Min Ho ve Jungkook okulun arka bahçesine gittiğinde Jimin ve okulun yarısı arkalarındaydı."Siktirin gidin! İzlenecek bir şey yok burada! Defolun!"
Taehyung gür sesiyle herkesi etraftan uzaklaştırırken Min Ho Jungkook'a bir yumruk attı. Bununla beraber Jimin'den acı bir çığlık kopmuştu.
"Sen nasıl ona sürtük dersin!"
Çocuklar Min Ho'yu Jungkook'un üzerinden almaya çalışırken, Jungkook onları savurdu ve Min Ho'nun üstüne çıkıp yüzüne bir yumruk geçirdi.
"Jungkook! Yapma!"
Jimin acıyla bağırdığında Jungkook yüzünü bir kez daha buruşturdu.
"Çocuklar, hepiniz gidin. Şu Çocuğuda alın."
Jungkook onları izleyen Taehyung ve Rosaleen'e bakmamak için çaba gösterecekken Namjoon itiraz etti.
"Gidin dedim!"
Jungkook bağırdığında Seokjin Jimin'in kolundan tuttu.
"Hayır! Min Ho! Jungkook! Lütfen yakmayın canınızı!"
Seokjin Jimin'i kolundan tutup çekiştirmeye başladığında o debelenmeye başlamıştı. Hepsi uzaklaştığında Min Ho Jungkook'un yakalarından tutarak altına aldı ve sertçe sırtını yere çarptı.
"Şu çocuk dediğin var ya, kuzenim o benim piç herif! Neredeyse iki yıldır seni seviyor! Neyini, ne bokunu bu kadar seviyor hiç anlamıyorum. Kabasın, her gün başka biriylesin, geçmişte yaşanan bir olaya takılı kalmışsın. Kalk!"
Min Ho Jungkook'un omuzlarından ayağa kaldırdığında uzaklaşan Rosaleen ve Taehyung'u gösterdi.
"Mutlular. Sen neden harap olasın? Senin kötü olduğun her saniye Jimin acı çekiyor be! O kız seni bıraktı Jungkook! Seni terk etti! Jimin seni iki yıldır karşılıksız sevdi! Böyle işi sikeyim ben, sen ona hak etmediği bir sürü şey söyledin o yine seni sevdi! O hep seni sevdi! Şimdi kime gidersen git! Jimin'e yaklaşmaman için ve onun seni unutması için her şeyi yapacağım! Artık senin yüzünden doktora gitmek zorunda kalmayacak!"
Jungkook yüzüne söylenenlerin şokuyla kalmışken, Min Ho onu yere iterek hızlı adımlarla Seokjin'i yumruklayan Jimin'e doğru ilerledi.
"Yürü gidiyoruz."
Jimin itiraz edemeden Min Ho onu kolundan sürüklemeye başladı. Jimin ağlarken arkasını dönüp Jungkook'a baktığında göz göze geldiler. Jungkook'un uzaktan bile görünen kanlı yüzü Jimin'in bedeninin acıyla kasılmasını sağlarken Jungkook'un onu bu sefer gördüğünü hissetti. Baktığını değil, gördüğünü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
where do broken hearts go? ✔️
Fiksi PenggemarJimin, Jungkook'a 1,5 yıldır platonik aşıktı ve en sonunda ona mesaj atmaya karar verdi -jikook