Yavuz'dan
Sinan'la Annibal'in evine giderken tedirgince oturuyordum. Elimizde tek ipucu bu adres. Burda bulamazsak başka bir umudum kalmayacak.
"Yavuz."
Dönüp Sinan'a baktım. O da yoldaki bakışlarını bana çevirdi.
"Kardeşim, gidiyoruz ama burdan bir şey çıkmayabilir. Bulamayabiliriz, yanılmış olabiliriz. O Ester o Ester olmayabilir. Kendini her şeye hazırla sen."
"Sinan, bundan başka umudum yok. Buna tutunmak zorundayım. Yüreğim sıkışıyor benim. Hiçbir şey yapmadan durmak mahvediyor beni. Elimde bir tek bu var."
Sinan dudaklarını birbirine bastırıp baktı. Ardından önüne döndü. Ben de sıkıntıyla nefes aldım.
"Biliyorum kardeşim biliyorum ama Annibal böyle tedbirsiz davranmaz gibi geliyor. Yani telefon numarasına ulaşıp sonra da adresi buluyoruz. Bu bir tuzak da olabilir. O çok dert değil de, hiçbir şey de çıkmayabilir. Ben daha sonra daha çok üzülme diye diyorum."
"Tedbirsiz davranmamış ki. Kriptolu telefonmuş. Bulamadık ki başta. Emniyet istihbarat devreye girince bulduk anca."
"Bunu düşünmemiş olması pek de olası değil aslında."
Sıkıntıyla derin bir nefes alıp yüzümü sıvazladım.
"Bilmiyorum Sinan bilmiyorum. Ama umut etmekten başka bir şey yok elimde."
Sinan dudaklarını birbirine bastırıp baktı. Ardından yola döndü tekrar. Cebimden Annibal'in bıraktığı telefonu çıkarıp baktım.
"Arasam mı acaba?"
"Arama bence. Kuşkulandırmayalım şimdi. Eğer gittiğimiz adresteyse bir şeylerden kuşkulanıp kaçmaya kalkmasın."
"Haklısın."
O sırada Sinan'ın telefonu çalınca kulaklığını takıp açtı.
"Efendim Sema."
Sinan Sema'yı dinlerken ben de dönüp ona baktım.
"Nasıl, emin misin?"
Sinan kaşlarını çatmış dinlerken ben de dikkatle bakıyordum.
"Tamam Sema, adresi at hemen."
Sinan telefonu kapatınca merakla konuştum.
"Ne oluyor Sinan?"
"Valla eğer doğruysa çok tuhaf bir şey oluyor."
Oturduğum yerde biraz daha döndüm Sinan'a.
"Ne? Ne oluyor?"
"Sema şu Ester'i araştırırken tuhaf bir şey bulmuş. Kadının ölüm kaydı yok. Yani, hala yaşıyor görünüyormuş."
Kaşlarımı çatıp baktım.
"Nasıl yani? Annibal'in dediğine göre Ester'in mezarı yokmuş. Yani cesedi bulunamamış demek ki. Ondan olabilir mi?"
"Aslında olmaz ama işin içinde Annibal olunca bilemiyorum."
"İyi de Ester yaşıyor olsa Annibal bunu bilmez miydi?"
"Kayıtlarda yaşıyor görünmesi onda pek bir şey ifade etmemiş olabilir. Neticede kadının gemide olduğunu biliyor. Gemi de batınca öldüğüne şüphe etmeden inanması normal. Ama asıl anormal olan eğer Ester yaşıyorsa neden Annbial'in yanına gitmesin? Neden saklansın ondan?"
Dudaklarımı kemirip düşündüm.
"Ondan vazgeçtiğini düşünüyor olabilir. Sonuçta gemi Annibal'in emriyle battı. Ester de gemideydi. Annibal onun indiğini sanıyormuş ama Ester bunu bilmiyor olabilir. Bu yüzden de ondan vazgeçtiğini düşünüp onu terketmiş olabilir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Mavisi
Fiksi PenggemarYavuz tam odadan çıkacakken durup gözleri dolu dolu olmuş Bahar'a baktı. O da Yavuz'a kaldırdı başını. Yavuz alaycı bir gülüş atıp elini kapının kirişine dayadı. Bahar'ın dolu gözlerine bakıp konuştu. "Sen şimdi ağlarsın da." \\\\\\\\\\\\\ Macerape...