46🍬

1.4K 148 161
                                    

Mutluluktan ne yapacağımızı bilemeyiz diye düşünüyordum ama bir anda ortam çok duygusal olmuştu ve Sehun ağladığı için telefonu kapatmıştı. Baekhyun da odaya geçip bir süre yalnız kalmak istediğini söyledi.

Seungjae: "Anne ne olacak? Babam neden üzgün?"

"Üzgün değil bebeğim, çok mutlu olduğu için duygulandı."

"Mutlu olunca da ağlanıyor mu?"

"Bazen eğer çok mutluysan dayanamayıp ağlarız."

"Büyükler biraz garipmiş."

Gülümseyip saçlarını okşadım.

"Bu çiçekler nereden çıktı anlatsana." dedim.

"Naeun'ı evine bıraktığımızda Baekbeom amcam, Sejin yengeye çiçek almıştı. Biz de ondan görünce sana aldık."

"Tekrar teşekkür ederim. Hadi gel bunları vazoya koyalım."

"Tamam."

Birçok eşyamızı koliye kaldırdığımız için çiçekleri koyabileceğimiz bir şey bulamayınca bir litrelik su şişelerinden birini kesip içine koyduk.

"Çok güzel görünüyorlar anne."

"Evet annecim, sayenizde evimiz harika görünüyor."

"Acıktım ben."

"Yemek hazırdı, hadi mutfağa gidelim."

"Babamı da çağırayım mı?"

"Kapıdan söyle, içeri girme. Gelmek isterse gelir zaten."

Mutfağa girecekken Seungjae yatak odasının önüne gidince onu koridordan izledim. Kapıyla arasına hiçbir mesafe koymamıştı. Suratını kapının anahtar deliğine yapıştırdı ve içeriyi görmeye çalışırken yüksek sesle konuştu.

"BABA! Sofraya gel! Annem yemek yapmış. Baba! Ne? Sesin gelmiyor! Aç değil misin? Anne siz başlayın diyor."

"Tamam oğlum gel, rahatsız etmeyelim daha fazla."

"Tamam."

**

Kapı çalınca önce şaşırdım sonra telefondan saate baktım.

"Kim bu saatte?"

"Açayım mı anne?"

"Dur oğlum, önce delikten bakalım."

Sehun'un kafasını kapının merceğinden görünce gülümsedim.

"Hoş geldiniz."

Jaeyeon: "Canım gece gece rahatsız ediyoruz ama."

"Olur mu ya girin lütfen."

Girişte ayakkabılarını çıkartırken. Jaeyeon, Sehun'un elindeki bir demet çiçeği başıyla işaret edip sitem etti.

"Bana bile nadiren çiçek alıyor, Baekhyun'a özel bir buket yaptırdı. Ondan geciktik yoksa daha erken gelecektik."

"Görünce çok sevinir bence."

Seungjae: "Sehun amca hoş geldin!"

"Hoş buldum koçum! Ne haber?"

"İyiyim."

Jaeyeon: "Ay siz çoktan toplamışsınız her şeyi. Koltuklar kalmış sadece."

"Aynen, yavaştan hallediyoruz."

Sehun: "Komiserim nerede?"

Baekhyun'un bir anda sesi geldi. "Ben sana demedim mi yanlışlıkla bile demek yok! Başkomiser diyeceksin oğlum!"

Delight / Baekhyun✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin