Baekhyun'un söylediklerinden etkilenmemiş numarası yapmak... yılın oyunculuğuna adaylık hak ediyor. Kazanmasak da olur adaylık versinler yeter. Daha fazla bir şey konuşmadan okula girdik. Çocukları aldıktan sonra birlikte bir restorana geldik. Yemeklerimiz gelmişti ve çocuklarla keyifli bir şekilde karnımızı doyuruyorduk.
Naeun: "Amca bugün senin günün değil ki. Neden beni almaya geldin? Annem işten erken çıkamamış mı?"
Baekhyun: "Bugün dördümüz biraz vakit geçirelim istedim. Annen zaten kardeşini taşıdığı için çok yoruluyor. Benim alacağımı duyunca çok sevindi."
"Aa yengen hamile mi?" diye sordum.
"Evet, prensesimiz yakında abla olacak." dedikten sonra yanında oturan yeğenin saçlarını okşadı.
"O hengamede kadın bana bir şeyler dedi doğru düzgün yüzüne bile bakamadım. Çok ayıp olmuştur ya. Utandım şimdi. Hiç fark etmemişim."
"Yengem sizi her gün her gün sordu, hiç alınmamış merak etme. Halini anlamıştır."
"Umarım. Neyse. İkinci amcalığını şimdiden tebrik ederim Baekhyun. Senin de abla oluşunu tebrik ederim miniğim."
Naeun: "Teşekkür ederim Sejong Teyze."
"Abla olmaya hazır mısın peki?"
Naeun: "Çok zor bir şey ama alışmaya çalışıyorum."
Benle Baekhyun gülerken oğlum konuştu: "Benim ne zaman kardeşim olacak? Sian'ın da iki tane ablası var. Benim ablam da yok kardeşim de yok."
Naeun: "Annenin bir eşi olunca olur Seungjae. Tek başına olmaz herhalde!"
Seungjae: "Ne zaman işte?"
"Bilmiyoruz oğlum kısmet bu işler. Ye sen yemeğini." derken konuyu kapatmaya çalışıp oğlumun tabağındaki domatesi dilimledim.
Naeun: "Kısmet mi? O da ne demek?"
Baekhyun: "İyi bir insanla tanışmak demek. İyi birini bulmayı bekliyor diyelim."
Seungjae: "Sen de mi kısmetini bekliyorsun Baekhyun Amca?"
Baekhyun: "Eh öyle de denebilir. Hadi bitirin tabağınızdakini."
"Aynen yemeğinizi yiyin. Çeneniz açıldı iyice."
**
Naeun'ı evine bırakırken annesiyle tanıştık. Büyük bir evleri vardı bahçeli, iki katlı. Bahçedeki masaya ısrarla buyur edince mecburen oturduk. Seungjae ve arkadaşı bahçedeki salıncakta sallanmaya gitti. Çok garip bir andı. Kadın fazlasıyla neşeli ve heyecanlıydı. Sanki... nasıl desem... eltisiyle tanışmış gibi?
Onun heyecanına ortak olmak isterdim ama henüz Baekhyun'la aramızda bir şey olmadığı için her şey çok normalmiş gibi davranıyordum. Ayrıca bizim şu anda birlikte kaldığımızı biliyor mu emin olamadığım için çok dikkatli konuşuyordum.
Baekhyun'un telefonu çalınca yanımızdan uzaklaştı. İkimiz masada tek kaldık. Ben kadınla göz göze gelmemek için çocukların olduğu taraflara bakıyordum.
"Kızınız çok akıllı, çok da güzel. Bakıyorum da size çekmiş Sujin Hanım."
"Teşekkür ederim. Ay bana direkt Sujin Abla de."
"Diyebilir miyim gerçekten? Siz de ismimle seslenin o zaman."
"Tabii ki! Naeun sizin oğlandan çok bahsediyor. Her gün evde sizin muhabbetiniz dönüyor desem yeridir."
"Evet birbirlerini çok seviyorlar. Seungjae en son Naeun'la evleneceğini söylemişti." dedikten sonra çok utandım ve toparlamaya çalıştım. "Yani şey... çocuk işte. Konuşuyor öyle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delight / Baekhyun✔
Fiksi PenggemarBaekhyun gibi bir eş mi? Var bir hayalimiz. En iyi skor : EXO #1