32.BÖLÜM

12.2K 421 145
                                    

Hellöööööö 

Keyifli okumalar.

Lütfen oy vermeyi.

Ve etkilendiğiniz içinizin gittiği sahnelerde yorum yapmayı unutmayın.

Öptüm byeee xD

instagram: arife.byndr

Yeni evimizin bahçesinde, dikilmiş güzel hayallere dalmıştım. Burada bebeğimiz, belki kızımız ya da oğlumuzla birlikte koşturup, oyun oynayacaktık. Şimdiden, Mert'in ve bebeğimizin gülüşlerini duyar gibiydim. Derince bir soluk alıp, gözlerimi açtım. Güzel hayaldi. Gerçekleşmesi için altı ayımız kalmıştı. Altı ay sonra bebeğimizi sağlıklı bir şekilde kucağımıza alacaktık. Henüz cinsiyetini öğrenememiştik. Doktor bir ay daha beklememizi söylemişti. Üçüncü ayımızı bitirmiştik. Artık dördüncü ayımızdan gün alıyorduk..

"Berrak?" annemin seslenmesiyle arkamı döndüm.

"Şu mutfağa bir gel hele, neyi nereye koyacağız." Dediğinde ağır adımlarımla, verandaya doğru ilerlerken "Sık kullandığım şeyleri alçak raflara koyar mısınız lütfen? Sonradan zorlanmak istemiyorum." Deyip verandayı çıktım. Geniş salona girdiğimde Şirin, yerleri siliyordu.

Ayağıma elinde ki vileda sopasıyla vurarak "Yeni sildim ben oraları!" diye çemkirdi. Omuz silkip, mutfağa ilerledim. Arkamdan söylenmeye devam etti. Kapının ziliyle irkildim ve mutfağa girmeden, dış kapıya yöneldim. Kısa dar holü geçip çelik kapıyı açtığımda Esra'nın gülen yüzüyle karşılaştım. Ah yanında Caner'de vardı.

"Selam" deyip boynuma sarıldığında bende ona sarıldım "Selam" dedim yorgun sesle. Caner sırıtarak bana bakarken, gözlerimi devirdim "Sırıtma şöyle sinirlerimi bozuyorsun." Dedim söylenerek.

"Selam yenge" dedi kalın sesiyle. Cidden sesi çok kalındı. Onların oyunlarına ayak uydurmak ne kadar doğruydu bilmiyordum fakat Oğuzhan bunu hak etmişti.

Oğuzhan, Esra ve Caner'in sevgili olduğunu düşünüyordu. Esra'nın anlattığına göre karşılaşmaları da tuhaftı. Caner'in ona akıl verip, böyle bir işe kalkışmaları büyük cesaretti doğrusu. Mantıklı bir plandı umarım ki işe yarasın kafasındaydık.

"Oğuzhan ve Mert yukarıda" dedim ona hitaben. İki elini sinsice birbirine vurup, ovuşturarak "Ben yukarıya çıkıp, biraz Oğuzhan'ı delirteyim." Diyerek yanımızdan hızlıca geçti.

Kollarımı Esra'dan ayırırken "Caner sana aşık mı? Gerçekten yani." Dedim merak ettiğim soruyu sorarak.

"Hayır, aslında beni KIZIL'da gördüğünde beğenmiş ama Oğuzhan'ın kapıma gelip, o şekilde davranması ve benim her şeyi anlatmamdan sonra dünya ahiret bacımsın dedi." Deyip güldü.

"Tuhaf biri." Diyerek elim karnıma gitti. Hafif çıkmış karnımı sakince okşarken "Evet, öyle." Dedi Esra aynı sakinlikle.

Birlikte mutfağa girdiğimizde "Hoş geldin Esracığım." Dedi annem neşeyle. Esra, montunu çıkartırken "Hoş buldum. Yardıma geldim size." Diye heyecanla konuştu Esra. Montunu elinden alıp, mutfaktan çıktım. Dar koridoru geçip, geniş girişe geldiğimde portmantoya montunu asıp, geriye döndüm.

Seni Çok Güzel SeveceğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin