Bir cumartesi günü nöbeti olmayan Baekhyun gününü arkadaşlarıyla oyun oynayarak geçirmek istediği için bizler de Jaeyeon'un gelinlik provasına gelmiştik. Gelinlikçide bize ikram edilen kahvelerimizi içerken ayakta bekleyen Jaeyeon'un etrafında dönen terzileri izliyorduk.
Jaeyeon: "Kilo mu aldım ben ya?"
Sujin Abla, bizleri gösterdi. "Sen kilo aldıysan biz üç hamile ne yapalım?"
Ben de onu ve Sohee'yi gösterdim. "Hadi siz ikiniz zaten evlisiniz, ben ne yapayım?"
Hepimiz gülüştük. Terzi ölçülerin doğru olduğunu ve kilolu durmadığını söyleyince Jaeyeon biraz daha rahatladı.
Sohee: "Junmyeon hamileliğin bana çok yakıştığını söyledi o yüzden aldığım her bir gramla gurur duyuyorum."
Sujin Abla: "Ben Naeun'a hamileyken epeyi kilo almıştım. Şu an bir erkek geleceği için az bile aldım. Kayınvalidem çok kızıyor."
Jaeyeon: "Baekbeom abi bir şey diyor mu?"
Sujin Abla: "Asla demez, tam bir çocuk düşkünü zaten. Hamile olmam için ne dualar etmişti. Öğrendiğinden beri hiç durmadan yediriyor. Kilo alsam seviniyor hatta."
Herkes hamilelik ve bebeklerinin babasının tepkisi hakkında bir şey anlatınca ben de anılarımı anlatmak istedim.
"İşte ben de... hamileyim diye iştahım açıldı... yiyorum falan... öyle... Baekhyun da zaten iştahlı biri... büyük lokmalar yutuyor... bana bir şey diyemez ki! Önce kendine baksın! Yani tamam kendisi çok zayıf ama o da çok yiyor-"
Kızlar gülünce sustum.
Sohee: "Şimdi aç mısın? İsteyelim mi bir şeyler?"
Hamileyim diye hem Seungjae hem Baekhyun ha bire benimle eğleniyorken bir de kızlar gülmesin diye sesimi çıkarmak istemedim.
"Yok ya kahve içtim. Doktor ona da kızıyor, içmesem daha iyi olurdu. En iyisi yemeyeyim."
Jaeyeon: "Canım zararlı olmadığı sürece istediğin zaman istediğin şeyi yiyebilirsin. Kendini tutma tamam mı?"
"Tabii ki!"
Gelinlikçi son iğneyi de uygun yere geçirdikten sonra hazır olduğunu ve üzerini değiştirebileceğini söyledi. Jaeyeon giyinmek üzere kabine döndü.
Sujin Abla: "Bu beyler ne oynayacakmış söylediler mi size?"
"Baekhyun bilgisayar oyunu dedi ama bilemedim."
Sohee: "İyi ki çocuklarınızı onların yanına bırakmadınız."
Sujin Abla: "Ay evet, bilgisayara, televizyona bakalım derken çocukları unuturlardı."
"Ben bir Kyunghee Anneyi arayayım, minnoşlar ne yapıyor sorayım." dedim.
Kayınvalidem telefonu açtıktan sonra benimle kısa bir muhabbet etti. Her şeyin yolunda olduğunu söylerken arkadan Seungjae'nin ısrarlı sesi geliyordu. Telefonu isteyip duruyordu. Sonunda Kyunghee Anneyle vedalaştık, telefonu oğlum aldı.
"Anne ne zaman geleceksin?"
"Neden, erken mi gelmemi istersin?"
"Bu Naeun beni çok üzüyor, eve gitmek istiyorum."
"Neler oldu acaba?"
"Büyükbabama sarılıyor, beni istemiyor. Benim sarılmama izin vermiyor."
"Aa... olur mu öyle şey? Neden ki?"
"Ben büyükbaba dediğimde Naeun çok kızıyor. Sadece onun dedesiymiş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delight / Baekhyun✔
FanficBaekhyun gibi bir eş mi? Var bir hayalimiz. En iyi skor : EXO #1