Bahar'dan
Yavaş adımlarla çıktım merdivenleri. Aklımı kurcalayan şeyleri düşünmemeye çalışıyorum ama pek de olmuyor.
"Abla."
Gelen sesle irkilip döndüm.
"Selim. Sen evde misin ya?"
"Evet abla. Bu gece erken geldim. Biraz abla kardeş vakit geçiririz dedim ama senin nişanlınla planın varmış. Biz de babamla tavla oynadık. Babam tabi yine hile yaptı. Ama tabi ben kazandım."
Selim gülerek anlatırken ben de dudaklarımı birbirine bastırıp gülümsedim. Selim de gülmeyi kesip kaşlarını çattı.
"Abla iyi misin sen? Bir sorun mu var?"
"Yok canım benim, iyiyim."
"Emin misin abla? Bir durgun gibisin. Yavuz abiyle mi tartıştınız yoksa?"
"Yok bir şey Selim. Tartışmadık Yavuz'la. Aksine çok güzel bir gece geçirdik. Yorgunum galiba biraz."
Selim gülümseyip kafa salladı. Ben de gülümseyip elimi uzattım.
"Hadi gel odama gidelim. Abla kardeş vakit geçirelim biraz."
Selim gülümseyip tuttu elimi.
"Ablacım yorgunsan git yat sen. Sonra konuşuruz."
"Olmaz öyle. Hadi gel. Kardeşimle oturup konuşamayacak kadar da yorgun değilim. Hem yorgunsam da yatarım kardeşimin dizine."
Selim gülümseyip sarıldı bana.
"Ablam benim. Kurban olurum ben sana."
Gülümseyip sırtını sıvazladım Selim'in. Ardından ayrılıp başımla işaret ettim. Selim de kafa sallayıp yürüdü.
"Abla bu balon ne ya? Yavuz abi mi aldı bunu?"
Odaya girip Selim'in de girmesini bekledim. Selim yandan yandan gülerek içeri girince ben de gülüp göz devirdim. Kapıyı kapatıp gidip yatağa oturdum.
"Evet Yavuz aldı, ne olacak? Hatta kağıt helva da aldı."
Selim de gülerek gelip yanıma oturdu.
"Enteresan bir ilişkiniz var. Liseli aşıklar gibi."
Gülerek bacağına patlattım bir tane.
"Sen beni bırak da kendinden haber ver. Konuştun mu Sema'yla? Ne oldu o iş?"
Selim dudaklarını birbirine bastırıp derin bir nefes aldı.
"Yok abla ya, hala konuşamadım."
"Niye? Hislerinden mi emin değilsin yoksa?"
"Yok, yani eminim. Aşığım ona. Yani gerçi aşk ne demek pek bilmiyorum ama hissettiğim şey aşk sanırım."
Gülüp yüzünü sevdim.
"Ee, o zaman neden konuşmadın hala?"
"Ya çekiniyorum abla ya. Ne diyeceğimi de bilmiyorum aslında. Yani nasıl anlatacağım Sema'ya aşık olduğumu?"
Gülerek yüzünü sevdim.
"Oy benim kardeşim aşık olmuş da konuşmaktan mı çekiniyormuş?"
Selim gülüp göz devirdi. Ben de gülümseyip devam ettim.
"Çıkacaksın kızın karşısına delikanlı gibi, ben sana aşık oldum diyeceksin."
Selim kaşlarını kaldırıp baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Mavisi
FanfictionYavuz tam odadan çıkacakken durup gözleri dolu dolu olmuş Bahar'a baktı. O da Yavuz'a kaldırdı başını. Yavuz alaycı bir gülüş atıp elini kapının kirişine dayadı. Bahar'ın dolu gözlerine bakıp konuştu. "Sen şimdi ağlarsın da." \\\\\\\\\\\\\ Macerape...