"Oğlum, bir şey mi isteyecektin?" diyerek sorusunu duymazdan gelmeye çalıştım.
"Anne, buraya gel." dedi kısık bir sesle.
"Ne oldu? Yanıma gelebilirsin."
"Anne, sen gel." dediğinde gözleri hala Jiyong'un üzerindeydi.
Jiyong: "Seungjae tabağımı bitireyim hemen oyun-"
"ANNE BURAYA GEL!" diye bağırdığında hepimiz şaşırdık.
"Ge-geliyorum annem, bağırma." derken şaşkın bir şekilde ayağa kalktım.
Yanına gittiğim gibi elimden tutup beni çekiştirmeye başladı.
"Eve gidelim." dedi.
"Oğlum bir süre burada kalacağız biliyorsun."
"Anne eve gidelim."
"Baekhyun işe gittiği için evde tek olmamızı-"
"Babamı ara bizi eve götürsün. Anne sen de araba sürebiliyorsun, gelmesine gerek yok. Kendimiz gidelim."
Yere çömeldim ve Seungjae'yle göz göze geldim.
"Annecim neden gitmek istiyorsun? Burayı sevmedin mi?"
Gözlerini yere indirdi.
"Burası güzel ama... sevmedim."
Seungjae'nin arkası dönük olduğu için mutfak kapısından bizi dinleyen Jiyong'u görmüyordu. Ben o tarafa bakınca oğlum da dönüp baktı. Birden irkildi ve hemen yürüyüp arkama geçti. Korktuğunu anlamamak imkansızdı.
Jiyong: "Seungjae."
"Gelme git!" diye bağırdı.
Saklanmaya çalıştığını görünce Jiyong'un gözleri doldu. Elimle içeri gitmesini işaret ettim.
"Annecim amcayla neden öyle konuşuyorsun?"
Neden kaçındığını anlamıştım ama durumu nasıl idare edeceğimi de bilmiyordum.
"Anne Kyungsoo Amcamı çağır."
Kyungsoo bizi zaten kapıdan dinlediği için hemen yanımıza geldi.
"Efendim?" diye seslendi Seungjae'ye.
"Amca, bizi koru." dediğinde dayanamadım ve onu kucağıma aldım. Başını anında boynuma gömerek saklandı.
Kyungsoo: "Seungjae korkma, burada kötü biri yok. Sana zarar verecek kimse yok. Ben varım. Annen var. Sohee teyze var. Jiyong amca var seni koruruz."
"O korumasın!" diye bağırdı.
Bahçeye çıkacağımı elimle işaret ettiğimde hepsi onayladı. Yürümeye başladığımda Jiyong'un arkamızdan sesi geldi.
"Tam da bundan korkuyordum işte." dedi.
Minderli bahçe salıncağına oturunca oğlumu kucağımda sımsıkı tutarak yavaşça sallanmaya başladım.
"Seungjae?"
"Efendim?"
"Başını kaldırabilirsin bebeğim."
Kaldırdığında göz teması kurmadı. Hiçbir şey demediğinde onu sakinleştirmek için konuşturmaya karar verdim.
"Konuşalım mı?" diye sordum.
"Hayır."
"Bir şeyden mi korkuyorsun?"
"Hayır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delight / Baekhyun✔
FanfictionBaekhyun gibi bir eş mi? Var bir hayalimiz. En iyi skor : EXO #1