Jungkook: Jimin, bunu yaptığım için bana kırılacak ve kızacaksın ama eminim ki bu senin için daha iyi olacak. Sadece hiçbir şey yazmadan, benim yazacağım şeyi bekle.Jungkook: İki yıl boyunca, inanılmaz acılar çektim ve neredeyse herkese güvenimi kaybettim. Taehyung'dan beklemediğim bir hamle geldi ve belki de şu ana kadar hiç öyle kırılmamıştım. Rosaleen'in yaptığından sonra bütün herkesin aynı olduğunu düşündüm. Hiçbiri beni sevmezdi, hepsinin benimle olmasında bir amaç vardı. Hiç kimse bana senin baktığın aşkla bakmadı ve hiç kimse benim için senin yaptıklarını yapmadı. Senin dışında hiç kimse benim her hatamda yine affedip beni sevmedi. Senin dışında hiç kimse beni gerçekten sevmedi.
Birçok hata yaptım ve bir kere daha güvenim sarsılmasın diye, bir kez daha acı çekmeyeyim diye kalbimin tüm kapılarını sıkı sıkıya kapattım. Sen beni olduğum gibi kabul ettin ama kimse öyle yapmadı. Sen hatalarımı söyleyip değiştirmem için fırsat tanıdın ama insanlar her bir hatamda benden uzaklaştı.
Bu bir veda yazısı değil, bugün okulda gördüğün gibi çocuklara dahi veda etmeme rağmen sana etmedim. Bana ağlayarak baktın ve kalbimin ne kadar acıdığını sana tarif dahi edemem. Senden tek istediğim, sadece o son göz göze gelişimizde olduğu gibi kırgın bakmasın gözlerin. Sen neşe dolu bir çocuksun Jimin, benim yüzümden bu ne kadar bozulsa bile neşe dolu bir çocuktun. İnsanlara her zaman öyle neşe dolu bak ve seni hak eden birini bekle. Ben hiçbir zaman senin temiz kalbindeki sevgiyi hak etmedim.
Yazı yazmayı pek beceremem ve şu an içimden ne geliyorsa onu yazıyorum ve senin için bunu sorun olmayacağını bilmek iyi hissettiriyor. Artık yeni bir hayata başlayacaksın. Üniversite, farklı bir şehir, yeni bir ortam... Benim yüzümden bok gibi şeyler yaşadın ama umarım bir dahaki sevdiğinle güzel bir ilişkiniz olur. Senin bana olan sevgini ilk defa Min Ho seni götürürken görmüştüm ve kazadan sonra attığın mesajları okuyarak aşkını anlamıştım.
Sana asla değer vermediğimi düşünmeni istemiyorum Jimin çünkü ilk defa birisine bu kadar değer verdim. Bu dostluk anlamında değil, birine ciddi manada değer verme konusunda ve ben sana o değeri verdim. Biz güzel zamanlar geçirdik değil mi? Doğru zamanlar geçirdik. Vedalar hem acı hem tatlı ama bu bir son değil, yüzünü tekrar göreceğim.
Benim için kıymık olayından başlayıp, bugünkü son görüşmemize kadar olan her anımız özeldi. Austin'in kollarında benim için ağlarken gelip sana sarılmıştım, bir aralar birbirimize arkadaşım diyerek iğneliyorduk,Fizik çalıştığımız harika zamanlar oldu, gezide birlikte uyuduk, bir akşam yemeğinde az saha benim yüzümden öldüyordun, Halsey konserinde karşında o varken beni izledin, ve ne var biliyor musun Jimin; ne zaman bana baksan gülümsedin. Bunların hepsi özeldi, sen benim için özeldin. Ama maalesef iyi olan her şeyin sonunun gelmesi kaçınılmaz.
Daha fazla yazmak,daha fazla ağlamak ve daha fazla seni ağlatmak istemiyorum. Umarım bu yazı, iki yıl boyunca kalbinde açtığım o koca yaraları biraz da olsun kapatabilmiştir. O koca turuncu zürafa ve mor ejderhaya baktıkça beni hatırla. Eğer kaybolursan, sadece bana bak. Beni yaz yıldızlarının çevresinde bulacaksın.
Jungkook: Şimdi bunu yapmak zorundayım, seni engellemek zorundayım ve bu senin iyiliğin için. İnan bana ne kadar uzak olursak, ne kadar az konuşursak kalbindeki aşk ve acı o kadar çabuk diner. Teşekkür ederim Jimin, her şey için teşekkür ederim. En çok da bana birine değer vermeyi, bu dünya da hala gerçek aşkın olduğunu öğrettiğin için teşekkür ederim. Bir daha görüşene kadar, hoşçakal.
Jimin: JUNGKOOK
Jimin: JUNGKOOK NE OLURSUN YAPMA
Jimin: HAYIR ENGELLEDİN
Jimin: BANA BU ACIYI BIRAKMA
Jimin: SENDEN BAŞKA KİMSEYİ SEVMEYECEĞİM BEN
Jimin: NEDEN TEK TİK KALIYOR
Jimin: NEDEN DURUMUN VE PROFİL FOTOĞRAFIN YOK OLDU
Jimin: SİKEYİM BANA BUNU NEDEN YAPTIN
Jimin: GİTMİŞ OLMAN YETMEDİ Mİ, NEDEN İLETİŞİMİMİZİ KESTİN?
Jimin: NUMARAMI TAMAMEN ENEGELLEMİŞSİN
Jimin: KALBİM YANIYOR, CANIM ACIYOR
Jimin: GÖZLERİM O SON GÖZ GÖZE GELDİĞİMİZ ANDAN DAHA ÇARESİZ BAKIYOR, ÖNÜMÜ GÖREMEYECEK HALDEYİM. İLK DEFA BÖYLESİNE HIÇKIRARAK AĞLIYORUM JUNGKOOK, YALVARIRIM YAPMAMIŞ OL BUNU
Jimin: YAZININ GÜZELLİĞİNE ODAKLANAMIYORUM BİLE, NEDEN BANA BUNU YAPTIN? NEDEN?BEN BUNH HAK ETMEDİM
*İki saat sonra*
Jimin: İyi olamıyorum, yazdığın yazıyı okuyup duruyorum
Jimin: Hala tek tik olması kalbimin ağrısını arttırmaktan başka bir boka yaramıyor
Jimin: Gözlerim çok acıyor ama biliyor musun? Kalbim daha çık acıyor. Seni bugün son kez gördüğüme inanmak istemiyorum.
Jimin: Bu son değil.
Jimin: Seni yaz yıldızlarının çevresinde bulacağım, bu aşk asla bitmeyecek.
Jimin: Bir sonraki sevdiğimle güzel bir ilişkim olmayacak, çünkü bir sonraki sevdiğim olmayacak
Jimin: Sikeyim seni Jeon Jungkook, bu kadar anlamlı yazdığın o yazıya kadar.
Jimin: Lanet olsun, bunu söylemek ne kadar zor olsa da
Jimin: Seni seviyorum, hoşçakal.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
where do broken hearts go? ✔️
FanficJimin, Jungkook'a 1,5 yıldır platonik aşıktı ve en sonunda ona mesaj atmaya karar verdi -jikook