Lütfen oy vermeyi ve ve ve ve yorum yapmayı unutmayın.
instagram: arife.byndr
twitter: arifebyndr
BERRAK
Üstümde ki elbiseyi son kez kontrol ederek kendime alıcı gözüyle baktım. Harika olmuştum. Bu gece gerçekten kendimi beğenmiştim. Aşırı seksi ve kadınsı duruyordum. Kına gecesi olduğu için hepimiz kırmızı renk elbise tercih etmiştik. Benim elbisem bütün vücuduma oturan bir kumaştan yapılmıştı. Kare yaka ve dizlerimin bir karış üstünde bitiyordu. Sol bacağımın yanında derin olmasa da küçük bir yırtmacı vardı. Askıları ise inceydi. Bacak boyum uzun olduğu için genelde kısa şeyler giymezdim. Zira kendimi çıplak gibi hissediyordum. Neyse ki kına kadınlar arasında olduğu için sıkıntı yoktu. Kına birazdan bitecekti ve Mert beni almaya gelecekti. Heyecanla ayna da ki yansımama sırıttım. Saçlarımı düzeltip, dudaklarımı yalamaktan silinmiş kırmızı rujumu tazeledim. Lavabonun kapısı açılınca içeriye Leyla girdi.
"Hay böyle işe başlayacağım. Saatte bir tuvaletim geliyor." Diye söylendi. Eli karnında, kırmızı göğüs altından bollaşan, dizlerinde biten elbisesinin içinde tatlı görünüyordu. Yanakları elbiseyle aynı rengi paylaşıyordu. Gülümseyerek ona baktım.
"Az kaldı. Sabret." Dedim ruhumu küçük çantama koyup, ona döndüm.
"Nasıl çıkartacağım ben bunu Berrak? Düşündükçe korkuyorum." Diyerek lavabolardan birine girdi.
Elim karnıma gitti. Daha önce hiç düşünmediğim soru aklıma, tepeden kopup yuvarlanan kaya parçası gibi yıkıldı. Biran başım döndü ama hızla kendimi toparladım.
"O kadar da zor değildir dimi? Yani sonuçta herkes doğum yapıyor." Diyerek iyimser düşünmeye çalıştım. Lavabonun kapısı açıldı ve elini yıkamak üzere yürüdü.
"Bilmem, aslında birkaç arkadaşım sezeryanla doğum yapmış. Bazıları sezeryan iyi diyor, bazıları da normal doğumu." Elini yıkarken omuz silkti.
"Ama doktorum bana normal doğumun sağlıklı olduğunu söyledi ve bir aksilik olmazsa normal doğum yapmayı düşünüyorum." Dedim sıkıntılı ve düşünceli sesle.
"Elbette normal doğum daha iyi ama herkes yapamıyor." Diyerek boynunu ıslatıp, musluğu kapattı. Kâğıt havludan koparıp, elini yüzünü sildi.
Doğruydu. Sezeryan doğum anında riskli durumlarda iyi bir seçenekti. Tıp bu konu da gelişmişti. Tıp her konu da gelişmişti.
"Hadi gidelim." Diyerek koluma girdiğinde çantamı kolumun altına sıkıştırarak lavabonun kapısını açtım. Birlikte lavabodan çıkıp, oyun pistine doğru yürüdük.
Kına gecesi fazla kalabalık değildi. Üzüldüğüm tek konu ise Şirin ve Leyla'nın annesinin gelmemiş olmasıydı. Leyla'nın Ali ile evlenmesini istememiştiler. Bu yüzden onlar gizlice evlenmişti. Şirin'de onlara destek olduğu için aileleri tarafından reddedilmiştiler. Şirin her ne kadar oynayıp, mutlu gözükse de, gözlerinde ki kırgınlığı görebiliyordum.
"Berrak gel gel." Diye bana seslenen Esra'ya baktım. Oynamaktan bıkmamış mıydı? Annem, Songül anne ve Esra bu gece resmen kurtlarını döküyordu. Esra uzun ince askılı saten ve kasığına kadar gelen yırtmacı olan elbise giymişti. Aşırı seksi oluşunun dışında bir tuhaflık yoktu. Düşük yakası vardı ve göğüs dekoltesi ne çok ne de azdı.
"Yoruldum ve kasıklarım ağrıyor." Diyerek yalan söyledim. Bu gece hiç oturmadan oynamıştım bu yüzden yorulmuştum.
"Ya son kez ne olacak." Deyip kolumu tutup, beni çektiğinde gözlerimi devirdim. Leyla gülerek bize baktı ve yakın masalardan birine yerleşti. Annemin kır bahçesindeydik ve burada kına gecesini yapmak güzel olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Çok Güzel Seveceğim
أدب المراهقين"Onu kıskanıyorsun" diye eğlenir bir ses tonuyla konuşmuştu. "Çokta değil" diyerek hızla yanıtladım onu. "Ama kıskanıyorsun" dediğinde "Belki biraz" dedim sinirle. "Sonuçta kıskanıyorsun" dediğinde tekrar "Mert lütfen" diyerek sinirle soludum.