29🍬

1.7K 161 164
                                    

Baekhyun okul çıkışında bizi evin kapısına bırakır bırakmaz nöbete gitti. Salona geldiğimde polis arkadaşlarımız Jiyong'la bıraktığımız gibi masada oturuyordu.

Junmyeon: "Geldiniz mi?"

"Robotiko biz bugün makarna boyadık ve sonra onları birleştirip bilek yaptık."

Jiyong: "Hoş geldin Seungjae! Gel anlat bakalım hepsini! Ne bileği?"

"Bileklik demek istiyor."

Jiyong: "Oo~ elinden de her iş geliyormuş! Kime hediye edeceksin peki? Annene mi?"

Seungjae: "Hayır, Naeun'a verdim bile. O takıyor şu an."

"Ne kadar da annesini düşünen bir çocuksun, gurur duydum, nazar değmesin."

Seungjae: "Amin."

Saçlarını karıştırıp ellerini yıkamaya gitmesini söyledim.

Seungjae: "Anne dışarıdan geldik, senin de yıkaman lazım."

"Doğru dedin, hemen geliyorum."

Seungjae: "Sonra sizinle makarna boyayabilir miyiz?"

"O da nereden çıktı? Biz yapmayı bilmiyoruz zaten oğlum."

Seungjae: "Sizinle de yapmak istiyorum. Herkese öğretebilirim."

**

"Junmyeon, Sohee ne zaman gelecek?"

Orta sehpaya oturmuş Seungjae'nin gösterdiği şekilde yüksük makarnaları boyuyoruz. Beyefendi ne isterse yaptırıyor, ikna kabiliyetine hastayım diyeceğim ama yok ondan değil. Şu anda Jiyong Seungjae ne isterse yerine getirmek istediği için dışarı çıkıp makarna ve boya almayı önerdiğinde dışarı çıkmasın diye kabul etmek zorunda kaldım. Zaten evde boya da makarna da vardı. 

"Sehun'ların burada olduğunu söyledim, o yüzden gelmekten vazgeçti."

Sehun: "Onur duydum amirim."

Junmyeon: "Kusura bakmayın başkomiserim, ondan değil, ev kalabalık diye dedi."

Jiyong, Seungjae'nin yönergelerini çok dikkatli bir şekilde takip ediyordu. Yalandan da anlamamış ve yardıma ihtiyacı varmış gibi davranıyordu.

Jiyong: "Tüh ya hangi renge boyasam acaba?"

Seungjae: "İstediğin renk olur. Anne sen hangi renk yapacaksın?"

"Baekhyun'un en sevdiği renk kırmızı olduğu için kırmızı yapacağım. Senin fırçayla işin bitince bana ver, ben boyayacağım."

Seungjae: "Tamam. O zaman Robotiko sen de en sevdiğin rengi düşün!"

Jiyong: "Siyah galiba, bilmem."

Seungjae: "Makarnaları siyaha boyayınca çirkin oluyor. Okulda denedik, Sian'ın kolyesi kapkara oldu herkes ona güldü. Başka dene."

Jiyong: "Yeşili de severim."

Seungjae: "O zaman yeşil yap."

Jiyong: "Senin en sevdiğin renk ne?"

Seungjae: "Ben en çok kırmızıyı seviyorum. Çok güzel çünkü. Böyle parlıyor şeker gibi. Çok seviyorum."

Jiyong derin bir iç çektikten sonra söylendi. "Babanla çok ortak yönün var Seungjae."

Sanırım içerlemişti, aslında zevkler çok da genetik olmuyordu, bu yüzden Seungjae'yle ortak şeyler beğeneceğini düşünmesi onun varsayımı oldu. Baekhyun'u duyunca da iki kat üzüldü. Ne diyeceğimizi bilemeden Junmyeon'la bakıştık. Kyungsoo gözlerini devirdi.

Delight / Baekhyun✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin