Gözlerimi açtığımda Baekhyun'u başımda bulmayı bekliyordum ama odada tektim. Doğrulmaya çalıştığımda canım yanınca kendimi zorlamadan uzanmaya devam ettim. Bir süre sonra kapı açıldı, Jaeyeon içeri girdi.
"Uyanmışsın, nasıl hissediyorsun canım?"
"Bilmem. İyi herhalde."
"Canın yanıyor mu?"
"Pek değil ama kıpırdayınca bir tuhaf hissediyorum."
"O zaman kıpırdamıyoruz. Doktora seslenip geliyorum."
Odadan çıktıktan birkaç dakika sonra geri geldi.
"Jaeyeon, Baekhyun nerede?"
"Bunu yapanları yakalamaya gittiler."
İşini yapmak üzere gittiği için bu profesyonel hareketi gözüme havalı görünse de silahlı saldırı üzerine göreve gitmesi beni endişelendirmişti. Biraz da üzüldüm hani yaralandığım için yanımda olmasını beklemek gibi şımarık hisler de beslemiş olabilirim.
"Kim oldukları belli mi?" diye sordum.
"Hiç bilmiyorum Sejong, ödümüz koptu. Ben hayatımda ilk kez bir silah sesini bu kadar yakından duydum, kalbim duracaktı. Sen de vurulunca aklım durdu."
"Sehun da gitti mi?"
"Evet evet durur mu? Buradaydı ikisi de, uyanmanı beklediler. Şoktan bayılmışsın. Doktor iyi olduğunu ve ilaç yüzünden biraz uyuyabileceğini söyleyince, beklemek yerine çıktılar."
"Ne zaman gittiler? Ben ne zamandır yatıyorum."
"Bakayım, onlar gideli yarım saat oldu sen de bir saatten biraz fazla oldu uyuyorsun."
"Sen iyi misin peki? Hiç soramadım."
"Yaralanan sensin, beni mi düşünüyorsun? Merak etme iyiyim. Hah doktor geldi."
**
Birkaç saat sonra Baekhyun, Seungjae'yle birlikte hastaneye gelmişti.
"Biz geldik!"
Jaeyeon: "Hoş geldiniz."
"Anne yine neden hastanedesin?"
"Yine mi? Keyfimden geliyorum sanki!"
"Anne nasıl düştün?"
"Düşmed-"
Baekhyun: "Hayatım hani ayağın takıldı da düştün ya."
"Ha evet evet, yolda dikkatli değildim bir anda düşüverdim."
"Babamın elini tutmadığın içindir."
"Ne alaka?"
Seungjae: "Bana hep öyle benim elimi tut, babanın elini tut, hep böyle diyorsun."
"O çocuklar için hala geçerli bir kural, ben beklemediğim bir anda öyle oldu."
Oğlum Jaeyeon'un gündüz getirdiği çikolatayı masanın üzerinde görünce oraya yürüdü.
"Jaeyeon teyze bu senin mi?"
"Hayır bebeğim, annen için almıştım ama yemedi."
"Anne bunu yiyebilir miyim?"
"Dua et hastayım, sesim çıkmıyor. Hadi ye bakalım."
Seungjae çikolatayı açamayınca Jaeyeon'a götürüp açmasını istedi.
Baekhyun, "Hayatım nasılsın?" dediğinde trip atmak istedim.
"Nasıl olayım işte kurşun yedim sol yanımdan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delight / Baekhyun✔
FanfictionBaekhyun gibi bir eş mi? Var bir hayalimiz. En iyi skor : EXO #1