14🍬

2.3K 206 256
                                    

Dudaklarımız birbirinden ayrılınca yanaklarım cayır cayır yandığı için ortamdan kaçmak istedim, bir yandan da Baekhyun'un yanından asla ayrılmamak.

İkimiz de delirmiş gibi gülümsüyoruz ama ben ona bakmamak için odadaki her şeyi incelemeye başladım. Baekhyun da özel alanıma girdiğini yeni fark etmiş gibi biraz geri çekilerek koltuktaki ilk yerine dönmüştü.

"Artık yatak odasına... yani şey odama, senin odana, tabi normalde senin ama şu anda benim olan odaya, yatak odası gibi duran ama Seungjae'yle kullandığımız odaya geçeyim. Yani uyuyacağımdan değil ama sen de yarına kadar dinlenmiş ol diye şu koridorun sonundaki dört duvar yere geçeyim. Geçeyim mi? Ne yapayım? Ben susayım en iyisi."

Baekhyun sesli bir kahkaha attığında oğlum uyanır diye ödüm koptu ve hızlıca elimle ağzını kapattım. Parmaklarımın altından gülümsemeye devam ettiğini hissettim. Diğer elimle de sus işareti yaptım.

"Sessiz gülsene. Çocuk uyanır şimdi." dedim.

Gözlerini açıp kapatarak tamam dediğinin sinyalini verdi. Elimi çektim.

Baekhyun: "Pardon, pardon! Sen öyle konuşunca tutamadım kendimi."

"Biraz afalladım. Saçma sapan konuştum hatta. Neyse utancımı yanıma alıp gitsem iyi olacak."

"Utanılacak bir şey yok ki. Çok tatlısın."

"Sus Baekhyun böyle konuşup beni daha da utandırma."

"İyi madem bugünlük burada bitireyim."

"Gülme ya. Hadi seni yatırayım."

"Efendim?"

"Aman işte yatağını serelim, uyu sen."

"Tamam, şunları ayarlayayım." derken masa tarafını gösterip benimle birlikte o da ayağa kalktı.

Masasına gidip bilgisayarlarda bir şeyler yapmaya başladı. Ben de o sırada yan koltukta katlanmış çarşafı elime aldım. Açmaya başladım. Bir anda ortalık karardı.

"Hih! Noldu?" dedim.

"Ya alışkanlıkla ışığı açmadan bilgisayarları kapattım."

Birkaç saniye böyle bekledik.

"Ee açacak mısın artık herhangi bir ışık kaynağı? Önümü görmüyorum Baekhyun. Yatağı nasıl sereceğim? Hey!"

Ortalık gerçekten kapkaranlıktı. Az önceki loş ışığa gözlerim alıştığı için anlık gelen karartı iyice körletmişti beni. Yanıma geldiğini bu yüzden hissetmedim. İki eliyle belimden tuttu ve beni olduğum yerde kendi etrafımda bir tur döndürüp yanımdan geçti.

"Ne yapıyorsun?" dedim kızmış gibi yaparak.

"Yolumda duruyordun. Diğer tarafa geçmem gerekiyordu."

"Döner kapı mıyım ben Baekhyun?"

Yine gülüyordu. Odada geçecek yer yok muydu cidden? İyice dalga geçiyordu benimle! Neyse gülüşü çok tatlı. Gülsün, böyle güzel doğa olaylarına nadiren şahit oluyoruz. Bozmayalım.

Spot ışıklarını açıp yakınıma geri döndü ve havada çırparak sermeye çalıştığım çarşafın diğer ucunu tuttu. Yatağını birlikte hazırladık. Böyle bir şey beni niye heyecanlandırıyor? Görgüsüz müyüm? Hiç mi sevgilim olmadı, ne bu haller?

"N'oldu?" diye sordu.

Yine mi duydun iç sesimi? 

"Bir şey yok. Dalmışım." dedikten sonra kaçmaya çalıştım: "İyi geceler sana."

Delight / Baekhyun✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin