²⁹

466 27 42
                                    

Pyörin sängyssäni levottomasti ja vilkuilin kelloa joka kymmenen sekuntia.

Sanin pitäisi saapua tänne kohta.

Oli lauantai iltapäivä, ja oli syntymäpäiväni. Tatuointi alkaisi tehdä itseään ihooni illalla, ja pystyin jo kihelmöinnin takia arvella, mihin tatuointi ilmestyisi. Olin tuntenut kihelmöintiä lantioluuni sisäpuolella v-linjassani. Iho sillä alueella oli myös ollut herkkä parina päivänä

San tulisi viettämään kanssani aikaa tatuoinnin tekeytymisen ajaksi, sillä hän oli sielunkumppanini ja pystyi helpottaa oloani koskemalla tatuointiani.

Ongelmana oli vain tatuoinnin paikka, se oli epäpyhä. En tiennyt miten reagoisin, kun Sanin käsi olisi niin lähellä kriittistä aluettani.

Näpertelin sormillani ja tuuletin naamaani hetken. Hyppäsin ylös sängystä heti, kun kuulin ovikellon soivan. Juoksin portaat alas ja eteiseen, sekä heitin oven auki. San seisoi oven edessä yllättynyt ilme kasvoillaan. Hänen hiuksensa olivat tuulesta sekaisin, poskensa punaiset illan viileyden takia ja hänen reppunsa roikkui hänen olaltaan rennosti.

Nojasin oven karmiin katsoen hänet ylhäältä alas virnistäen. Suin pari kertaa hiuksiani hymyillen hänelle vinosti, sekä vetäisin hänet ovesta sisään.

Katsoin Sania kun hän potkaisi kenkänsä pois jalastaan, paljastaen pinkit karvasukat niiden alta. San katsoi ylös minuun ujosti, puristaen suuren hupparinsa hihoja nyrkissään. Huomasin myös, että hänellä oli päällään löysät koripalloshortsit. Sanin jalat punottivat kylmyydestä.

"Sinun ei pitäisi käyttää shortseja ulkona tähän aikaan vuodesta", toruin häntä.

"No kun mä arvelin, että yöpyisin varmaan yön yli. Laitoin ne vain valmiiksi päälleni, ettei tarvitsisi vaihtaa niitä täällä", San mumisi.

Huokaisin hiljaa ja vedin pojan tiukkaan haliin.

"Mennään katsomaan elokuvaa", mutisin hänen kaulaansa vasten ja aloin vetää häntä kohti portaita. Nappasin hänen laukkunsa ja heitin sen omalle olalleni. Ohitimme olohuoneessa löhöilevät vanhempani, joiden katseet seurasivat meitä.

"Pitäkää hauskaa!"

"Mutta älkää liian hauskaa, haluan nukkua hiljaisuudessa!"

Vilkaisin Saniin viettelevästi, ja huomasin punan hänen poskilla. "Älkää huoliko, me pidetään hyvä määrä hauskaa, ei liikaa eikä liian vähän!"

Vedin Sanin huoneeseeni ja sulkin oven työntämällä poikaystäväni sitä vasten. Virnistin hänelle samaan aikaan, kun laskin huuleni hänen omilleen.

Tunsin kuinka San rentoutui vartaloani vasten, ja suli kuin jäätelö auringossa. Koska jalkamme hipoivat toisiaan, pystyin tuntea hänen omiensa tärisevän hennosti. Se sai minut vetäytymään pois suudelmasta ja hymähtämään. "Mä taidan tehdä sut heikoksi?"

San nielaisi kovaa ja katsoi alas jalkoihinsa, jotka vähän väliä meinasivat koukistua ja kaataa pojan maahan.

"Joo", San kuiskasi pehmeästi.

Hymyilin hänelle ja otin hänen kätensä omaani, vedin hänet sängylleni. "Sepä kiva kuulla", vastasin samalla, kun vedin hänet mukanani sängylle nojaamaan tyynyjä vasten. Käännyimme sivuttain makaamaan, jolloin Sanin selkä oli kiinni rintakehässäni ja halasin häntä takaa.

Otin kaukosäätimen yöpöydältäni ja laitoin television päälle.

"Meidän pitää odottaa vain hetki, sitten tatuointi alkaa. Sitä odotellessamme voidaan katsoa jotain."

"Katsotaanko... The guardians of the galaxy?"

"Okei."

Aloimme katsoa elokuvaa. Se oli hyvä. Lantioluuni sisäpuolella v-linjassani tuntui välillä kihelmöintiä. Se kertoi minulle, että tatuointi alkaisi kohta ilmestyä ihooni.

𝓢𝓲𝓷𝓬𝓮𝓻𝓮𝓵𝔂, 𝔂𝓸𝓾𝓻𝓼Where stories live. Discover now