ÖNEMLİ DUYURU

1.1K 77 53
                                    

Herkese merhabalar arkadaşlar.

Uzun zamandır yoktum. Şimdi sizlere neler olduğunu açıklamanın vakti geldi.

Bildiğiniz üzere ben işi bırakacağımı söylemiştim. 31.01.2022 tarihinde işten ayrıldım. Biraz hem kendimi toparlamam hem de evi toparlamak için süre istemiştim. Anlayışla karşılamıştınız beni onun için teşekkür ederim. Hepinize minnettarım.

Evde her şeyi yoluna koymuşken tahmin etmeyeceğim bir şey oldu; 9 şubatta hamile olduğumu öğrendim. Düşük tehlikesi olduğu için ve mide bulantılarım da olduğu için sürekli evde yattım ve kendimi toparlayarak bir an önce bir şeyler yazmak istiyordum. Her şey yolunda gider sanmıştım fakat gebelik için bakılan kan değerlerim düşüyordu. Bir hafta sonra 14 şubatta düşük yaptım. Az buçuk biliyorsunuz ki yıllardır bunun hayalini kuruyordum. Eşim ve ben psikolojik olarak kötü olduk. Moralimiz bozulmuştu. Kendimi hızlıca toparlayıp, eşime de destek olmam gerekiyordu. Çok yakın bir arkadaşım benimle konuştu ve sonra dedim ki Arife daha kötüsü olabilirdi. Kendini toparla eşine destek ol ve tekrar yazman gerekiyor. Öyle de yaptım.

Şu bir ay içinde inanır mısınız yazmak içimden gelmedi. Yazardım lakin bok gibi bölümlerin olmasını istemediğim için kendime biraz zaman tanıdım. Bunun için sizlerden özür diliyorum bu iki hafta içerisinde ŞURİ'ye ve SENİ ÇOK GÜZEL SEVECEĞİM'e bölümler yazmaya başlayacağım. Sabırla beni beklediğiniz için sizlere teşekkür ediyorum.

Sana teşekkür ederim.

Seni seviyorum.

Kendine iyi bak. Yakında görüşürüz...

Seni Çok Güzel SeveceğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin