Treffien jälkeen olin saattanut Julian hänen kotiinsa.
Olin tavannut hänen äitinsä samalla.
Julia oli mukava tyttö, mutta huomasin, että hänen ja Sanin välit olivat kireät heti ensitapaamisesta lähtien.
Mutta sen ei pitäisi pilata minun ja Julian välejä.
Olin pyytänyt Julian puhelinnumeroa ja olin antanut hänelle myös omani. Heti kotiin tultuani olin saanut häneltä viestin. Hän halusi toiselle treffille kanssani sunnuntaina. Olin suostunut, tietenkin.
Hän oli kaunis ja mukava, tykkäsin sellaisista ihmisistä. Hän ei ollut täynnä itseään. Oli myös hauskaa ja söpöä, kun hän sanoi jotain välillä häpeämättömästi, mutta sekunttien päästä hänen poskensa alkoivat punertaa.
San ei ollut tullut mieleeni kertaakaan treffien jälkeen, olin jutellut Julialle yömyöhään asti.
Ja nyt oli sunnuntai.
Menin suihkuun ja laitoin sopivat vaatteet päälleni. Laitoin hiukseni hyvin ja olin valmis lähtemään.
Tapaisimme vartin päästä Gold Cafessa. Meinasin aluksi viedä hänet Rainbow Cafeen, mutta muistin, että se oli minun ja Sanin tärkeä kahvila, jossa aina kävimme. Minusta tuntui sen takia, ettei minun kannattaisi tuoda jotain muuta ihmistä meidän tärkeään vakiokahvilaan.
Olin kävelemässä kohti kahvilaa, kun puhelimeni tärisi.
Avasin puhelimen ja yllätyin, kun näin, että viesti oli Sanilta.
San
Monelta mä tulen teille?
Et kai unohtanut, että mun piti tulla
tänään teille?Silmäni suurenivat heti, kun luin viestin.
Viikko sitten, kun San oli kylässä, sovimme hänen tulevan taas viikon päästä meille. Eli tänään.
Olin kokonaan unohtanut sen!En halunnut tuottaa Sanille pettymystä, mutta tällä hetkellä Julia oli ensimmäisellä sijalla. Sanin kanssa olisin vain viettänyt aikaa pelaten tai jotain semmoista, mutta Julian kanssa menisin treffeille.
Hoes before bros, I quess.
Huokaisin syvään ja aloin näpyttää Sanille vastausta.
San
Mä olen pahoillani, mutta sovin
perjantaina Julian kanssa treffit ja unohdin,
että meidän piti olla tänään. Ehkä ensi kerralla.
Anteeksi.Julius, mitä hemmettiä?
Me sovittiin tästä jo viikko sitten?
Meneekö hän minun edelleni?Valitettavasti. Tykkään hänestä, okei?
Ja ne ovat treffit. Niillä on väliä.San ei vastannut hetkeen. Minua huolestutti, jos sanoin jotain väärin. Kai hän ymmärtäisi?
Eli sun mielestä mun kanssa ajan vietto
ei ole tärkeää?
Ja sä tapasit hänet vasta viime viikolla, ja hän menee jo nyt minun edelleni?Sun pitäisi ymmärtää! Mä tykkään hänestä!
Haluan mennä hänen kanssaan treffeille.
Mun pitää nyt mennä, puhutaan joskus.
YOU ARE READING
𝓢𝓲𝓷𝓬𝓮𝓻𝓮𝓵𝔂, 𝔂𝓸𝓾𝓻𝓼
RomanceJokaisella ihmisellä on sielunkumppani, joka paljastuu kun ihminen tulee täysi-ikäiseksi. San ja Julius ovat olleet ystäviä tarhasta asti ja San on kenties valtavasti ihastunut ystäväänsä. Mutta ystävyys alkaa pätkiä Juliuksen tavatessa Julian. Kell...