F o u r t y t w o

11K 917 373
                                    


"Çocuğa umut verdin işte! Önce seni sevemem demişsin, sonra öpmüşsün. Dengesiz misin oğlum sen? Azıcık empati kur, bir şeyi yapmadan önce düşün! Gidiyorsun Jungkook! Lise bitince gideceksin ve arkanda acı çeken birini bırakmak mı istiyorsun? Sikeyim artık kendine gel! Artık eski, hassas, kırmaktan korkan Jungkook'a dön! Kendine gel!"

Hoseok gürler gibi Jungkook'a bağırırken Jungkook yüzündeki saf öfkeyle ona bakıyordu. Ona nasıl kızabilirdi? Jungkook zaten kendisiydi! Eski saf çocuk olmak istemiyordu artık!

"Sen benim ne yaşadığımı nereden anlayacaksın Hoseok? Sevgilin seni en yakın arkadaşınla aldatmadı! Arkadaşın buna göz yumarak sana kazık atmadı! Sikik insanlar yüzünden saçma sapan bir kaza yaşayıp boktan ağrıları sen çekmedin! Jimin ile konuşan sen değildin, bendim! Öpmeyi ben istedim ve öptüm!"

Hoseok bunun üzerine biraz daha sinirlenirken Jungkook'u yakalarından tuttu ve öfkeyle bağırdı.

"Jimin senin o altına girmek isteyen, öpücüğün için çıldıran orospulardan değil Jungkook! Çıkart şu maskeni ve etrafına bak! Herkesi aynı kefeye koymaktan vazgeç! Ve bir boklar becerene kadar, benden uzak dur. Artık düşün tamam mı? Siktiğim beynini kutundan çıkar ve kullan! Hatanı fark ettiğinde görüşürüz!"

Hoseok Jungkook'u sertçe yere bırakıp sinirli adımlarla evden çıkarken Jungkook arkasındaki duvara tekmelerini geçirmeye başladı.

"Lanet olası" diye sinirle tısladı ve cüzdanı ile telefonunu alıp dışarı çıktı. Bara gitse iyi olacaktı.

***

Jimin karşısındaki arkadaşı Mia'ya bakarken ellerini kaldırdı ve kendi dudağına dokundu.

"Burası Mia, buraya öpücük kondurdu. Tam buraya. Beni öptü. Beni!"

Mia arkadaşının şaşkınla heyecanlı arasındaki haline baktı ve buruk bir gülümsemeyle yatakta yayıldı.

"Jimin sabahtan beri boş bakışlarla bakarak dudağına dokunuyorsun. Kendine gel."

Jimin hala ona boş boş bakarken, Mia öğrendiği bilgileri ona söylemek ve söylememek arasında kalmıştı. Jimin birden çığlık atınca Mia şaşkınlıkla ona döndü ve şaşkınlığı daha çok arttı. Jimin'i ağlarken görmüştü, kahkahalarla gülerken görmüştü ama hiç penguen dansı yaparken görmemişti. Kendi kendine güldü ve Jimin'in bu mutluluğunu bozmamak için hiçbir şey demedi.

Bu ismi konulamayan şey artık Jungkook ve Jimin arasında olmaktan çıkmıştı. Doğrusu, bu işin sonunu herkes merak ediyordu.

where do broken hearts go? ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin