32🍬

1.6K 153 158
                                    

"Ben hazırım gidebiliriz o zaman." dedim.

Baekhyun kucağındaki Seungjae'yi yere indirip ayağa kalktı.

"Peki."

"Senin gelmene gerek yok."

"Efendim?"

"Benim arabamla gideceğiz, sen gelirsen taksiyle dönmek zorunda kalacaksın, gerek yok. Kendimiz-"

"Sizi ben bırakacağım Sejong."

"Gerek yok gerçekten. Yorulma boş yere."

"Boş yere değil. Sizi bir yere götürmek boş şey değil."

Jiyong: "Hım... gel Seungjae alman gereken bir oyuncak var mı diye bakalım."

Seungjae: "Hayır, dedemlerde bir sürü oyuncağım var zaten."

Jiyong: "Olsun sen gel yine de."

Bizi yalnız bıraktıklarında birbirimize baktık.

"Baekhyun gelmek için ısrar etmeni anlamıyorum."

"Bir süre ayrı kalalım dedim ama yüzünü görmek istemiyorum demedim."

"Ben bir şey demedim ki."

"Sizi götürmemi istemiyorsun, bu da benden kaçtığını gösterir."

"Kaçmıyorum. Sadece... nasıl desem... tavrına saygı duyuyorum."

"Sana tavır almıyorum."

"Pekala, tavrın demeyeyim o zaman. Geçici olduğunu umduğum önerine saygı duyuyorum."

"Geçici olduğuna emin olabilirsin. Hem burasının güvenli olmayışı hem de kırgınlığım sebebiyle bir süre için ayrı yaşasak iyi olur diye düşündüm."

"Ve bu iyi bir karardı hayat- Baekhyun, inan ki ben kendim olsam daha sert olabilirdim."

"Ayrı evlerde uyuyacağız ama ayrılmıyoruz, istediğin gibi seslenmeye devam edebilirsin. Ve hayır sert davranmak gibi bir planım da yok."

"Teşekkür ederim Baekhyun."

"Ne için?"

"Hala nezaketini koruduğun için."

"Sana karşı her zaman."

"O zaman... biz çıkalım."

"Sizinle geliyorum."

"Ama dedim ya-"

"Ve bunu tartışmaya bile açmıyorum."

**

Evin önüne gelince valizi çıkardık ve Seungjae koşarak anneme sarıldı, ardından bahçedeki salıncağa koştu. Orayı çok seviyordu, kaç zamandır gelmediği için özlemiş demek. 

Baekhyun bizlerin güvenliği için bu evin kapısında da polis beklemesini istedi. Adamlarla bizleri tanıştırdıktan sonra görevlerine dönmelerini söyledi. Annem, Baekhyun'la ayak üstü muhabbet etti.

"Nasılsın oğlum?"

"İyiyim efendim siz nasılsınız?"

"İyi ama daha sık gelseniz daha iyi olacağım. Yemek yapmak istiyorum senin için, bir ara işten vakit ayırıp gel olur mu?"

"Peki efendim, çok isterim. Bir süre Sejong ve Seungjae size emanet. Devriye ekibi bahçe kapısının dışında her daim bekliyor olacak."

"Tamam oğlum sen merak etme. Bizi koruyorsunuz da sen ne olacaksın kendine dikkat et tamam mı?"

Delight / Baekhyun✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin