💛75💛

3K 186 19
                                    

ㅡD-dokąd idziemy? ㅡwyszeptał brunecik totalnie nie wiedząc gdzie jest i po co

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

ㅡD-dokąd idziemy? ㅡwyszeptał brunecik totalnie nie wiedząc gdzie jest i po co. ㅡNooo Jungkook...

ㅡZamknij oczy, jeszcze sekundka.

Starszy niepewnie zrobił to, o co poprosił go Jeon. Ostrożnie stawiał kroki w nieznanym mu kierunku. Międzyczasie na ustach młodszego zawitał uśmiech spowodowany widokiem jaki zastał. Czyli Chungha się spisała i przygotowała wszystko o co ją prosiłem. Kochana~  Ostrożnie posadził go na miękkim fotelu zabraniając otwierania oczu. Szybkim krokiem podszedł do projektora i włączył film, który po chwili wyświetlił się na białym płótnie. Wiziął w dłonie deser z białej czekolady po czym podał go swojemu chłopakowi.

ㅡOtwórz oczy i nic nie mów. Po prostu przytul się do mnie, zajadaj się lodami i oglądaj ㅡszepnął do jego ucha i lekko je musnął ustami, przez co na ciele starszego pojawiła się gęsia skórka. Otworzył swoje oczy i jedyne co uleciało z jego ust to ciche "wow", zrobił to o co poprosił go Kook i po chwili byli w siebie wtuleni jak na ich pierwszej randce, jak podczas ich pierwszego pocałunku. Znów czuł motylki w brzuchu, a słowa chłopaka sprawiły tylko, że było ich więcej i więcej.

❝vanilla sexus❞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz