11🍬

2.4K 226 384
                                    

"Yani Baekhyun sen şimdi diyorsun ki..."

"Diyorum ki bende kalın."

"Nasıl olur bilemedim ki." derken içimden kıkır kıkır gülüyordum. Eminim yüzüme de yansımıştır çünkü dudaklarımı gülmemek için birbirine bastırıyordum, zaten bunun üzerine Baekhyun da dayanamayıp güldü.

"Bence iyi olur." dedi.

"O zaman ben bir ailemle konuşayım."

"Ben de evimi temizlerim o sırada."

"Yok yok kendini yorma sakın. Yabancı değiliz sonuçta."

"Doğru ama eve çocuk gelecek, ona göre temiz olsa daha güzel olurdu."

Oğlumu da düşünerek böyle konuşuyor ya yanaklarını sıkmamak için kendimi zor tutuyorum. Ellerimi ne yapacağımı şaşırmıştım. Sallayıp duruyordum. Arada yerinden asla çıkmamış olan saçlarımı kulağımın arkasına koyuyordum. Ellerimi bir arkamda birleştiriyordum, bir cebime koyuyordum, bir önümde birbirine bağlayıp sallıyordum.

"Peki o zaman. İstersen temizliğe yardım edebilirim." dediğimde çok şaşırdı.

"Pardon da sen daha önce hiç temizlik yaptın mı?" diyerek alaylı konuştu.

Utandım. "Yani işlerimizi genelde yardımcılar yapıyordu ama yapabilirim ben de az çok."

Güldü. "Merak etme ben de pek bilmiyorum, annemlere söyleyeceğim."

"Ay olmaz, annenler mi temizleyecek?"

"Yok hayır, temizlikçiyle gelsinler diye söyleyeceğim. Zaten ayda bir getiriyor birini ama son günlerde çok yoğunum diye ben de eve uğrayamadım, kirlenmemişti. O yüzden bu ay kimse gelmedi."

Boş boş sırıtmak istemiyorum ama üstü kapalı imalarla Baekhyun'un benden hoşlandığını anladığım için aşırı mutluydum. Havaya uçmayayım diye ayaklarım beni yerde zor tutuyordu. Bir süre öne arkaya sallandım ve konuştum: "Anladım. İyi o zaman."

"Ben gideyim o zaman."

"Tamam o zaman."

"Kendine iyi bak o zaman."

"Sen de o zaman."

"Efendim?" dediğinde sırıtmayı kesip başımı sağa sola sallayıp kendime geldim.

"Yani sen de kendine iyi bak."

"Bir şey sormak istersen çekinmeden ara."

"Tamamdır. Dikkatli git."

**

Ailemi ikna etme sürecim biraz garip geçmişti çünkü izin falan istememiştim. Sadece gideceğimizi söyledim. Annem aşırı sevindim, eğer onu biraz tanıyorsam beni Baekhyun'la baş göz etmeye çalışıyordu. Babam çok memnun değildi bu durumdan ama Seungjae'nin iyiliğini istediği için neyse demişti.

Ne kadar kalacağımızı bilmediğim için yanımızda ne götüreceğime emin olamıyordum. Baekhyun aradığında kesinlikle zihnimi okuduğunu düşündüm.

"Ne yapıyorsun."

"Eşyalarımızı ayarlamaya çalışıyorum."

"Hazırlanıyor musunuz? Çok güzel. Seungjae ne yapıyor?"

"Seungjae bahçede. Annemle çiçekleri suluyorlar."

"Neler getireceğine emin değilsen çekinme, istediğin kadar şey getirebilirsin. Evim sizinkinden küçük tabii ki. Daire sadece. Aslında taşımana gerek yok, bir şey lazım olursa buralardan da alabiliriz ama Seungjae küçük olduğu için yanında getirmek istediği çok şey olur. Onu engelleme. Benim evimde rahat etmesini istiyorum."

Delight / Baekhyun✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin