Evde bilgisayarcılar yüzünden adım atacak yer kalmamıştı. Salonun her tarafı teknolojik aletler ve kulaklıklı klavyelerine deli gibi basan şirket çalışanlarımız ve polislerle doluydu. Serum bittikten sonra bir şeyler de yediğim için ayağa kalkabilince odamdan çıktığımda gördüğüm manzara buydu.
Baekhyun başındaki büyük kulaklığı çıkarıp yanıma geldi. "Daha iyi misin?"
"Evet, bir haber var mı?"
"Birileri şirketinizin hesabına girmeye çalışıyor, sanırım verilere ulaşmak istiyorlar BT ekibiniz işinde çok iyiymiş, oyalayarak engellediler. Bizler de o sırada kim olduklarını tespit etmeye çalıştık. Ama maalesef şimdilik bir şeye ulaşamadık."
Çaresizce başımı eğdim. Adının Sehun olduğunu çoktan öğrendiğim polis "Komiserim." deyince hepimiz ona baktık.
"Mail geldi."
Hep birlikte onun bilgisayarının başına gittik. Yine "BUNU SEJONG AÇSIN" başlıklı bir posta gelmişti ve eklentilerinde bir video vardı.
"Seungjae'nin videosu mu acaba? Hemen açın lütfen." dedim.
Bir anda Baekhyun beni çekiştirmeye başladı: "Sejong sen biraz gelsene, bak ne diyeceğim."
"Ne oldu? Ne var? Baekhyun maile bakacağım, nereye götürüyorsun beni? Oğlum olabilir, dursana!"
Sehun: "Komiserim bakabilir, temiz."
Sehun'un ne demek istediğini anlamasam da beni sürükleyen Baekhyun bir anda götürmekten vazgeçmiş ve tekrar bilgisayarlara doğru yönlendirmişti.
Baekhyun: "Tamam gel videoya bakalım."
Şaşkınlıkla "Ne yapıyordun gerçekten?" diye sorsam da cevabıyla çok ilgilenmeden başlatılan videoya baktım.
Seungjae, Baekhyun'un ona verdiği dinozor oyuncaklarıyla oynuyordu. Toplamda altı saniyelik bir videoydu ama çok şükür oğlum iyi görünüyordu. Umarım iyidir.
O sırada içeri, sürekli tansiyonu düşen anneme bakmaya gitmiş olan, babam girdi ve benim heyecanlı olduğumu anladığı anda uçarcasına yanımıza geldi.
"Baba, Seungjae iyiymiş, bak." derken polislere teslim ettiğim masadaki telefonu aldım ve oradan videoyu gösterdim.
Babam: "Komiser oğlum, bunlar ne zaman bize ulaşacaklar? Her türlü durum için gerekli parayı hazırladım. Ne istiyorlarsa vereceğiz. Bunu onlara yazamaz mısınız?"
Baekhyun mail geldiğinde çoktan başına oturduğu klavyenin tuşlarına hızlı hızlı basarken bizimle göz teması kurmadan konuştu.
"Nasıl başarıyorlar bilmiyorum ama onlara asla ulaşamıyorum."
Sehun: "Takip edilebilir bir mailleri yok. Her seferinde yeni IP üzerinden gönderildiğini anlayabiliyoruz ama tespit edemiyoruz. Komiserim bu konuda işinin en iyisi, yakın zamanda onların güvenlik duvarına erişecektir."
Baekhyun: "Bizi bir yerden izlediklerini de düşünmüyorum, sizin tepkinizin ne olduğunu bilmiyorlar bence. Ancak asıl anlamadığım şey bu art arda gelen videolar. Para istiyorlarsa neden video göndermekle yetiniyorlar? Bir an önce niyetlerini belirtmeleri gerekirdi."
Sehun: "Komiserim yeni mail."
Yeniden heyecanlandık, onlar bilgisayardan bakarken ben de elimdeki telefondan sadece yazı içeren mesajı okudum.
"Tirtir Kozmetik bir sonraki hissedarlar toplantısında Ko Seungjae adına %50 değerinde hisse satın almak zorundadır. Toplantı en kısa zamanda yapılmalıdır. Ko Seungjae burada çoktan sıkıldığını iddia ediyor. Kimsenin canı daha fazla sıkılmasın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delight / Baekhyun✔
Fiksi PenggemarBaekhyun gibi bir eş mi? Var bir hayalimiz. En iyi skor : EXO #1