Ep.75 "Sana benden başka birinin aşık olması hırçınlaştırıyor beni"

613 60 99
                                    

Yavuz'dan

Yüzüme konan minik minik öpücüklerle gözlerimi açmadan gülümsedim. Bahar da kıkırdayıp daha hızlı öpücükler bıraktı yüzüme. En son elini yüzüme getirip dudaklarıma uzun, tutkulu bir öpücük kondurdu. İç çekip elimi beline doladım. Bahar'a iyice kendime çekip aynı tutkuyla karşılık verdim öpüşüne. Bahar yavaşça ayrılıp parmaklarını dudaklarıma getirdi. Gözlerimi açıp gülümsedim. Bahar da gülüp parmaklarını dudaklarımda gezdirdi.

"Günaydın sevgilim."

Gülümseyip öptüm dudaklarımda gezdirdiği parmaklarını. Bahar da tatlı tatlı kıkırdadı.

"Gün bundan daha aydın olamazdı."

Bahar gülüp tekrar öptü dudaklarımı. Ardından dudak büküp konuştu.

"Yavuz, şaka maka ben çok alıştım buna ya. Her sabah seni öperek uyandırmaya, senin öpücüklerinle uyanmaya. Nasıl olacak bilmiyorum bundan sonra."

Derin bir nefes alıp saçlarını kulağının arkasına sıkıştırdım.

"Hiç hatırlatma oraları. Yani yanında olmak paha biçilemez, ayrıca güvenliğin için de gerekiyordu ama bazen diyorum ki hiç gelip kalmasaydım da, kokunla uyumaya alışmasaydım. Bana yine hüsran, bana yine hasret var yani."

Bahar gülüp göğsüme yattı. Derin bir nefes alıp elini göğsüme getirdi.

"Haklısın. Ayrılmak çok zor olacak."

Kollarımı dolayıp sıkıca sarıldım.

"Öyle deme Bahar ya. Ayrılmak falan deyip de sıkıştırma iyice yüreğimi."

Bahar da kolunu belime dolayıp iyice yerleşti göğsüme.

"Tamam tamam demiyorum bir şey."

Saçlarını öpüp omzunu sevdim.

"Yavuz."

"Canım."

"Hadi ben şu soruşturma bitene kadar işten ayrıldım da, sen neden hiç gitmiyorsun? Hiç uğradın mı kanala?"

Derin bir nefes alıp konuştum.

"Uğramadım canım."

"Neden? Sahi program ne oldu? Yavuz sen neden işe girmiyorsun? Hadi önce hırpalandın, sonra yaralandın falan ama öncesinde de gitmiyordun."

Ben bir şey demeden Bahar başını kaldırıp bana baktı. Kaşlarını çatıp devam etti.

"Bana bak, ben yokum diye sen de işi bırakmadın di mi?"

Gülümseyip yüzünü sevdim.

"Yok sevgilim bırakmadım merak etme."

"E peki program ne oldu? Gitmiyorsun sen de."

"Ben unuttum sana söylemeyi. Başlarda senin yanında olmak için ben de izin almıştım. Sonra Erdem abiyle konuşup programa ara vermeye karar verdik."

Bahar kaşlarını kaldırıp baktı. Ardından mahçupça konuştu.

"Benim yüzümden mi? Ben ayrıldım diye mi?"

Gülümseyip konuştum.

"Hayır sevgilim senin yüzünden değil. Yazın ara veriyorduk zaten programa bir süre. Bu arada tatile sokalım programı dedik işte. Şu işler bitsin, belalardan kurtulalım, ondan sonra bomba gibi döneceğiz. Ayrıca ayrıldım ne demek? Ayrılmadın sen programdan. İzinlisin sadece. Ben de öyle, izinliyim işte. İstifa falan etmedim merak etme."

Gecenin MavisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin