"Ee hayatım söylesene sen ne diyecektin? Eve girdiğinde gözlerinin içi gülüyordu."
"Sejong bunu şimdilik sadece birkaç kişi biliyor. Çok duyulmaması lazım."
"Kime söyleyebilirim ki?"
"Olsun, bizimkilerin eşleriyle falan konuşmayın."
"Olur, tamam. Anlatsana, konu ne?"
Yeniden heyecanlanmıştı. "Bugün karakola müfettiş geldi."
"Tamam?"
"Herkesle muhabbet etti falan sonra benim yanıma geldi, tanıyor hepimizi zaten, konuştuk biraz. Ardından sınav çalışmalarımın nasıl gittiğini sordu."
"Ne sınavı?"
"Şu sıra emniyette terfi dönemi olduğu için herkes yazılı sınava çalışıyor."
"Ay evet Kyungsoo demişti. Ama sen- şey- ben pardon- yani... neyse devam et."
"Aynen ben de senin gibi böyle şaştım kaldım çünkü anlattım ya, başkomiserlik verilmeyecek demişlerdi. Bu terfi işini de Sehun kafasına taktığı için benim yerime daha önce çok sordu ama her seferinde pes et dediler. Son üç yılın sınavlarına girmiyordum bile zaten."
"Evet pek söylemek istemedim ama aklımdan o geçiyordu."
"Aynı şeyi düşünerek müfettişe şaşkınlıkla baktım sonra dedim ki, 'Müdürüm biliyorsunuz ben yükselemem, sınavlara girmenin bir anlamı olmadığı için senelerdir hazırlanmıyorum.'"
"Ne dedi buna peki?"
"Ben böyle deyince adam yandan yandan güldü, Sınava girmekte resmi olarak bir engel yok. Sen yine de çalış ve yazılı sınava mutlaka gir. Ne olacağı belli olmaz dedi."
"Bir dakika bir dakika! O zaman bunun anlamı... yani şimdi öyle dediyse adamın bir bildiği vardır. Başkomiser olman için yeşil ışık yakmış, doğru mu anlıyorum?"
"Şahsen ben öyle anladım, hatta o sırada Junmyeon da yanımızdaydı o da şaşırdı, müfettiş gidince de heyecanlandığını belirtti. Demek ki bir tek ben öyle anlamamışım."
"Baekhyun bu gerçekten çok güzel bir haber!"
"Seni de boş yere heveslendirmek istemem ama ister istemez heyecanlandım paylaşayım dedim."
"Hayatım inan ki benim ne hissettiğim önemli değil sen heveslenip sonra kırılırsan asıl o zaman üzülürüm. Ama adam boş yere böyle konuşmaz. Herhangi bir detay verdi mi?"
"Amirlerinizden güzel şeyler duydum, son operasyonu da sen yönetmişsin, büyük bir ekibi çökertmişsiniz, hepsiyle de sen ilgilenmişsin, bence sınavlarına odaklansan iyi olur, dedi."
"Hayatım bu muhteşem derecede büyük bir şey! Kesinlikle olumlu! Üstlerin senin hakkında böyle konuşuyorsa harika şeyler olacaktır! Aşırı sevindim! Bir sürü dua edeceğim sana!"
"Bugün hep böyle güzel şeyler oluyor. Keyfim yerine geldi."
**
Mobilyalarımız geldiği için Baekhyun da ben de işten izin alıp yeni evimize geldik. Eşyalar kurulurken ikimiz de çok heyecanlıydık. Evin boş kalan her yeri yavaş yavaş dolacaktı ve mobilyalar en büyük eşyalar olduğu için onların gelişi bile burayı anında yuva gibi hissettirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delight / Baekhyun✔
FanfictionBaekhyun gibi bir eş mi? Var bir hayalimiz. En iyi skor : EXO #1