Jimin: Sana gerçekten minnettar olduğumu söylemem lazımJimin: Halsey ile fotoğrafımızı tam karşıma astım. Harika değil mi? Sen, ben ve o.
Jimin: Bu küçük bir şey değil Jıngkook, onu daha önce görmüştüm evet ama onunla fotoğraf çekilebilmek inanılmaz bir duygu.
Jimin: Ona yakından teşekkür edebilmek, ona sarılabilmek ve onun samimiyetini en yakından yaşamak inanılmaz
Jimin: Hala ağlıyorum
Jungkook: Konser boyunca ağladın, Sorry'de ve Trouble'da ölüyorsun sandım
Jungkook: Ağlamanı istemiyorum, bunu mutlu olman için yaptım
Jimin: Mutluyum, yemin ederim sana hiç olmadığım kadar mutlu ve duygu doluyum
Jimin: Bu konuşmayı yapmak saçma olacak ama bir şeyler söylemek istiyorum
Jimin: Hayatıma girdiğinden beri iyi ve kötü çok şey değişti. Belki hastalık oranım arttı ama onunla beraber minnettarlık ve aşk da arttı, mutluluk da arttı
Jimin: Hiç aşka inanmazdım biliyor musun, saçma gelirdi. Yani kim bir başkasını kendinden çok sevebilir ve onun için her şeyi yapabilirdi ki?
Jimin: Sonra sen çıktın karşıma ve ben fazlasını yaptım
Jimin: Gidecek olacağını bile bile seni sevdim. Beni sevmeyeceğini ve büyük yıkımlar yaşayacağımı bile bile seni sevdim. Ve sen Jeon Jungkook, iki hafta sonra okul kapısından çıkarken ben sadece buruk bir tebessümle hayatımın benden uzaklaştığı o anı izleyeceğim.
Jimin: Ama iyi olmaya çalışacağım çünkü seni düşünmek ve anılarımızın olması bile harika.
Jimin: Şu an utanıyorum ama Halsey'den gelen bir cesaretle attım bu mesajları. O yarın her şey için geç olabileceğini söylüyor hep ve ben de geç olsun istemiyorum. Yeterince geciktim zaten.
Jimin: Her bir mesajım mavi tik oluyor ve büyük ihtimalle diyecek bir şey bulamıyorsun. Lütfen deme Jungkook. Bu mesajlar burada kalsın ve sen ne zaman yalnız hissedersen oku olur mu?
Jimin: Seni tüm kalbimin en derinlikleriyle seviyorum. Konserde yanımdaydın. Without Me şarkısına eşlik ederken o masum ve eğlenceli tipin beni sana bir kez daha aşık etti. Sen çok farklısın Jungkook, sen gerçekten çok farklısın. Kimse bana böyle hissettirmedi. Ben senin kadar harika bir insan görmedim. Gülüşün cennetin kapılarının açılması gibi. Yanağındaki gamzene kadar harikasın ve bu kalbimdeki bütün kıvılcımları patlatıyor.
Jimin: Hani sen Roseleen ile çıkmadan önce okulca bir geziye daha gitmiştik, kenarda ağlayan bir kıza yardım etmiştin hiç tanımamana rağmen.
Jimin: Hani küçük ve yıkılmak üzere olan evleri ziyaret etmiştin, içindeki yaşlı insanlarla konuşarak onlara yemek vermiştin. Hani her hafta hayvan barınaklarına gidip hayvanlara belirli yardımlarda bulunuyordun...
Jimin: Bunların hepsini tek başına yaptığını sanıyordun ama ben de oradaydım. Seni izlerken gözümden yaşlar akardı. Bir baktım ki kalbinin en derinliklerine aşık olmuşum. Ben senin kalbinin bu güzelliğine aşık oldum Jungkook.
Jimin: Ne kadar son zamanlarda kalbini siyah bir duvar ile kapatmış olsan da gözlerine her baktığımda o iyi kalpli saf çocuğu görebiliyorum. Onu ortaya çıkar, Jungkook. Ne yap biliyor musun? Kalbini bu dünyadaki tüm kötü insanlara inat sun ortaya. Hatta benim kurtulduğum gibi, başkalarıda kurtulsun sayende.
Jimin: Sen beni hayatın düştüğüm kara boşluğundan çıkardın. Sen karanlık günlerimde güneşten yardım alarak ışık açan ayım oldun benim. Sen bir yağmur sonrası bana gökkuşağı oldun. Teşekkür ederim, milyonlarca kez.
Jimin: Yarın bunları hiç duymamış gibi davran olur mu? Sana kalbimi tamamen açtım Jungkook ve mesajlarım hep sen doldu.
Jimin: Bunu söylemekten hiçbir zaman bıkmayacağım, seni seviyorum. Her bir yanımla.
Jungkook: Jimin
Jimin: Efendim
Jungkook: Şey
Seni seviyorum|
Seni sevi|
Seni|
|
Jimin: Neden yazıp yazıp siliyorsun?
Jungkook: Sadece diyecektim ki
Jungkook: Ah boşver
Jungkook: İyi geceler
Jimin: Pekii
Jimin: Sana da iyi geceler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
where do broken hearts go? ✔️
FanfictionJimin, Jungkook'a 1,5 yıldır platonik aşıktı ve en sonunda ona mesaj atmaya karar verdi -jikook