Ep.12 "Umarım beni affedersin"

805 84 76
                                    

Bahar'dan

Ben hala Yavuz'un yanındaki kıza bakarken Yavuz hafifçe öksürünce ona çevirdim başımı. O da gülümseyip Selim'e bakarak konuştu.

"Selim dediğim gibi, benim bu gece başka bir programım vardı. Seni de kırmak istemedim, programı da iptal edemedim. Öyle olunca da cümbür cemaat geldik böyle."

"Aşkolsun Yavuz abi, ne demek? Hoş geldiniz. Daha kimse gelmedi. Siz de böyle bara geçin isterseniz. Ekibin kalanı gelince masaya geçersiniz. Ben de size birer içki hazırlayayım. Sahi, Sinan komiser de gelecek di mi?"

Selim kaşlarını kaldırmış bakarken Leyla da kıpırdanıp saçlarını kulağının arkasına sıkıştırdı. Yavuz da dudaklarını birbirine bastırıp hafifçe güldü. Ben de Selim'e baktım için için gülerek.

"Gelecek Selim. Sema'yla gelecek onlar da."

Selim anında sırıtırken Leyla da dudaklarını büzüp gülümsedi. Gözlerimi kısıp baktım Leyla'ya. Selim gülerek içkileri hazırlamaya başlayınca biz de oturduk bara.

"Selim, ne hazırlıyorsun?"

Selim dönüp Leyla'ya baktı. Ardından gülümseyip konuştu.

"Her barmenin kendine özel bir kokteyli vardır. Ben de size onu hazırlıyorum. Bakalım beğenecek misiniz?"

Leyla hevesle bakıp konuştu.

"Ben de gelebilir miyim o tarafa? Yani yardım edebilir miyim?"

"Tabi ki. Gel."

Leyla gülerek barın arkasına, Selim'in yanına geçti. Ben de gülümseyerek onlara bakıyordum. Selim elindeki shakera bardaki bütün içkileri boşaltırken yüzümü buruşturup baktım.

"Selim, zehirlenmeyiz di mi bu gece? Hayır bu kadar adamı alacak acil servis de bulamayız çünkü."

Yavuz ve Leyla dediğime gülerken Selim dudak büküp işine döndü. Ben de gülüp çevirdim başımı. Melek'in bana baktığını görünce ben de ona baktım. Melek de tebessüm edip önüne döndü. Ben devam ettim ona bakmaya. Gerçekten güzel bir kız. Yavuz'un sevgilisi falan mı acaba? Sen de yani Yavuz, Leyla'yı kardeşim diye tanıştırıyorsun da Melek'i niye sadece Melek diye tanıştırıyorsun? Söylesene sevgilinse. Belki de değildir. Sadece arkadaşıdır. Ama kızın Yavuz'a bakışları pek arkadaş gibi değil. Aşık baya Yavuz'a. Bakışlarımı bu sefer Yavuz'a çevirdim. O da gülerek Selim'le Leyla'ya bakıyordu. Başını bana çevirince kaçırdım bakışlarımı. Saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırıp Selim'e döndüm.

"Selim bana sert bir şey versene."

"Abla ne sert bir şeyi, bi dur. Özel kokteylimden hazırlıyorum."

Derin bir nefes alıp çevirdim başımı. Diğerleri nerde kaldı ki. O sırada Sinan komiser ve Sema hanımı görünce gülümseyip o tarafa döndüm.

"Hah, geldiler."

Sesimle herkes o tarafa döndü. Ardından gelen gürültüyle tekrar bara çevirdim başımı. Selim elindeki shakerı bara düşürmüş. Şaşkın bu ya. Aşık mı oluyorsun ne oluyorsun acaba? Gülüp tekrar Sinan komiser ve Sema'ya döndüm. Onlar da bize doğru geliyorlardı. Gülümseyip kalktım ayağa.

"Hoş geldiniz Sinan komiserim."

Sinan komiser de gülümseyip sıktı uzattığım elimi.

"Hoş bulduk Bahar hanım. Sizi iyi gördüğüme sevindim. Tekrar çok geçmiş olsun. Umarım bir daha böyle kötü şeyler yaşamazsınız."

"Teşekkür ederim. Umarım."

Ardından dönüp Sema'nın elini sıktım.

"Hoş geldiniz Sema hanım."

Gecenin MavisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin