Yavuz'dan
Başımı Bahar'ın başına yaslamış, gözümü Ceyhun'dan ayırmadan oturuyordun hala ağacın altında. Ceyhun da uyuyordu. Başımı eğip Bahar'a baktım. Gözleri kapalı duruyordu hala. Tekrar Ceyhun'a bir bakış atıp ardından Bahar'a seslendim yavaşça.
"Bahar. Bahar."
Bahar kıpırdanıp açtı gözlerini. Başımı çevirip Ceyhun'a baktım tekrar. Ardından Bahar'a dönüp kısık sesle konuştum.
"Bahar, Ceyhun da uyudu. Kaçabiliriz. Hadi kalk."
Bahar gözlerini ovuşturup baktı. Ardından kaşlarını kaldırıp bana döndü.
"Hadi Bahar."
Bahar kafa sallayınca kalkıp onu da kaldırdım.
"Arabanın anahtarları Ceyhun'da. Onu almamız lazım."
Bahar kafa sallayıp saçlarını kulağının arkasına sıkıştırdı. Ardından sessizce yaklaştık Ceyhun'a. O da gece boyu uyumamıştı ama daha fazla dayanamayıp sızmıştı. Bu bizim için kaçma fırsatı olabilir. Yavaşça Ceyhun'a yaklaşırken ayağımın altında ezilen dal parçasının sesiyle durdum hemen. Bahar da durdu benimle birlikte. Sesimizi çıkarmadan baktık Ceyhun'a. Ceyhun da kıpırdanıp uyumaya devam etti. Bahar'a dönüp baktım. O da kaşlarını kaldırmış bakıyordu. Nefes verip önüme döndüm. Ardından devam ettim yürümeye. Ceyhun'un yanına gelince sessizce çömeldim. Anahtar ceketinin cebindeydi. Uyandırmadan nasıl alacağım bakalım? Yavaşça uzanıp elimi ceketin cebine soktum. Yavaşça çekip çıkardım anahtarı. Ardından kalkıp Bahar'a döndüm. O da gülümseyerek bakıyordu. Ben de gülümseyip başımla işaret ettim. Bahar da kafa sallayıp yürüdü. Birlikte yürüyüp arabanın yanına geldik.
"Hadi Bahar. Hemen gidelim burdan."
Bahar gülümseyip kafa salladı. Tam arabanın kapısını açmıştım ki Ceyhun'un sesiyle durdum.
"Günaydın millet. Bakıyorum da erkencisiniz."
Bahar'a bakıp dişlerimi sıktım. O da bana dönüp baktı. Ardından arkamıza döndük. Ceyhun da yerinden kalkmış, elinde silahı gülerek bize doğru geliyordu.
"Ama beni almadan mı gidecektiniz? Cık cık cık, ne kadar ayıp. Ben size böyle mi yaptım?"
Kaşlarımı çatıp ters ters baktım Ceyhun'a. O da gülümseyerek gelip Bahar'a yaklaştı.
"Günaydın Bahar. Bir kadın yeni uyanmış haliyle bile bu kadar güzel olur mu ya?"
Ceyhun elini Bahar'ın saçlarına getirecekken Bahar'ın önüne geçip ittirdim Ceyhun'un elini.
"Uzak dur dedim Ceyhun."
"Of Yavuz. Gerçekten çok sıkıcısın. Halbuki ikimiz de gayet eğlenebilirdik. Ama sırayla tabi. Ve tabi önce ben."
Hışımla öne atılıp yakasına yapıştım.
"Ağzından çakanı kulağın duysun aşağılık herif! Düzgün konuş!"
"Oovv, sen baya baya aşıksın bu kıza."
"Ceyhun seni gebertirim. Gerçekten gebertirim. Bahar'dan uzak duracaksın ve ağzını toplayacaksın."
Ceyhun çekip kurtardı yakasını elimden.
"Of aman tamam ya sabah sabah. Hadi binin arabaya."
Dişlerimi sıkıp Bahar'a döndüm. Burukça kaşlarını çatmış bakıyordu. Ceyhun da arka kapıya yürüdü. Yutkunup elimi Bahar'ın yüzüne getirdim.
"Bahar, aldırma sen bu pisliğe. Sana elini bile süremez tamam mı? Ben hayattayken asla müsade etmem buna."
Bahar burukça bakıp başını omzuma gömdü. Boştaki kolunu da belime doladı. Yutkunup saçlarına bir öpücük kondurdum. Başımı başına yaslayıp kolumu boynuna doladım. Allah'ın belası pislik herif. Bahar'a yaşattıkları yetmiyor, bir de iğrenç iğrenç konuşuyor. Yutkunup kaldırdım başımı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Mavisi
FanfictionYavuz tam odadan çıkacakken durup gözleri dolu dolu olmuş Bahar'a baktı. O da Yavuz'a kaldırdı başını. Yavuz alaycı bir gülüş atıp elini kapının kirişine dayadı. Bahar'ın dolu gözlerine bakıp konuştu. "Sen şimdi ağlarsın da." \\\\\\\\\\\\\ Macerape...