my time? Finna find my time Someday finna find my time...

Spojrzał na jego usta i delikatnie je pocałował. Uśmiechnął się gdy usta chłopaka wykrzywiły się w lekkim uśmiechu.

ㅡWstawaj kochanie, jest już jasno...

❝vanilla sexus❞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz