🍬Merhaba🍬

5.7K 139 19
                                    

Tüm şeker kalplilere merhaba!

Arkadaşlar normalde bu hikayenin böyle bir kısmı yoktu. Direkt 1.bölümden başlamıştık ama içime sinmedi 50 bölüm yazdıktan sonra diğer hikayelerimdeki gelenek bozulmasın diye geri geldim ve bu kısmı ekledim. Sizlere selam vermiş olmak için.

Bu nedenle daha önce bu kısmı görmeyen, okumayan varsa endişelenmesin pek de bir şey kaçırmadınız. Ben sadece selam vermeye geldim 😂

Bilen bilir hikaye başlıklarını hep Türkçe yazarım ama bu seferki biraz özel. İsminin "Delight" olmasının sebebi, Baekhyun'un ikinci albümü Delight'ın çıkışını kutlamak. Böyle tatlı bir adama böyle tatlı bir hikaye ismi yakışıyor cidden. 

Albümü kutlamak amacıyla şekerleme tadında pofuduk bir şeyler yazmak istiyorum. Delight mini albümünün başlık şarkısı Candy olduğu için her bölümün yanında "şeker" görseli olacak. Gerçekten de Baekhyun'un geri dönüşünü kutlamak amacıyla yazılıyor yani. Önüm arkam sağım solum şeker.

Baekhyun gibi bir eş mi? Var bir hayalimiz. Evet kesinlikle beyaz atlı prensini bulmuş gibi bir hisle okuyacağınıza emin olduğum nice olay dönecek. Pofuduk falan dediğime de bakmayın etiketlerden de anlaşılacağı üzere Baekhyun'un farklı bir mesleği var. Hikayede bir sürü ters köşe olacak. 

Çok eğlenmenizi istiyorum zira ben yazarken çok eğlendim 🧡

Bu hikayeyi (hiç okumayacak olsa da) Baekhyun'a ithaf ediyorum.

Kurguda kendinizden bir şeyler bulacağınızı ve en az benim kadar keyif alacağınızı ümit ediyor, sizleri saygıyla ve sevgiyle selamlıyorum.

Hepinizin en sevgilisi cekirdeksiz (c ile) 💕

Delight / Baekhyun✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin