💛62💛

4.3K 216 103
                                    

Na samym początku chcę napisać, że myślę nad zmienienjem nazwy książki z ❝O-Oh...  s-sex...❞  na ❝vanilla sexus❞. Co myślicie? Mam nadzieję, że to nic nie zmieni i dalej będziecie ją lubili.

Miłego czytania skarby~ 🌸☁
-----------------------------------------------------------

Miłego czytania skarby~ 🌸☁-----------------------------------------------------------

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Wokół nich panowała gęsta atmosfera. Było duszno, gorąco, a ich ciała ociekały pragnieniem bliskości. Chłodne dłonie błądzące po ciele starszego sprawiały, że jego nogi stawały się jak z waty, ciało drżało, a wzdłuż kręgosłupa przechodziły ciarki. Żaden z nich nie chciał tego przerywać, nie chcieli więcej czekać.

W momencie gdy ich ciała zetknęły się z miękkim materacem, który zapadł się pod ich ciężarem, ich usta się spotkały w namiętnym pocałunku. Ciche sapnięcia, odbijające się echem od ścian pokoju, jeszcze bardziej pobudzały ich do dalszego zbliżenia.

ㅡJ-Jungkook-ah... chcesz uprawiać seks?

ㅡChcę się z tobą kochać, kochanie. Bardzo tego pragnę. Ciebie...ㅡszepnął w jego wargi, które lekko podgryzł.

Ich dłonie ślepo błądziły po rozgrzanych do czerwoności ciałach, plecy młodszego zostały artystycznie ozdobione krwistoczerwonymi śladami przydługich paznokci jego chłopaka, a rozdziawione wargi tej dwójki drżały - zarówno z ekscytacji jak i przerażenia tym co ma zaraz nastąpić. Może to dla Jeona nic nowego, przecież wiedział jak i gdzie wkładać to i owo. Gorzej z drobnym chłopaczkiem którego głowę zaprzątało tysiąc myśli na sekundę.

ㅡCo.... Co jeśli będę brzydko pachnieć? Albo jakoś dziwnie jęczał? Albo w ogóle nie będę bo jestem jakiś kopnięty? ㅡzagryzł nerwowo swoją wargę, już od tego momentu wstydził się spojrzeć swojemu kochankowi w oczy,  które tak bezkarnie lustrowały jego falującą klatkę piersiową, a co dopiero podczas tak intymnej sytuacji jaką był seks.

ㅡGłupek ㅡuciszył go swoimi ustami, wprawiając go w stan euforii, samemu nie mogąc doczekać się chwili w której dotknie swojego aniołka tak, jak pragnął zrobić to od początku. Tej nocy ich ciała staną się jednością, pięknym pejzażem, chwilą uniesienia o jakiej marzyli.

-----------------------------------------------------------
Pisać smuta or not?

❝vanilla sexus❞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz