³³

549 32 13
                                    

Lennätin ulko-oven auki ja hyppäsin Juliuksen päälle halaten häntä tiukasti. Julius tiputti kassinsa terassille ottaessaan minut vastaan.

"Hyvää iltaa, teidän majesteettinne!" Kuiskasin poikaystäväni korvaan ja virnistin. Julius nauroi hiljaa ja pyöräytteli minua pari kertaa itsensä ympäri.

"Hyvää iltaa sinullekin", Julius kuiskasi ja laski minut alas maahan. Hän veti minut lähemmäs itseään vyötäröstäni ja nojautui alas suutelemaan minua huulille hellästi.

Oli perjantai ilta, ja vanhempani eivät olleet kotona.

Ei, älkää ajatelko mitään väärin; siskoni oli myös kotona.

Julius oli vain suostunut tulla viikonlopuksi kylään auttamaan minua katsomaan Lydian perään. Vanhempieni kahdeskymmenes vuosipäivä oli lauantaina, ja he halusivat viettää sen kahdestaan. He jättivät minut kotiin Lydian kanssa ja menivät lyhyelle matkalle rentoutumaan luksushotelliin. Vanhempani olivat nytkin varmaan porealtaassa juomassa viiniä. Olin kateellinen heille.

Vedin Juliuksen eteiseen ja paiskasin oven kiinni. Autoin häntä ottamaan hänen takkinsa pois ja hän potkaisi kenkänsä pois muiden kenkien joukkoon lattialle.

"Lydia! Julius saapui!" Huusin taloon hymyillen.

Hetken päästä pikkusiskoni juoksi nauraen eteiseen ja halasi poikaystäväni jalkaa tiukasti. "Hei, Julius-setä!"

"S-setä?!" Julius huudahti posket punaisena. Nauroin päin hänen naamaansa, ja löin hänen olkapäätään. "Mitä sä siinä naurat?"

"Hahaha! Julius-setä!" Kikatin kovaa, kyyneleet silmissäni. Julius pyöräytti silmiään ja irrotti Lydian pois jalastaan. Yhtäkkiä Julius nosti minut syliinsä ja virnisti. Nauruni laantui nähdessäni hänen kiusoittelevan ilmeensä. Tiesin, että hän sanoisi kohta jotain, joka saisi minut punastumaan.

"Sä olet söpö kun naurat", Julius kuiskasi korvaani, ja hieroi päänsä kaulaani hengittäen syvään. Kuten oletin, poskeni kuumenivat. Aloin rimpuilla pojan sylissä, jolloin hän päästi minut alas ettei tiputtaisi minua. Näytin hänelle kieltäni ja juoksin peremmälle taloon.

"Tule takaisin, hanipöpö!"

"Hyi, älä enää ikinä kutsu mua tuolla nimellä!"

Lydia katsoi vierestä nauraen, kun Julius jahtasi minua ympäri taloa. Loppujen lopuksi hän nappasi minut tiukkaan takahaliin. Tunsin suudelman poskellani, joka sai minut hymyilemään.

Lydia alkoi taputtaa käsiään.

Katsoimme yhdessä Juliuksen kanssa pikkutyttöön, joka nauroi olohuoneen toisella puolella. Siskoni sai meidätkin nauramaan.

"No niin! Lydia, sillä aikaa kun viemme Juliuksen tavarat huoneeseeni, sä voisit mennä leikkimään huoneeseesi nukeilla tai voit piirtää. Älä räjäytä taloa ja tee asioista meille hankalampaa", ohjeistin Lydiaa lempeästi, hoputtaen hänet liikkeelle omaan huoneeseensa.

Julius nappasi maasta kassinsa ja seurasi minua yläkertaan. Portaita ylös kävellessäni tunsin pienen taputuksen pepussani.

"Julius, mitä sä teet?"

"En mitään. Se vaan näytti pehmeältä."

"Oh my fucking god", mutisin tallustellessani huoneeni ovesta sisään. Heittäydyin sängylle vatsalleni ja huokaisin syvään. Päätin sulkea silmäni hetkeksi.

Kuulin kuinka Julius tiputti kassinsa maahan ja istui huoneen toisella puolella sijaitsevalle nojatuolille. Kuulin tiktok-biisejen soivan hänen kännykällään, ja välillä Julius nauroi hiljaa.

𝓢𝓲𝓷𝓬𝓮𝓻𝓮𝓵𝔂, 𝔂𝓸𝓾𝓻𝓼Where stories live. Discover now