Eve varınca ıslak olduğu için bizi çok zorlayan kıyafetlerimizden kurtulup duş aldık. Seungjae hala uyuduğu için onunla uyandığında ilgilenecektim. Salona döndüğümde Baekhyun ayakta telefonla konuşuyordu.
"Anladım amirim. Yani bir süre evet... yok ben sorun etmiyorum da hani... nasıl olacak bilemedim. Tamam itiraf ediyorum bu büyük bir sorun! Ne işi var benim evimde? Burada olmasını tabii ki istemiyorum! Peki peki! Biliyorum, elinizden geleni yaptığınıza eminim. Ama insan bu şartı nasıl kabul eder ya? Beni hiç mi düşünmediniz? Bak o adam bir işler çeviriyorsa benden çekeceği var! Biliyorum sizin göz dağı verdiğinizi ama ben yine de belirteyim! Tamam. Tamam görüşürüz. Haber bekliyorum. Kim getirecek dediniz? Kyungsoo tek mi? Sehun da var mı? Tamam. İyi günler size de. Sohee'ye selam söyleyin."
"Hayatım?" diye seslendiğimde bana döndü.
Baekhyun koltuğa oturduktan sonra yanını pat patlayıp oturmamı işaret etti. Dediğini yaptım.
"Sana bir iyi bir de kötü haberim var." dediğinde gerildim.
"Bu ne böyle dizi repliği gibi? Söyle bakalım, neymiş?"
"Önce hangisini duymak istersin?"
"Kötü olanı, önden duyup kurtulayım!"
"Emin misin?"
"Bilemedim Baekhyun! Önce iyi olsun o zaman."
"İyi haber... Jiyong mevzusu halledilmiş."
"Nasıl halledilmiş?"
"Bizimle tamamen işbirliği yapıp diğerlerini ele verecekmiş. Yakalanmalarına yardım edecek ve zimmetindeki paraları geri verecek."
"Bu... bu harika bir haber! Zaten anlaşma yapmıştık ama bu şekilde detay konuşamadık. Operasyona yardım edecek yani?"
"Evet! Asayiş Şube'nin uzun süredir peşinde olduğu herkesi ve suçlarını tek tek anlatacakmış."
"Peki... öylesine mi? Yani... Seungjae'yi görme şartından mı vazgeçmiş? Başka bir şartı mı var?"
"Şartı var tabii ki! Bir süre güvenli bir yerde kalmak istemiş."
"Eh yani mantıklı. Eee kötü haber ne peki?"
"O yer... evimiz."
"NE?"
"Evet biliyorum çok saçma ama gerçekten başka yol bulama-"
"Baekhyun ne demek bizim ev? Burada mı kalacak yani?"
Dramatik bir edayla gözlerini kısıp sesini kalınlaştırdı.
"Buraya bizim ev dediğini duymak o kadar iyi hissettiriyor ki."
Konuyla asla alakası yoktu ama onu böyle aktör edasıyla konuşurken görünce ben de eşlik etmek istedim. Kollarımı birbirine bağladım ve gözlerimi kaçırdım.
"Yanlış mı? Bizim evimiz değil mi?" diye sordum.
Normal sesiyle yanıtladı. "Bizim evimiz tabii ki! Üçümüzün yuvası! Ama şimdilik idareten burası olacak, çok küçük sonuçta. Yakında taşınmamız gerekebilir."
"Delirdin mi Baekhyun? Ne taşınması? Şu belalar başımızdan gidene kadar geçici olarak sende kalıyorduk. Unuttun mu? Sonra eve döneceğiz zaten, ev senin için gayet geniş."
"Ne dönmesi ya? Burada kalacaksınız!"
"Her şey çözülse bile mi?"
"Her şey çözülünce zaten dibimde olmanız gerekecek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delight / Baekhyun✔
FanfictionBaekhyun gibi bir eş mi? Var bir hayalimiz. En iyi skor : EXO #1