Ep.67 "Yarım kalan hesapları kapatma vakti

609 64 113
                                    

Yavuz'dan

Bahar'ın başı göğsümde, elim Bahar'ın saçlarında, usul usul saçlarını severek yatıyordum. Ben uyanalı çok olmuştu ama Bahar hala uyuyordu. Ben de saçlarını severek uyanmasını bekliyordum. Bahar birden irkilince başımı eğip baktım.

"Canım."

Saçlarına bir öpücük kondurup sevdim saçlarını. Bahar sıçrayıp uyandı. Hızlı hızlı nefesler alarak baktı. Elimi belimdeki koluna getirip sevdim sakince.

"Canım, rüya gördün galiba. Bak yanındayım ben."

Bahar başını yukarı çevirip bana baktı. Gülümseyip alnına bir öpücük kondurdum. Bahar da burukça bakıp biraz daha sokuldu bana. Ben de sıkıca sarıldım. Kollarımdaki, vücudumdaki ağrılara aldırmadan sıkıca sarıldım.

"Rüya mı gördün sevgilim?"

"Hı hı."

"Kötü bir rüyaydı galiba. Anlatmak ister misin?"

Bahar derin bir nefes alıp iyice yerleştirdi başını göğsüme. Belime sarılıp sokuldu bana.

"Babamla Selim hapse giriyordu. Ben çaresizce bakıyordum sadece."

Sıkıntıyla nefes alıp saçlarını öptüm.

"Canım benim. Merak etme, düzelecek her şey."

"Düzelecek di mi Yavuz? Eve dönecekler di mi? Onlar olmadan bu ev bomboş. İyi ki sen varsın. İyi ki yanımdasın. Babamla Selim dönene kadar gitme n'olur. Yanımda kal n'olur. Ben bu evde yalnız kalmak istemiyorum."

Sıkıca sarılıp çektim kendime.

"Canım benim. Güzelim, bir tanem. Hiçbir yere gitmeyeceğim sevgilim. Yanında kalacağım hep. Onlar da kısa zamanda dönecekler eve. Bak göreceksin."

Bahar kafa sallayıp iç çekti. Ben de saçlarını öpüp sarıldım. Bahar kıpırdanınca gevşettim kollarımı. Bahar da doğrulup bana baktı.

"Canım, ben unutmuşum yatmışım göğsüne. İyi misin? Ağrıyor mu bir yerin?"

"İyiyim güzelim iyiyim merak etme. Sana sarılmak mı beni kötü yapacakmış?"

Bahar gülümseyip dudaklarıma bir öpücük kondurdu. Mayışık mayışık gülümsedim ben de.

"İşte şimdi çok daha iyiyim."

Bahar gülüp sevdi yüzümü.

"Hadi kalkalım o zaman. Murat'la Sinan gelirler birazdan. Nilüfer abla hazırlamıştır kahvaltıyı."

Zoraki gülümseyip kafa salladım. Hıı, bir de o vardı di mi? Ben doğrulmak isteyince Bahar kollarımdan tutup yardım etti.

"Yavuz, dünkü kıyafetlerini giyemezsin tekrar. Toz toprak olmuştu hep. Selim'inkilerden bir şeyler ayarlayayım mı? Ya da böyle eşofmanla daha mı rahat edersin?"

"Canım ben dün Leyla'ya söylemiştim bir çanta hazırla diye. Sinan'la gönderecekti."

"Çok iyi yapmışsın Yavuz. Şey, sizinkiler burda kalmana bozulmuyorlar di mi?"

"Niye bozulsunlar güzelim? Onlar da seni merak ediyorlar. Dün yemeğe çağıracaklardı da, benim halim malum, gelemeyiz dedim. Seni sorup duruyorlar."

Bahar dudaklarını birbirine bastırıp gülümsedi.

"Sağolsunlar."

Gülümseyip sevdim yüzünü.

"Hadi kalkalım."

Bahar da gülümseyip kafa salladı. Yataktan kalkıp benim de kalkmama yardım etti. Kolumun altına girip belime sarıldı. Başını kaldırınca burun buruna geldik. Gülüp burnumu burnuna sürttüm. Bahar da gülerek alt dudağımı kavradı. Anında kapandı gözlerim. Tutkuyla öpüp ayrıldım. İç çekip açtım gözlerimi.

Gecenin MavisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin