10🍬

2.4K 232 401
                                    

Kaç dakika geçti bilmiyorum ama et reyonunda çalışanlar bana garip garip bakarken Seungjae'yi kucağımda oyalamaya çalışarak etrafıma bakmak aşırı şüphe çekiyordu, gelen geçen bütün müşteriler bize bakıyordu.

Biraz sonra uzaktan bize doğru gelen üniformalı iki polisi görünce yeniden heyecanlandım. Bir tanesini tanıyordum, Seungjae ilk kaçırıldığında bizim eve Sehun ve Baekhyun'la gelmişti. Yanımıza ulaşınca etrafı kontrol ederken konuştu.

"Yenge Hanım iyi misiniz?"

Seungjae: "Polisler gelmiş, biri yaramazlık mı yaptı acaba?"

"Kyungsoo ben hatırladınız mı?"

Bana yenge diye seslenmesi asla rahatsız etmedi, adamın ismini hatırlayınca başımı sallayarak onayladım.

"Evet Kyungsoo Bey, hatırladım. Yani iyiyiz ama bir anda saklandı, adım atmaya korkuyorum."

"Nerede gördünüz?"

"İlerde kuru gıda yazan reyon var ya orada."

"Arkadaşlar marketin etrafını kolaçan ediyor, endişelenmeyin."

Seungjae: "Polis abi burada kötü adam mı var?"

Kyungsoo: "Evet ama korkma biz hemen onu yakalayacağız."

Seungjae: "Ben erkekim korkmam. Baekhyun Amcam erkek adam korkmaz dedi."

"Komiserim çok doğru demiş." diyerek oğlumun saçlarını karıştırdı.

"Ben de büyüyünce polis olabilir miyim?"

Kyungsoo: "Eğer istiyorsan neden olmasın?"

"Anne beni indir artık, polis olacağım. Kucakta gezemem."

"Biraz böyle dur oğlum."

Polisler bana "neden indirmiyorsun" tarzında bakışlar atınca açıkladım. "Onu kucağımdan indirmeye korkuyorum. Güvende olduğumuza emin olayım, o zaman bırakacağım."

"Peki yenge ama böyle yorulacaksınız."

Kendini mağaza müdürü olarak tanıtan bir adam yanımıza gelip her şeyin yolunda olup olmadığını sordu.

Kyungsoo: "Bir ihbar üzerine buradayız. Hanımefendiye bir sandalye getirebilir misiniz? Çocuk kucağında böyle bekliyor. Güvenlik kameralarınıza bakmamız gerekecek."

Müdür: "O zaman odama geçelim, kameraların görüntüleri orada. Üstelik dışarıda sirenler çalıştığı için müşteriler geriliyor."

Kyungsoo: "Durum ciddi beyefendi. Arkadaşımıza yolu gösterebilir misiniz?"

Polislerden biri müdürle birlikte kameraları izlemek ve kayıtları Sehun'a göndermek için yanımızdan ayrıldı. Kyungsoo da telsizle birileriyle iletişime geçti.

Seungjae: "Anne neler oluyor?"

"Kötü adamlar yakalanana kadar burada durmamız gerekiyor."

"Uykum geldi ama polis abi buradayken uyumak istemiyorum. Bütün olayı kaçıracağım."

"Uyu annem, kaçırdıklarını ben sana sonra anlatacağım."

Biri bana sandalye getirdiğinde oturdum ve Seungjae'yi de kucağıma iyice yerleştirip uyutmaya çalıştım. Aklında böyle anılar kalsın istemiyordum, uyusun, hatırlamasın. Zaten öğle uykusu saati geldiği için pek bir şey yapmama gerek kalmadan uyumuştu.

Telefonumdan saate baktım ve on dört dakika geçmişti, Baekhyun'u arayıp nerede kaldığını sormamak için kendimi zor tutuyordum, aşırı gerilmiştim. Üstelik adamı ya da kadını bu kez ben de görmüştüm. Korkuyordum yani, umarım korkmam ayıp değildir.

Delight / Baekhyun✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin