Yavuz'dan
Dudaklarımı kemirerek düşünüyordum. Sinan Sedat komiserle konuşmaya gitmişti. Biz de Bahar'ı bekliyorduk. Ben de düşünüyordum. İşleri nasıl yola koyacağımı düşünüyordum.
"Bahar."
Murat'ın sesiyle çevirdim başımı. Bahar dudaklarını bükmüş sessizce ağlayarak bize doğru geliyordu. Murat yerinden kalkınca ben de yavaşça kalktım.
"Canım."
Bahar hızlıca gelip boynuma sarıldı. Ben de kollarımı beline doladım sıkıca.
"Canım, gözümün nuru, ağlama kurban olduğum. Ne oldu bir tanem? Ne oldu canım?"
Bahar hala ağlarken saçlarını severek sakinleşin diye bekledim. Murat da dudaklarını birbirine bastırmış üzgünce bakıyordu. Bahar iç çekip başını omzuma yasladı.
"Yavuz."
"Canım, bir tanem."
Bahar ayrılıp yüzüme baktı. Ellerimi yüzüne getirip sildim gözyaşlarını. Bahar da kolumu tutup yürüttü beni.
"Oturalım şöyle Yavuz. Ayakta durma."
Durup döndüm Bahar'a.
"Bahar bırak şimdi beni. Sen niye üzüldün bu kadar? Yıldırım amcayla Selim'i görmek iyi gelir sanmıştım."
Bahar dudaklarını büküp gözlerini sildi.
"Ben de öyle sanmıştım ama olmadı. Onları öyle parmaklıkların ardında çaresiz halde görmek kötü yaptı beni. Yanlarında ağlamamak için de kendimi sıkınca."
Ellerimi yüzüne getirip alnına bir öpücük kondurdum.
"Kurban olurum ben sana. Geçecek Bahar. Geçecek bu kötü günler. Üzülme tamam mı? Geçecek hepsi. Sana söz veriyorum, canım pahasına ortaya çıkaracağım gerçeği. Söz veriyorum."
Bahar dudaklarını büküp tekrar sarıldı boynuma.
"Deme öyle Yavuz. Sana bir şey olmasın. Sen yanımda olmasan ben ne yaparım?"
Yutkunup sıkıca sarıldım. Söz veriyorum sevgilim, çıkaracağım ortaya her şeyi. Er ya da geç çıkaracağım. Sonunda ölüm bile olsa daha fazla üzülmene müsaade etmeyeceğim. Seni böyle üzgün görmek, ölmekten beter. Saçlarını sevip sıkıca sarıldım. Bahar yavaşça ayrılıp yüzünü sildi.
"Tamam iyiyim. Kusura bakmayın."
Tebessüm edip yüzünü sevdim. Murat elini Bahar'ın koluna getirince ona döndü Bahar.
"Ne kadar kötü bir durum olduğunu tahmin edebiliyorum Bahar. Hepimiz senin yanındayız. Eninde sonunda gerçekler ortaya çıkacak. Üzülme tamam mı?"
Kaşlarımı çatıp baktım. Bahar da tebessüm edip kafa salladı.
"Sağol Murat."
"Rica ederim. Lafı bile olmaz. Benim şimdi gitmem lazım. Bir şeye ihtiyacın olursa, benim yapabileceğim bir şey olursa ara lütfen. Numaram hala aynı."
Bahar gülümseyip kafa salladı.
"Tamam Murat. Teşekkür ederim."
Murat gülümseyip bana döndü.
"Tanıştığıma tekrar memnun oldum Yavuz bey. Görüşmek üzere."
Hafifçe gülümseyip kafa salladım.
"Ben de memnun oldum Murat bey."
Murat gülümseyip Noyan beye döndü.
"Noyan amca geliyor musun? Seni de bırakayım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Mavisi
FanfictionYavuz tam odadan çıkacakken durup gözleri dolu dolu olmuş Bahar'a baktı. O da Yavuz'a kaldırdı başını. Yavuz alaycı bir gülüş atıp elini kapının kirişine dayadı. Bahar'ın dolu gözlerine bakıp konuştu. "Sen şimdi ağlarsın da." \\\\\\\\\\\\\ Macerape...