Her gün öğleden sonra üçte gelip kreşten oğlumu alır, annemlerle yaşadığım evimize bırakırım. Şirketteki işlerim yoğun olduğu için yeniden iş yerine döner akşam yedide tekrar eve geçerim. Ailemle yaşıyoruz. Birlikte yemek yeriz, oyunlar oynar sohbet ederiz. Oğlumla her dakika vakit geçirmeye çalışıyorum ki o okuldayken ben de işteyken kaybettiğimiz dakikaları telafi edelim.
Bir sonraki hafta yine cuma günü otoparkta Baekhyun'un aracını görünce gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım. Okul kapısından girdiğimde onu ilerideki veli bekleme koltuklarında gördüm. Yanına gitmeden önce hocamıza geldiğimi haber versinler diye danışmadaki kadına doğru yürüdüm.
"Merhabalar~"
"Ah merhaba Sejong Hanım, geçmiş olsun."
Kadına anlamadım tarzında bir bakış attım. Ben konuşmayınca orta yaşlı kadın yeniden konuştu:
"Buyurun efendim?"
Oğlumu almaya geldim neden okulda olmam çok garipmiş gibi buyurun diyor?
"Seungjae hazır mı?"
"Nasıl? Seungjae bir şey mi unuttu?" diye sordu.
"Nasıl yani? Anlamadım. Hazırlanmayı mı unuttu?"
"Nasıl?"
Biz birbirimize anlaşmamızı imkansız kılan sorular sormaya devam ederken Naeun'ın sesini duyduk.
"Prensim" diye bağırıyordu her seferinde olduğu gibi.
Baekhyun yanımıza geldi ve ona doğru koşturan arkamdaki yeğenini kucağına aldı.
"Merhaba." dediğinde bana selam verdiğini anladım ve dikkatimi ona verdim.
"Merhaba Baekhyun."
"Sizi bugün görmeyi beklemiyordum." diyerek gülümsedi.
"Neden?"
"İlk kez siz gelmeyince şaşırmıştım."
Neler oluyor? Ben her gün buradayım. O sadece haftanın iki günü geliyordu. Anlamadığım yeni bir cümle duyduğum için çaktırmak istemedim. Zoraki gülümseyip danışmana geri döndüm.
"Seungjae'ye seslendiniz mi?" diye sordum.
"Efendim Seungjae burada değil ki."
"Nasıl yani? Burada değil derken? Nerede?"
"Bizi arayıp hastayım dediniz, gelemeyeceğinizi söylediniz, bakıcısı gelip alacak dediniz."
Bir şeylerin yolunda gitmediğini anlamıştım ama çaresizce konuştum işte.
"Ne zaman dedim? Hasta falan değilim. Şimdi çıktım işten. Hep aynı saatte gelirim zaten."
Baekhyun, "Seungjae'yi bugün başkası götürünce ben de şaşırmıştım." diyerek araya girdi.
Beynimden vurulmuş gibi hissederken ona ve kucağındaki yeğenine döndüm.
"Kim götürdü oğlumu?"
Baekhyun: "Otoparkta karşılaştık, Seungjae'yi görünce selam verdim ama yanındaki kadını tanımıyordum. Oğlunuzla biraz konuştuk sonra içeri girdim."
Danışmadaki kadına döndüm ve sesimi yükselttim. "Kim götürdü çocuğumu?"
"Efendim bakıcısıymış, siz aradınız-"
"Şimdiye dek bakıcı ne zaman almaya geldi? Her gün onu ben alıyorum! Nasıl başkasına verirsiniz?"
"Siz aradınız, hastayım dediniz-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delight / Baekhyun✔
FanficBaekhyun gibi bir eş mi? Var bir hayalimiz. En iyi skor : EXO #1