Bir hafta sonra
Bahar'dan
"Abla dikkat et koluna."
"Tamam Selim iyiyim ben."
Selim yanıma gelmiş arabadan inmeme yardım ediyordu. Ben de dikkatlice arabadan inip eve döndüm. Gülümseyip baktım eve.
"Evimi özlemişim ya."
Babam da inip yanıma geldi.
"Hadi kızım içeri girelim. Hava serin biraz."
Babama kafa sallayıp yürüdüm. Evin bahçesine girince gördüğüm çiçeklerle kaşlarımı kaldırıp baktım.
"Bunlar ne ya?"
Selim'e bakıp ardından tekrar çiçeklere çevirdim başımı. Bütün bahçe şebboy doluydu. Mis gibi şebboy kokuyordu ortalık. Selim gidip birinin üstündeki kartı alıp baktı. Ardından memnuniyetsiz bir ifadeyle dudak büktü.
"Ceyhun Emre şov yapmış."
Şaşkınca baktım.
"Ceyhun mu göndermiş hepsini?"
Selim getirip kartı verdi bana. Alıp okudum. 'Bulabildiğim bütün şebboylar senin olsun istedim. Odan, en sevdiğin çiçeklerin kokusuyla dolsun.' Gülümseyip baktım. Ardından tekrar şebboylara çevirdim başımı. Selim gelip koluma girdi.
"Hadi abla hadi."
Kafa sallayıp yürüdüm eve. Kapıyı açan Nilüfer abla beni görünce gülümsedi.
"Evine hoş geldin Bahar kızım. Çok özledik seni."
"Sağol Nilüfer abla."
"Nilüfer abla bu çiçekler ne Allah aşkına?"
Nilüfer abla gülüp konuştu.
"Sen bir de içerdekileri gör Selim."
Kaşlarımı kaldırıp baktım.
"İçerde de mi var?"
Nilüfer abla gülüp konuştu.
"Olmaz olur mu? Bir kamyon var hem de."
Şaşkınca yürüdüm içeri. Gördüğüm manzarayla şaşkınca gülümsedim. Bütün ev, odama çıkan merdivenler, her her şebboy olmuştu. Merdivenleri çıkıp odama gittim. Odamda da şebboylar vardı.
"Bu nedir ya? Karbondioksit zehirlenmesi yaşayacağız bu gidişle."
Selim'e dönüp baktım. Dudaklarımı birbirine bastırıp güldüm.
"Kıskandın mı sen acaba biraz?"
"Ne kıskanacağım be ben bu adamı?"
"Selim, kibar ol lütfen."
Selim babamın uyarısına dudak büküp önüne döndü. Ben de gülüp çevirdim başımı.
"Kızım, hadi yat da dinlen biraz. Çok ayakta kaldın."
"Tamam babacım. Merak etme iyiyim ben."
Babam gülümseyip yatağa yatmama yardım etti.
"Abla, iyiysen ben bu gece bir bara uğrayayım diyorum."
Sırtımı yatak başlığına yaslayıp gülümsedim.
"İyiyim canım benim. Sen bak işine. Hem zaten bizim ekip gelecek bu akşam. Babam da var. Yalnız değilim yani."
"Sizin ekip?"
"İşte Yavuzlar."
"Aa, Yavuz abi gelecekse gitmeyeyim şimdi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Mavisi
FanficYavuz tam odadan çıkacakken durup gözleri dolu dolu olmuş Bahar'a baktı. O da Yavuz'a kaldırdı başını. Yavuz alaycı bir gülüş atıp elini kapının kirişine dayadı. Bahar'ın dolu gözlerine bakıp konuştu. "Sen şimdi ağlarsın da." \\\\\\\\\\\\\ Macerape...