💛77💛

4.3K 206 54
                                    

Szum morza zakłócał ich myśli które koniec końców do niczego nie prowadziły

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Szum morza zakłócał ich myśli które koniec końców do niczego nie prowadziły. Myśleli o sobie idąc wzdłuż piaszczystej plaży. Byli razem i nic ani nikt nie był w stanie ich rozdzielić po tylu latach wspaniałego związku. Mimo wzlotów i upadków, czasem wręcz kryzysów na krawędzi z zerwaniem, dalej się nie poddawali. Czy tak wygląda prawdziwa miłość?

❝Miłość
1. «głębokie uczucie do drugiej osoby, któremu zwykle towarzyszy pożądanie»
2. «silna więź, jaka łączy ludzi sobie bliskich»
3. «poczucie silnej więzi z czymś, co jest dla kogoś wielką wartością»
4. «głębokie zainteresowanie czymś, znajdowanie w czymś przyjemności»
5. «obiekt czyichś uczuć i pragnień»
6. «pożycie seksualne»❞

Splecione dłonie tej dwójki sprawiały, że ich serca biły w zawrotnie szybkim tempie. Mimo sprzeciwu wielu czynników, oni dalej sobie nie odpuścili. Delikatne pocałunki które co jakiś czas składali na swoich ustach, wprawiały ich w magiczny nastrój którego nie dało się opisać słowami.

❝Magia
1. «ogół wierzeń i praktyk opartych na przekonaniu o istnieniu mocy nadprzyrodzonych, które można opanować i wywoływać za pomocą zaklęć, obrzędów i czarów»
2. «niezwykła siła oddziaływania»
3. «zniewalający urok jakichś miejsc lub osób»❞

A Taehyung był w stanie stwierdzić, że to właśnie osoba która trzymała jego dłoń sprawiła, że czuł motylki w brzuchu niczym nastolatka, zawroty głowy podczas pocałunków jakby to był jego pierwszy raz. To właśnie pieprzona perfekcja, ideał, Bożek Jeon Jungkook tak na niego działał, magicznie. Czuł się przy nim bezpiecznie, czyli tak, jak powinien się czuć - on po prostu o niego dbał bardziej niż o siebie samego.

❝Dbać
1. «poświęcać komuś lub czemuś wiele czasu i starań»
2. «uważać coś za ważne, przejmować się tym»❞

ㅡKim, kocham cię, wiesz?

ㅡWiem, i kocham cię tak samo mocno.

❝Kochać
«darzyć kogoś uczuciem miłości albo bardzo lubić kogoś lub coś; też: żywić do drugiej osoby gorące uczucie połączone z pożądaniem»❞

❝Kochać się
1. «darzyć siebie nawzajem miłością»
2. «być w kimś zakochanym»
3. «mieć do czegoś upodobanie»
4. «mieć stosunek seksualny z drugą osobą»❞

A oni będąc razem spełniali wszystkie kryteria miłości czy kochania się. Byli jednością jak Yin i yang. Ale to wszystko z miłości.















-----------------------------------------------------------

Hejka moje słodziaaaki~
Chciałabym wam bardzo podziękować za wszystko co się tutaj działo, za serduszka, za komentarze i za to, że po prostu ze mną byliście i wspieraliście w pisaniu tego ficzka. Zakończenie krótkie ale mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe.

Przyznam szczerze, że od dobrych 10 rozdziałów nie miałam motywacji do pisania tego - to tylko i wyłącznie z mojej winy.

Uważajcie na siebie i jeśli ktoś byłby chętny to niech czeka na shota w wakacje który powinien wpaść zaraz po zakończeniu mojego stażu 💟

Kocham was! Pijcie dużo bo ostatnio jest coraz cieplej i łatwo o odwodnienie! 💞🌸💓

❝vanilla sexus❞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz