Çok eskiden, sanırım yaklaşık yirmi yıl kadar önce ATV'de bir dizi vardı. İlk yayınlandığı dönemde, yaşım dizi izleyecek bir yaş olmadığından izleyememiştim haliyle. Ama daha sonra, dizi final yaptıktan sonra yani, yine ATV'de tekrarları yayınlanmıştı birkaç kez. Yine küçük bir yaşta, gündüz kuşağında, günlük dizi izler gibi izlemiştim ben de. Çok severdim o diziyi. Sanırım izlediğim ilk diziydi. Mehmet Aslantuğ ve Arzum Onan başroldeydi. Sıcak Saatler'di ismi dizinin. Aranızda bilen, izleyen, hatırlayan var mı bilmiyorum ama ben çok severdim. İlk izlediğim dizi olduğu için belki de, hiç de unutmamışım nerdeyse. Yeni hikayemiz Gecenin Mavisi, Sıcak Saatler'in uyarlaması olacak. Tabi aynı olan kısımlar olduğu gibi; değiştireceğim, eksilteceğim ve ekleyeceğim kısımlar da olacak elbet. İki gazetecinin maceralarını okuyacağız bu sefer. Şimdi karakterlere ve genel hikayeye göz atalım🤗
Yavuz Karasu
29 yaşında. Uzun yıllar savaş muhabirliği yaptıktan sonra Türkiye'ye dönmüş; başarılı, gözü kara, sevilen bir televizyon gazetecisi. En son hazırladığı savaş belgeseli "Savaşın Çocukları" dünya çapında ses getirmiş, ona çeşitli ödüller kazandırmış. Kendisi de bir savaş çocuğu. Daha üç yaşında, Bosna Savaşı'nda bütün ailesini kaybettikten sonra Türkiye'deki uzak akrabasının yanına getirilmiş. Ama yaşlı akraba kısa süre sonra ölünce, Yavuz bir yetimhaneye gönderilmiş. Küçücük yaşında yaşadığı bütün talihsizliklere rağmen hayat ilk defa yüzüne gülmüş, çocukları olmayan bir çift Yavuz'u evlat edinmişler. Kalplerinde iyilikten başka bir şey barındırmayan bu iki insan, Yavuz'u kendi canlarından bir parça gibi görerek, sevgiyle büyütmüşler. Yavuz'u evlat edindikten iki sene sonra bir evlat sahibi olsalar da, Yavuz'u öz evlatlarından asla ayırmamışlar. Yavuz da ailesini canından çok severek büyümüş hep. Orta halli ailesiyle, Beykoz'da tarihi ahşap bir evde yaşıyor. Annesi, babası ve kız kardeşiyle mutlu bir hayatı var. Mesleğini, gözünü budaktan sakınmadan, kimsenin bahsetmeye cesaret edemeyeceği konuların üstüne inatla giderek yapıyor. Birkaç yıldır çalıştığı kanaldaki Haber Ötesi programının hem yapımcısı hem sunucusu. Toplumsal konulara sürekli değindiğinden, bazen hassas noktalara parmak bastığından, arada bir başının belaya girdiği de oluyor. Ama Yavuz doğru bildiğini yapmaktan, doğru bildiğini söylemekten asla çekinmiyor. Bu yüzdendir ki, izleyicileri ve halk tarafından çok seviliyor. Haber Ötesi'nin yönetmeni ve yayın koordinatörü Erdem Kaçmaz'ın, programda yanına birini almalısın, tavsiyesi hoşuna gitmese de buna karşı çıkmıyor. O tek tabanca çalışmayı seven biri. Kendine ayak bağı istemiyor. Ama işler hiç de sandığı gibi gitmeyecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Mavisi
FanfictionYavuz tam odadan çıkacakken durup gözleri dolu dolu olmuş Bahar'a baktı. O da Yavuz'a kaldırdı başını. Yavuz alaycı bir gülüş atıp elini kapının kirişine dayadı. Bahar'ın dolu gözlerine bakıp konuştu. "Sen şimdi ağlarsın da." \\\\\\\\\\\\\ Macerape...