58🍬

1.6K 147 166
                                    

"Baekhyun sabah bir uyandım yoksun, nereye gittin habersiz?"

"Mahkemeye geldim hayatım, savcıyla görüşmem gerekiyor sonra hemen geleceğim."

"Savcıyla geçen hafta da sen görüştün Baekhyun, bu işleri neden astlarına vermiyorsun?"

"Bu savcı yeni, sadece komiserleri takıyor. Yüz yüze görüşmedikçe de belgelerimizi imzalamıyor. Operasyon için iznini mutlaka almamız lazım."

"Bugün Seungjae'ye düğün kıyafeti alacaktık, unutmadın değil mi?"

"Hayır sevgilim unutmadım, gerçekten. Savcı gelir gelmez görüştükten sonra uçarak geleceğim."

"Eğer gelemeyeceksen sorun değil, biz gideriz."

"Ya o zaman... siz yola çıkın ben size alışveriş merkezinde yetişirim."

"Tamam ama gelmeye çalış, Seungjae kıyafet seçerken senin söylediklerine daha çok itibar ediyor biliyorsun."

"Biliyorum, biliyorum. Bak savcı geldi bile. Arama iznini alır almaz sonrasını diğerlerine bırakacağım."

"Ben üstelik-"

"Sakın eğilmeye çalışma olur mu? Giydirmeyi deneme. Beni bekleyin, geleceğim."

Seungjae dışarı çıkmak için hazırlanırken defalarca babasının nerede olduğunu sordu, her seferinde anlatsam da tekrar soruyordu. Üstelik babası olmadığı zamanlar bana zorluk çıkarmaya başlamıştı, kendi kafasına göre bütün oyuncaklarını dışarı götürmek istiyordu. En azından sayıyı azaltmasını söylesem de beni pek dinlemiyordu.

"Seungjae lütfen, o dinozorlar bizimle gelemez."

"Ama anne onlar olmadan gitmek istemiyorum."

"Oğlum zaten kıyafet deneyeceğiz, bir sürü şey giyip çıkarman gerekecek dinozorların orada kaybolursa ne yaparız?"

"Kaybolmazlar. Ben onlara çok iyi bakarım, ellerini hiç bırakmam."

"Alt tarafı iki tane elin var, yedi tane dinozoru tutamazsın Seungjae."

"Anne ya!"

"Çabuk seçim yap. Sadece bir tanesi bizimle gelebilir. Onu al, diğerleri biz gelene kadar evde duracak."

Oflayarak sarı dinozoru seçti. Hepsinin türlerini ve isimlerini ezbere biliyordu ama ben sadece renkleriyle tanımlayabiliyordum. Alışveriş merkezine gittiğimizde daha önce baktığımız çocuk takımlarını yeniden inceledim. Baekhyun hayatımıza girmeden önce bu işi zaten tek başıma yapıyordum ama o ailemize dahil olduktan sonra bir şeyleri onsuz yapmak zoruma gidiyordu. Hatta bazen zor geliyordu.

"Anne ben bunu takmak istiyorum."

"Düğünde gözlük mü takmak istiyorsun? İçerde olacağız aslında ama. Emin misin?"

"Evet! Babamdan daha yakışıklı olmam lazım. Sehun amcam dedi ki düğünlerde güzel fıratlar oluyormuş."

"Fıratlar mı?"

"Evet kızlar oluyormuş, onların fıratını kaçırmamak için-"

"Ha fırsat!"

"Evet anne ben de öyle dedim."

"Tamam tamam. Ee o fırsatı kaçırmamak için ne yapman gerekiyormuş?"

"Benim de çok havalı olmam gerekiyormuş. Hatta düğünde en yakışıklı kişi genelde Sehun amcam olurmuş, sonra da damat. Benim ikisinden de yakışıklı olmam gerekiyormuş."

Delight / Baekhyun✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin