Bahar'dan
"Ellerinize sağlık Gülümser teyze. Poğaçalar nefis olmuş."
"Afiyet olsun güzel kızım."
"Valla, Yavuz kahvaltı edelim deyince dışarda bir yere gideceğiz diye düşünmüştüm. Size de böyle zahmet verdik."
"Aşkolsun Bahar kızım, zahmet neymiş."
"Valla Bahar, dışarda annemin poğaçası gibisini bulamazsın."
Yavuz'a bakıp gülümsedim.
"Orası muhakkak."
Yavuz da gülümseyip devam etti kahvaltısına.
"Oğlum, bu arada Melek aradı sabah erken saatte. Sesi biraz tuhaftı. Bahar'ın da geleceğini söyledim, onu da çağırdım. Belki gelirim dedi."
Yavuz hafifçe kaşlarını çatıp baktı.
"Allah Allah. Bir şey mi oldu acaba?"
Gülümser teyze 'bilmem' der gibi dudak büktü. Yavuz da bana çevirdi başını. Ben de kaşlarımı kaldırıp baktım.
"Ee, size de annemin poğaçalarına da doyum olmaz ama benim gitmem lazım. Okula geç kalacağım."
Leyla peçeteye ağzını silip kalkınca Yavuz abartılı bir şaşkınlıkla konuştu.
"Okula mı? Sen okula mı gidiyorsun? Derslere de giriyor musun abisi?"
Biz Yavuz'a gülerken Leyla da gülüp göz devirdi.
"Giriyorum tabi abi. Görürsün bak iki ayda vereceğim bütün derslerimi."
Yavuz da gülüp konuştu.
"E hadi bakalım."
Leyla gülerek gidiyordu ki ben girdim bu sefer lafa.
"Ee, seni okula abin bıraksın diye istemeyecek misin Leyla? Duyduğuma göre pek seviyormuşsun da."
Ben gülümseyerek bakarken Leyla utangaç bir gülüş atıp saçlarını kulağının arkasına sıkıştırdı. Babasına kaçamak bir bakış atıp bana döndü.
"Yoo, yani seviyorum tabi de. Abim de sürekli bırakmaz zaten."
Ben kaşlarımı kaldırmış bakarken Yavuz imalı imalı konuştu.
"Artık başkaları bırakıyor onu okula. Pabucumuz dama atıldı yani."
"Abi."
Leyla Yavuz'un imasına utanmış tatlı tatlı gülümserken ben de gülümseyip kafa salladım.
"Anladım."
Leyla alnını kaşıyıp dudaklarını kemirdi. Ben de gülümseyerek baktım bu tatlı hallerine. İnsan aşık olunca çok tatlı tepkiler veriyor ya. Hamit amca da ayağa kalkınca ona döndük bu sefer.
"Bana da müsaade gençler. Benim de marangozhaneyi açmam lazım. Size afiyet olsun."
Gülümseyip kafa salladım.
"Sağolun Hamit amca."
Hamit amca da gülümseyip Leyla'ya döndü.
"Hadi kızım birlikte çıkalım. Sinan'ı da bir göreyim ben."
Leyla kaşlarını kaldırıp yutkundu. Ardından kafa salladı.
"Tamam baba."
Hamit amca da kafa sallayıp ayrıldı yanımızdan. Leyla da bize birer bakış atıp gitti babasının peşinden. Kaşlarımı kaldırıp baktım. Yavuz hemen fırladı yerinden. Ben de ona döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Mavisi
FanfictionYavuz tam odadan çıkacakken durup gözleri dolu dolu olmuş Bahar'a baktı. O da Yavuz'a kaldırdı başını. Yavuz alaycı bir gülüş atıp elini kapının kirişine dayadı. Bahar'ın dolu gözlerine bakıp konuştu. "Sen şimdi ağlarsın da." \\\\\\\\\\\\\ Macerape...