Ep.56 "Ne yaparsan yap, ne kadar kırarsan kır, ben sana kıyamıyorum"

696 75 82
                                    

Yavuz'dan

Telefonu kapatıp cebime koydum. Bir de bu vardı, tamamen unutmuşum. Zeynep'i yetiştirme yurduna göndereceklerdi bugün. Melek benim de onunla gelmemi istemişti Zeynep'i götürürken. Bahar'a henüz söylemedim. Son konuşmamızdan sonra bundan hoşlanmayacağını düşündüm. Melek de kendisi konuşmak istedi ama Bahar ona daha çok bozulur. Bahar'la konuşmadan Melek'e tamam dediğim için de içim rahat değil zaten. Hayır zaten Bahar'a anlatmam gereken daha önemli bir şey var, bir de şimdi bu çıktı. Derin bir nefes alıp başımı kaldırdım. O sırada odanın kapısı tıklatılınca o tarafa çevirdim başımı. Kapı yavaşça açılıp Bahar girdi içeri. Kaşlarımı çatıp kalktım ayağa.

"Bahar ne oldu?"

Bahar'ın beti benzi atmış, yüzü bembeyaz olmuştu. Hemen yanına gidip ellerimi yüzüne getirdim.

"Sevgilim ne oldu?"

Bahar ellerimi yavaşça ittirip geri çekildi biraz. Kaşlarımı çatıp baktım. Bana bakmadan konuştu.

"İyiyim bir şey yok."

"Canım bembeyaz olmuşsun. Bir şey mi oldu? Mesaj mı attı yine o pislik?"

"Hayır. Bir şey olmadı."

Bir şey olmadı diyordu ama ne yüzüme bakıyordu ne de iyi görünüyordu. Bahar gidip Sinan'ın önünde durdu.

"Ceyhun'la ilgili bir haber var mı Sinan?"

Sinan bana bir bakış atıp Bahar'a döndü.

"Yok Bahar."

Bahar kafa sallayıp konuştu.

"Anladım. O zaman bize müsaade."

Sinan kaşlarını çatmış anlamadan bakarken Bahar bana dönüp devam etti.

"Geliyor musun? Yoksa başka işlerin mi var?"

"Geliyorum canım."

Bahar ciddi şekilde kafa sallayıp Sinan'a döndü.

"Görüşürüz Sinan."

"Görüşürüz Bahar."

Bahar arkasını dönüp çıktı odadan. Ben de arkasından baktım. Ne oluyor ya?

"Yavuz Bahar'ın nesi var?"

Sinan'a dönüp dudak büktüm.

"Bir bilsem. Neyse gideyim ben de. Görüşürüz."

"Görüşürüz."

Odadan çıkıp hızla yürüdüm koridorda. Bahar yok, çıkmış belli ki. Karakoldan çıkıp arabaya yürüdüm. Bahar koltuğa oturmuş beni bekliyordu. Ben de direksiyona geçip Bahar'a döndüm.

"Canım neyin var? Ne oldu böyle birden bire? Ben mi canını sıkacak bir şey yaptım?"

Bahar başını çevirip bana baktı. Dolmuş gözlerini görünce kaşlarımı çatıp ona doğru döndüm biraz daha.

"Bilmem. Yaptın mı? Beni üzecek bir şey yaptın mı Yavuz? Yapıp da sonradan pişman oldun mu? Yapmazsın di mi? Beni üzecek bir şey yapmazsın di mi?"

Ellerimi yüzüne getirip sevdim. 

"Canımın içi niye doldurdun gözlerini? Yapmam tabi sevgilim. Asla yapmam."

Bahar'ın bakışlarında bana inanmayan bir şeyler vardı. Şüpheyle bakıyordu bana. Ben de kaşlarımı çatıp baktım.

"Neden böyle bakıyorsun Bahar? İnanmıyor musun bana?"

Gecenin MavisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin