Kısa ve öz bir bölüm atmak istedim size. Birde sizi daha fazla bekletmek istemedim.
YORUM YAPMAYI VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN. EMEĞE SAYGI VE OY BUTONUNA BASIN LÜTFFENNNNN :)
instagram: arife.byndr
(Bu müzik kesinlikle Oğuzhan ve Esra için... xd)
ESRA
Barlar sokağından çıktığımda, kaldırımda dikilmiş taksi bekliyordum. Bu saatte pekte boş taksi bulacağımı düşünmüyordum. Soğuk içime kadar işlemişti. Ellerimi birbirine sürterek dudaklarıma yaklaştırıp, nefesimle ısıtmaya çalıştım. Bir taksinin geldiğini görünce elimi havaya kaldırdım lakin taksi direkt gidince dudaklarımı büzüp "Üff ya!" diye sinirle soludum. Ellerimi kaşemin cebine sokup, ısınmak için sallana sallana yürümeye başladım. Buralar pek tenha yerler değildi lakin bende kolay lokma değildim. Karanlık düşüncelerimle kaldırımda yürümeye devam ettim. O gece sürekli aklımda dönüp, dolaşıyordu. Ruhum daralıyordu. Yüksek sesli nefes alıp, verdiğimde bütün dertlerimin uçup gitmesini istedim. Neden öpmüştü ki beni? Hastanede de öpmeye kalkışmıştı. Allahım çıldırmak üzereydim.
"Tek misin güzelim?" kaba bir erkeğin sesi kulağıma iliştiğinde, onu duymamazlıktan geldim. Bana la atıyordu. Farkındaydım. Yürümeme devam ederken "Sana diyorum sarışın" iğrençti. Gerçekten bir kadın elini kolunu sallayarak rahatça sokakta gezme hakkına neden sahip olamıyordu? Adım sesleri yaklaştıkça ensemden kuyruk sokumuma kadar bir ürperti geçti. Silueti yanımda belirdiğinde hala karşıya bakıyordum.
"Sağır mısın?" Ne kadar kaba ve iğrenç bir davranıştı bu böyle? "Tabi ki de değilsin. Öyle olsan bu saatte seni ailen dışarıya salmaz" adımlarımı duraksattım. Başımı hafif yanımda ki adama çevirdiğimde, kaşlarımı çatarak ona baktım "Bi bitmediniz amına koyayım! Nerede başıboş kadın görünce hemen asılıyorsunuz! Çok merak ediyorum? Bir kadın tek başına bu saatte sokakta rahatça gezemeyecek mi?" diye çemkirdiğimde karşımda ki adam sakallarını parmak uçlarıyla kaşıyarak gülümsedi. Cidden gülümsedi.
"Küfür etmekte bir kadının ağzına bu kadar yakışır." Deyince afalladım hızla kendimi toparladığımda "Bas git. Yoksa ağzına başka şey yapıştıracağım" derken yumruk yaptığım elimi havaya kaldırdım. Ela gözlerini yumruk yaptığım elime çevirdi. Çarpık gülüşü hala dudaklarında duruyordu. Sinirlerimi bozuyordu.
"Senin gibi böyle naif hanım hanımcık bir kadına bu kadar kaba konuşmak yakışmıyor." Diyerek erkeksi sesiyle konuşunca "Sana ne be!" deyip bakışlarımı adamdan alıp, yürümeye devam ettim. Adımları beni takip ediyordu. Arada başımı yola çevirerek taksinin gelip gelmediğini kontrol ediyordum. Aşağı yukarı yirmi dakika ben önde o arkada yürüdük. Daha fazla dayanamadım ve arkamı ona döndüğümde burun buruna gelmemizi beklemiyordum. Viskinin ve sigaranın kokusu yüzüme çarpınca bir adım gerileyerek "Sapık mısın lan sen!" diye çemkirdim. Gülümsedi. Allahım çıldıracaktım. Şeytan diyor sırıtan ağzının üstüne iki tane yapıştır bir daha gülemesin.
"Yok değilim." Dedi sırıtarak. Ellerinin montunun cebine sokup, ela gözlerini tekrar gözlerime dikti "Bu saatler de burası pek tenha oluyor. Sana eşlik ediyorum." Dediğinde alaylı bir gülüş dudaklarımdan geçip gitti "Siktir git be!" deyip elimle ona yolu göstererek sözlerime devam ettim "Beni kimsenin korumasına ihtiyacım yok." Diye hiddetle konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Çok Güzel Seveceğim
Novela Juvenil"Onu kıskanıyorsun" diye eğlenir bir ses tonuyla konuşmuştu. "Çokta değil" diyerek hızla yanıtladım onu. "Ama kıskanıyorsun" dediğinde "Belki biraz" dedim sinirle. "Sonuçta kıskanıyorsun" dediğinde tekrar "Mert lütfen" diyerek sinirle soludum.