Liikuin lähemmäs vieressäni makaavaa vartaloa hymyillen.
Se oli lämmin. Tunsin kädet ympärilläni.
Silmäni kuitenkin säpsähtivät auki, kun tunsin jotain märkää ja pehmeää huulillani.
Julius suuteli minua.
Vedin naamani kauemmas hänestä ja peitin suuni silmät suurina.
"Mitä sä teet, Juli?!"
Julius rypisti kulmiaan.
"Suutelen sielunkumppaniani?" Hän kysyi hiljaa, hieman pettyneenä.
Silloin aamuöiset muistot palasivat mieleeni ja henkäisin.
"Ahaa, unohdin kokonaan! Mä olin vaan niin väsynyt, että unohdin viimeöisen", mutisin.
Julius hymyili minulle vinosti ja kierähti päälleni.
"Joten nyt kun olet hereillä ja muistat, saanko suudella sinua?" Julius kysyi innoissaan.
Nauroin hermostuneena ja välttelin hänen katsettaan. "Uhm... joo?" Vastasin hiljaa.
Julius asetti kätensä leukani alle ja käänsi pääni itseään kohti, jotta katsoisin häntä.
"Mun silmät on täällä", hän mutisi matalalla aamuäänellään. Punastuin pienesti.
Sitten Julius laski naamansa lähelle omaani ja tunsin hänen hengityksensä huuliani vasten. Mutta hän ei tehnyt mitään.
En jaksanut enää odottaa, joten kiersin käteni hänen kaulansa ympärille ja vedin hänet itseäni vasten, sekä suutelin häntä huulille.
Julius virnisti huuliani vasten ja asetti kätensä vyötärölleni.
Sitten erottauduimme ja hengitimme raskaasti. Suuteleminen vei hengen pois ja oli oikeastaan hieman uuvuttavaa.
Julius sitten halasi minua kovaa.
Vaivalloisesti työnsin Juliuksen pois päältäni ja yritin ryömiä pois sängystä. Käsi kuitenkin tarttui nilkkaani ja vetäisi minut takaisin sänkyyn.
Julius kierähti päälleni ja halasi minua tiukasti, sekä piilotti kasvonsa kaulaani vasten. Sitten kuulin kikatusta. "Mä en voi uskoa, että olet oikeasti minun!"
Hänen sanansa toivat hymyn kasvoilleni.
Tunsin Juliuksen hymyn kaulallani. Silitin hänen hiuksiaan ja halasin häntä takaisin. Julius rentoutui päälläni, ja hetken päästä kuulin kuorsausta sekä tunsin kaulallani jotain märkää. Julius taisi kuolata päälleni.
"Hyi", mutisin, mutten liikuttanut häntä pois päältäni sillä en halunnut herättää häntä.
Katsoin kattoon ja huokaisin. Hänen painonsa alkoi jo kuitenkin olla liikaa minulle.
Yritin liu'uttaa häntä varovasti pois päältäni. Julius liikkui puoliksi pois päältäni, mutta hänen päänsä jäi lepäämään rintakehälleni ja käsi lantiolleni.
Liikuin poispäin hänestä, jolloin hänen päänsä vain liukui vatsalleni ja hän halasi lantioni sijasta reittäni. Ymmärsin virheeni vasta silloin, kun tunsin hänen kätensä kiertyvän reiteni ympärille ja vartaloni värisi hänen koskiessaan tatuointiini.
"V-vittu", sopersin, ja yritin vetää jalkani pois Juliuksen halista. En tiennyt, että tatuoinnin koskeminen aiheutti myös tällaista nautintoa.
Räpistelin pois Juliuksen otteesta haukkoen henkeäni, ja samalla potkaisin häntä naamaan.
"Au!"
Juoksin nopeasti vessaan ja lukitsin oven. Tasoitin hengitystäni hetken, ennen kuin menin vessaan.
YOU ARE READING
𝓢𝓲𝓷𝓬𝓮𝓻𝓮𝓵𝔂, 𝔂𝓸𝓾𝓻𝓼
RomanceJokaisella ihmisellä on sielunkumppani, joka paljastuu kun ihminen tulee täysi-ikäiseksi. San ja Julius ovat olleet ystäviä tarhasta asti ja San on kenties valtavasti ihastunut ystäväänsä. Mutta ystävyys alkaa pätkiä Juliuksen tavatessa Julian. Kell...